Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vaderdag cadeau voor vriend/man

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 04 Jun 2021 15:36

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Carra schreef:Wat jammer Soleil! Dat knutselen op school vond ik toch altijd de helft van het plezier.

Ik heb er zelf ook hele leuke herinneringen aan, maar op deze school is dit sinds vorig jaar beleid.

Ik was trouwens ook nog aan het kijken om misschien het boek Lupin te geven, waarop de Netflix serie is geïnspireerd.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Jun 2021 16:14

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Ik doe het wel. Ik maak een lekker ontbijtje voor mijn vriend (de week van Vaderdag zijn zijn kinderen er niet, dus waarschijnlijk vieren we het een week eerder, of later), samen met de kids. Die geven dan hun op school geknutselde cadeautje.
En hij krijgt nog een cadeautje, wat dat cadeau wordt is een uitdaging, want zowel hij als ik hebben geen inspiratie haha
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Jun 2021 19:50

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Ik koop niks, hij had ook niks voor mij namelijk. :laughcry: Ik doe wel een lekker ontbijtje en een leuke kaart en verder de knutsel van m'n dochter van het kdv, that's it! Komt goed uit, want ik kan ook nooit iets leuks verzinnen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem310

Bericht 04 Jun 2021 20:17

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Wij laten de ander eerst lekker uitslapen. Pas later op de ochtend een ontbijtje met knutsels van de kinderen en een klein cadeautje erbij dat we elkaar geven, als blijk van waardering voor de vader/moederrol die we elke dag vervullen.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 04 Jun 2021 20:27

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Hier kwamen we vorige week bij de Lidl een pizzasteen voor de BBQ/oven tegen. Die geven we, met pizza deeg etc erbij
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 04 Jun 2021 20:53

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Hij krijgt knutsels van de kinderen, het is hun vader niet die van mij.

Voor mijn eigen vader nog geen idee eigenlijk. Zal wel iets voor in de tuin worden.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 04 Jun 2021 21:10

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Wij zijn op vakantie met vaderdag dus of ik koop daar nog iets leuks er bij en voor nu heb ik van rituals een scheercreme en douchemousse.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4412

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 04 Jun 2021 21:22

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

De kinderen knutselen op kdv en school en ik knutsel (namens hen) een lijstje met lego poppetjes, zoiets:

Afbeelding

Wij hebben iets met lego en ik heb heel toepasselijke poppetjes gevonden online :D
Verder koop ik een chromecast denk ik en ik zag metalen ijsblokjes in de folder van de Lidl staan, die wil ik ook nog halen.

Voor mijn eigen vader heb ik dus geen idee. We gaan in elk geval naar hem toe (hij is ongeneeslijk ziek) maar cadeautjes voelen o zinloos..
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem332

Bericht 04 Jun 2021 22:06

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Die pizza steen is een goed idee!

Die Lego poppetjes is ook een heel leuk idee.
<<

Anoniem310

Bericht 04 Jun 2021 22:09

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Meneer de Uil schreef:Hij krijgt knutsels van de kinderen, het is hun vader niet die van mij.

Voor mijn eigen vader nog geen idee eigenlijk. Zal wel iets voor in de tuin worden.

Ik hoor dit wel vaker, maar het klinkt een beetje bot. De kinderen zijn nog te jong om een ontbijt te maken en een cadeautje te kopen, dan is het toch leuk om de kinderen hierbij te helpen?

Wij doen het ook als blijk van waardering voor de vader /moeder die we zijn voor onze kinderen, elke dag weer.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 04 Jun 2021 22:43

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Bloom schreef:Ik denk dat ik happy socks fathers day edition koop.


Veel beter idee dan wat ik eerder noemde. Bedankt voor het delen! Heb net een gift box met super dad sokken besteld.
<<

Anoniem328

Bericht 04 Jun 2021 23:06

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Eloise schreef:
Meneer de Uil schreef:Hij krijgt knutsels van de kinderen, het is hun vader niet die van mij.

Voor mijn eigen vader nog geen idee eigenlijk. Zal wel iets voor in de tuin worden.

Ik hoor dit wel vaker, maar het klinkt een beetje bot. De kinderen zijn nog te jong om een ontbijt te maken en een cadeautje te kopen, dan is het toch leuk om de kinderen hierbij te helpen?

Wij doen het ook als blijk van waardering voor de vader /moeder die we zijn voor onze kinderen, elke dag weer.


Ik vind dat niet bot. Ik sta er hetzelfde in. Het is vaderdag. Ik geef iets aan mijn eigen vader, niet aan mijn man. En hij krijgt dus iets van de kinderen wat passend is bij hun leeftijd. Nu zijn dat knutsels en tzt wellicht een cadeau wat ze zelf uitkiezen. Ik vind dat juist leuk! Dat het echt vanuit de kinderen komt. We maken wel samen een ontbijt trouwens. Maar wel op aanwijzen van de kinderen. Dus croissantjes, sap en ei waarschijnlijk :razz:
<<

Anoniem332

Bericht 04 Jun 2021 23:23

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

De gene die niks geven aan hun partner, krijgen jullie dan ook niks van hem met Moederdag?

Ik kon een cadeau heel erg waarderen met Moederdag. Ik heb zojuist een heel tof kookboek besteld.
<<

Anoniem328

Bericht 04 Jun 2021 23:32

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Nee ik krijg niks van hem op moederdag. Wil ik ook niet. Ik krijg alleen wat van de kinderen. En mijn man staat er net zo in dus dat is wel fijn!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Jun 2021 07:15

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Niekske schreef:De kinderen knutselen op kdv en school en ik knutsel (namens hen) een lijstje met lego poppetjes, zoiets:

Afbeelding

Wij hebben iets met lego en ik heb heel toepasselijke poppetjes gevonden online :D
Verder koop ik een chromecast denk ik en ik zag metalen ijsblokjes in de folder van de Lidl staan, die wil ik ook nog halen.

Voor mijn eigen vader heb ik dus geen idee. We gaan in elk geval naar hem toe (hij is ongeneeslijk ziek) maar cadeautjes voelen o zinloos..



Leuk die lego waar heb je die weg
Afbeelding
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 05 Jun 2021 07:20

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Olijfje schreef:Nee ik krijg niks van hem op moederdag. Wil ik ook niet. Ik krijg alleen wat van de kinderen. En mijn man staat er net zo in dus dat is wel fijn!


Precies (inclusief je vorige post)..en inderdaad een ontbijt maken we wel, op aanwijzen van de kinderen. Meestal dus een worstenbroodjes met een zelfgemaakte smoothie.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem310

Bericht 05 Jun 2021 08:20

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Ik vind het alleen maar leuk om elkaar cadeautjes te geven. Is in de eerste plaats vanuit de kinderen, omdat zij zelf nog niet naar de winkel kunnen gaan om iets te kopen, maar ook naar elkaar als blijk van waardering voor onze vader/moederrol.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 05 Jun 2021 08:48

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Ik koop denk ik een fijne tang en wat andere accessoires voor de bbq. Die bbq heeft hij ook van mij gekregen voor zijn verjaardag de 26ste deze maand.

Ik mocht vroeger altijd met een van mijn ouders mee om zelf een cadeautje uit te zoeken voor vader en moederdag. Wat mijn vader dan kreeg weet ik niet meer, maar voor mijn moeder zocht ik altijd een poezenbeeldje uit 🤣
Daar heeft ze echt helemaal niets mee, maar ze bleven toch altijd netjes op het dressoir staan allemaal haha.
10.04.17
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 05 Jun 2021 09:00

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Haha Saga, dat doet mij denken aan 4 hele foeilelijke mokken die ik ooit eens met mijn vader bij de Xenos uitgezocht heb. Ze waren fel gekleurd en hadden een soort neus haha
Mijn moeder heeft ze wel jaren gebruikt.

Wij geven elkaar wel een kleinigheidje (vanuit T dus). Vinden we gewoon leuk. Meestal zoeken we het samen uit.
2016
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4412

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 05 Jun 2021 11:06

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

sarah1985 schreef:

Leuk die lego waar heb je die weg


Via losseminifiguren.nl heb ik de poppetjes gekocht! Nu nog knutselen :)
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem328

Bericht 05 Jun 2021 11:27

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Eloise schreef:Ik vind het alleen maar leuk om elkaar cadeautjes te geven. Is in de eerste plaats vanuit de kinderen, omdat zij zelf nog niet naar de winkel kunnen gaan om iets te kopen, maar ook naar elkaar als blijk van waardering voor onze vader/moederrol.


Ja dat doen wij ook wel maar dat hoeft wat mij betreft dus niet op vader- of moederdag. Die dag is voor ons namens de kinderen.

Maar ik heb zo'n vermoeden dat je hier ook wel weer wat op aan te merken hebt :wink:
<<

Anoniem310

Bericht 05 Jun 2021 11:44

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Olijfje schreef:
Eloise schreef:Ik vind het alleen maar leuk om elkaar cadeautjes te geven. Is in de eerste plaats vanuit de kinderen, omdat zij zelf nog niet naar de winkel kunnen gaan om iets te kopen, maar ook naar elkaar als blijk van waardering voor onze vader/moederrol.


Ja dat doen wij ook wel maar dat hoeft wat mij betreft dus niet op vader- of moederdag. Die dag is voor ons namens de kinderen.

Maar ik heb zo'n vermoeden dat je hier ook wel weer wat op aan te merken hebt :wink:

Ik bedoel meer te zeggen, dat wij het cadeautje geven namens de kinderen. Dus de nadruk ligt op de kinderen die vaderdag organiseren voor hun vader, zij mogen het cadeautje geven en de knutselwerkjes en het ontbijt verzorgen, maar uiteraard help je daarmee als je kinderen nog erg klein zijn.

Ik snap niet goed waarom dat in het negatieve moet worden getrokken door te zeggen ´het is niet mijn vader´. Nee, natuurlijk niet! Of denken jullie dat wanneer je een cadeautje koopt voor je partner, hij dan ineens je vader wordt? :shock:
<<

Anoniem328

Bericht 05 Jun 2021 11:48

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

En ik snap niet waarom jij het moet analyseren en er commentaar op hebt. Laat iedereen het lekker op zijn of haar eigen manier doen!
<<

Anoniem310

Bericht 05 Jun 2021 11:50

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Olijfje schreef:En ik snap niet waarom jij het moet analyseren en er commentaar op hebt. Laat iedereen het lekker op zijn of haar eigen manier doen!

Jij bent degene die commentaar heeft en daar reageer ik op :eyes:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Jun 2021 11:57

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Housebird schreef:De gene die niks geven aan hun partner, krijgen jullie dan ook niks van hem met Moederdag?



Nee, ik vind dat niet zo nodig. Hoogstens een bos bloemen of lekker ontbijtje wat samen is gemaakt.

Afgelopen moederdag heb ik zelf staan koken voor m'n schoonouders en onszelf. Dat was dan wel een cadeautje in disguise want ik vind het heerlijk ontspannend om in alle rust te koken terwijl de kinderen vermaakt worden.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kira