Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Testen voor toegang

<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 03 Jun 2021 22:20

Re: Testen voor toegang

Wij hebben iets geboekt bij de Amsterdamse zomer. Vooralsnog zeggen zij dat er niet getest hoeft te worden vooraf. Dit omdat je aan een eigen tafel zit en via qr code drankjes kan bestellen.
Mochten wij toch moeten testen vooraf doen wij het wel.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1064

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 04 Jun 2021 09:11

Re: Testen voor toegang

Nee ik ga hier niet aan meedoen. Dan sla ik wel uitjes over.
Wij hadden kaartjes voor het EK voetbal. Zouden vorig jaar natuurlijk al gaan. We hebben ze teruggegeven. Je kon tot een bepaald moment beslissen en dan kreeg je je geld terug.
Als je je kaartje aanhield moest je gaan testen voor de wedstrijd. Als je positief test is het jammer voor je en krijg je niets.

Ik baal er nog steeds van want dit zijn unieke evenementen, maar ik ga niet meedoen aan een testsamenleving. Daar pas ik voor.
Afbeelding

Afbeelding
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 23 Jul 2019 12:11

Bericht 04 Jun 2021 09:43

Re: Testen voor toegang

Gaan wij niet aan meedoen. Dingen waar het nodig zou zijn slaan wij dus over. Al zijn we toch al niet zo van de grote evenementen.
<<

Anoniem313

Bericht 04 Jun 2021 09:57

Re: Testen voor toegang

Ik heb nog niks geboekt, maar krijg door dit topic heel veel zin in bandjes kijken!
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 04 Jun 2021 10:00

Re: Testen voor toegang

Als ik ergens heel graag heen zou willen zou ik het wel doen. Alleen wat als je positief test, krijg je dan je geld terug? Voor nu heb ik de behoefte nog niet om naar iets groots te gaan. Wel hebben we kaartjes voor een plaatselijk festival eind augustus. Hopelijk kan dit gewoon zonder testen en is een vaccinatiebewijs voldoende.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Jun 2021 10:06

Re: Testen voor toegang

Goeie vraag Framboos. Heb het net even bij de veelgestelde vragen opgezocht maar dat staat er niet bij.
Let's discover the world together.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 04 Jun 2021 10:48

Re: Testen voor toegang

Vaccinatiebewijs kan nooit voldoende zijn want ook al ben je gevaccineerd je kan dan nog het virus bij je dragen alleen dan word je er zelf niet ziek van maar kun je dus als je niet getest zou zijn wel andere ziek maken op een festival.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Jun 2021 11:16

Re: Testen voor toegang

Ja hoor, kom maar door met die test, en met de vaccinatie ook.
Ik snak er echt naar om weer dingen te kunnen ondernemen. En voor iedereen die weigert er aan mee te werken, dat geeft mij meer kans om een kaartje te kunnen bemachtigen/rustiger door een pretpark te lopen etc ;)
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 04 Jun 2021 11:22

Re: Testen voor toegang

Ik heb een paar jaar terug mn neus gebroken. Niemand komt aan mijn neus, ik krijg al rillingen als ik er aan denk, kan daar gewoon niks hebben. Tis niet anders, dan maar geen concert. Ik vraag me wel af wat ze met tickets doen die al geboekt staan en daarna verschoven zijn.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 04 Jun 2021 11:25

Re: Testen voor toegang

Fred schreef:Vaccinatiebewijs kan nooit voldoende zijn want ook al ben je gevaccineerd je kan dan nog het virus bij je dragen alleen dan word je er zelf niet ziek van maar kun je dus als je niet getest zou zijn wel andere ziek maken op een festival.

Ja is ook zo. Dus dat zal voorlopig idd wel niet genoeg zijn. Als de vaccinatiegraad tzt hoog genoeg is, hopelijk dan wel.
<<

Anoniem310

Bericht 04 Jun 2021 17:23

Re: Testen voor toegang

Voor een keer zou ik dit wel willen doen. Voor een bijzonder, meerdaags festival bijvoorbeeld, dan is het de moeite, maar ik ga me echt niet voor elke scheet laten testen.
<<

Anoniem315

Bericht 04 Jun 2021 20:41

Re: Testen voor toegang

Ik zou het wel doen hoor. Prima. Voorlopig snap ik goed dat het moet om dit soort dingen te laten doorgaan.
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 06 Jun 2021 20:42

Re: Testen voor toegang

Nee ...vrijheid is niet te koop voor welke prijs dan ook. Vrijheid moet vanzelf sprekend iets zijn een gegeven iets.
<<

Anoniem328

Bericht 06 Jun 2021 21:22

Re: Testen voor toegang

Voor een tof concert of festival zou ik zeker willen testen. Ik heb dat zó gemist en heb er ook enorm behoefte aan.

Sanskie ik geniet echt niet minder van een concert als ik daarvoor moet testen. Vrijheid is voor mij kunnen doen wat mij gelukkig maakt. Dat ik daarvoor dan moet testen is voor mij
een kleine moeite en dat heb ik er heel graag voor over. Ik voel mij juist beperkt in m'n vrijheid als ik niet die dingen kan doen die mij gelukkig maken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Jun 2021 21:28

Re: Testen voor toegang

sanskie schreef:Nee ...vrijheid is niet te koop voor welke prijs dan ook. Vrijheid moet vanzelf sprekend iets zijn een gegeven iets.


Maar eigenlijk leg je jezelf op die manier ook een extra beperking op dus. Moet je natuurlijk zelf weten en hangt maar net vanaf waar je ook behoefte aan hebt. Dan zou jij dus liever iets niet doen zodat je niet hoeft te testen? (is een vraag, geen commentaar oid).

Ik vind het zelf wel erg fijn om weer wat te kunnen doen en ik vind testen niet zodanig invasief dat het me weerhoud.
Let's discover the world together.
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 06 Jun 2021 21:59

Re: Testen voor toegang

De overheid legt mij een beperking op zo zie ik het.
Je kan gelukkig genoeg doen in mijn ogen zonder je te hoeven laten testen. Dus vind prima zo. En dit kan toch niet eeuwig zo blijven dus gewoon geduld.
<<

Anoniem315

Bericht 07 Jun 2021 22:06

Re: Testen voor toegang

Het is toch logisch dat de regering die beperking nu even oplegt? Wat zou een andere oplossing zijn?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Jun 2021 22:17

Re: Testen voor toegang

Ja als je de behoefte niet hebt om dingen te doen waar zo'n maatregel nodig is, dan snap ik het wel dat je het niet doet.
Hoewel ik ook wel weer extra de culturele sector wil steunen. Die hebben het ook zo ontiegelijk zwaar gehad.
Let's discover the world together.
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 20:06

Bericht 07 Jun 2021 22:48

Re: Testen voor toegang

Even een andere omdat ik Marin zie zeggen dat ze de sector wil steunen.

Wij hebben een cadeau bon liggen voor een restaurant. Hij ligt er al meer dan een jaar en we willen daar volgende week iets bestellen. Maar ergens vind ik het ook heel stom om juist in deze tijd die bon in te leveren. Wat vinden jullie?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Jun 2021 22:55

Re: Testen voor toegang

Ja lastig is dat. Hadden wij ook na de eerste lockdown. We hebben 'm uiteindelijk toen wel ingeleverd, omdat we toch ook gewoon niet wisten of ze t wel zouden redden. Wel een fikse fooi gegeven toen. Maar 't voelde wel dubbel. Ik snap je overweging heel goed dus.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 07 Jun 2021 22:56

Re: Testen voor toegang

Ik heb tijdens de lockdown veel bonnen gekocht bij restaurants en bars die ik wilde steunen en die ga ik niet meer gebruiken. Die mensen hebben het een stuk zwaarder gehad dan ik en moeten nog zo veel inhalen.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2527

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 07 Jun 2021 22:57

Re: Testen voor toegang

Ik zou het (nog) niet doen. De grootste overlevingskans is er als mensen nu juist niet die bonnen inleveren. Als je het kunt missen, zou ik overwegen om het helemaal te laten zitten.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem328

Bericht 08 Jun 2021 08:52

Re: Testen voor toegang

Ik zou hem voor een later moment bewaren als ze alweer een tijd volle bak gedraaid hebben. Ze kunnen nu alle omzet hard gebruiken.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 08 Jun 2021 09:33

Re: Testen voor toegang

Ik zou hetzelfde doen als olijfje. Mocht hij dan later niet meer geldig zijn is het pech gehad.
Laatst gewijzigd door Raven op 08 Jun 2021 11:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 08 Jun 2021 10:12

Re: Testen voor toegang

Niet de bon inleveren hoor, ik zou daar mee wachten. En een goede fooi geven sowieso.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers