Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleur muur bij groen/blauw behang

<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:21

Bericht 29 Mei 2021 09:17

Kleur muur bij groen/blauw behang

Ik ben verliefd geworden op dit behang ; https://www.kekamsterdam.com/nl/hotel-c ... groen.html

In het echt is het iets groener en zijn de goudtinten minimaal. Het komt achter de achterwand van ons bed . Ik dacht het met een okerkleur te combineren maar dat is hem toch net net niet, en alle andere drie wanden 9003 wit te houden is ook niet mooi .
Iemand nog een goeie suggestie ?
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 29 Mei 2021 09:32

Re: Kleur muur bij groen/blauw behang

Mooi behang idd! Voor wat voor ruimte is het? In slaapkamer zou ik het denk ik combineren met zwart of beter een mooie antraciet. Maar in woonkamer ofzo wordt het vast te donker dan. Wit lijkt mij op zich ook wel mooi hoor, maar ik houd ook wel van wit.

Edit: achter bed lees ik nu. Ik zou dan antraciet doen.
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 19:00

Bericht 29 Mei 2021 09:52

Re: Kleur muur bij groen/blauw behang

Ik zou het zelf denk ik combineren met een afgezwakte/lichtere groentint dan dit behang. Ton sur ton idee zeg maar.

Edit: of een goudkleur zoals de lamp op de foto. Het ligt er ook aan watvoor uitstraling je uiteindelijk wilt.
<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:21

Bericht 29 Mei 2021 20:40

Re: Kleur muur bij groen/blauw behang

Thnx voor meedenken, denk dat ik van de week mij nog laat adviseren bij de verfwinkel kijken of hun nog met verrassende ideeën komen .
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
<<

Linvi

Bericht 30 Mei 2021 13:13

Re: Kleur muur bij groen/blauw behang

Histor heeft een app, die heet my color, daarmee kun je een foto scannen en er een kleur bij zoeken. Daarna kun je daar dan weer de kleurstaal van bekijken met meerdere lichtere tinten ervan. Ik zou daar een tint uitkiezen, dan hou je het in 1geheel en rustig.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers