Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Friends, the Reunion

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Mei 2021 09:32

Re: Friends, the Reunion

Lady schreef:Oh, ik heb ook zo genoten! Wat een herinneringen! En die onthulling dat David en Jennifer in seizoen 1 verliefd op elkaar zijn geweest maar dat het steeds verkeerd timing was waardoor het nooit echt iets geworden is. Zo jammer!


Maar wat Courteney ook zei: als het iets was geworden en het was stukgelopen, dan was het misschien wel heel anders gelopen met Friends! Dus misschien is het toch maar beter zo.
Laatst gewijzigd door Bliss op 31 Mei 2021 20:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15900

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 31 Mei 2021 09:54

Re: Friends, the Reunion

Bliss schreef:
Lady schreef:Oh, ik heb ook zo genoten! Wat een herinneringen! En die onthulling dat David en Jennifer in seizoen 1 verliefd op elkaar zijn geweest maar dat het steeds verkeerd timing was waardoor het nooit echt iets geworden is. Zo jammer!


Maar wat Courtney ook zei: als het iets was geworden en het was stukgelopen, dan was het misschien wel heel anders gelopen met Friends! Dus misschien is het toch maar beter zo.

Ja, dat denk ik ook zeker. Maar toch had ik het ze privé meer gegund.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 31 Mei 2021 10:04

Re: Friends, the Reunion

ChiQ schreef:Ja maar jongens, voor deze mensen is dit ook werk. Ze hebben ook echt ontelbaar veel afleveringen gemaakt en er zijn 16jaren verstreken na de laatste aflevering.

Klopt, voor deze reünie kregen ze zo’n 2.5 miljoen dollar per persoon. 💰
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 31 Mei 2021 11:33

Re: Friends, the Reunion

Ik vond het zo leuk! Ik ga 'm nog een keer kijken, denk ik :smile:

Ook leuk om nu te weten dat die chemistry tussen Ross en Rachel dus echt was.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 31 Mei 2021 11:38

Re: Friends, the Reunion

Kaching!
Lekker hoor, voor een dagje werk, haha.

Wie weet dat David en Jennifer er nu nog wat van kunnen maken, haha. Beide single toch?
Dan zouden de fans echt gek worden denk ik!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 31 Mei 2021 11:41

Re: Friends, the Reunion

Ik vond Matthew Perry er niet eens zo heel slecht uitzien, het verhaal over de gebitsoperatie oid zou ik best kunnen geloven.
Vond het wel schokkend hoe nep bijna alle gezichten waren, allemaal van die gladde bolle wangetjes en strakke monden. Wel grappig dat stemmen zo hetzelfde blijven!

Maar ik vond het al met al leuk om te zien!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Mei 2021 11:42

Re: Friends, the Reunion

Haha ja dat zou top zijn! 😃
❤ 7 juni 2018
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 31 Mei 2021 20:19

Re: Friends, the Reunion

Ik vond het ook heerlijk om te zien. Friends blijft favoriet.
Ook ik schrok van Matthew, maar ook van Courtney.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Mei 2021 20:49

Re: Friends, the Reunion

Terwijl ik volgens mij een tijdje geleden las dat ze haar lipfillers eruit had laten halen. Het was eerst nog een stuk erger geloof ik!
❤ 7 juni 2018
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 31 Mei 2021 20:57

Re: Friends, the Reunion

Echt? Vreselijk!
Toen ze allemaal de set op kwamen, dacht ik echt... dit is hoe je dus oud moet worden in de showbizz? Ik vond Matt een verademing van de 6 het fijnst om naar te kijken.

Ik vond Matthew er vooral ziek uitzien. En zijn tanden deden mee denken aan die aflevering van Ross tijdens zijn date met Mon.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Mei 2021 21:53

Re: Friends, the Reunion

Net gekeken en ik vond het echt zoveel leuker dan ik had verwacht!
Ik was niet zo geschokt van hoe oud ze waren geworden of van alle botox, dat wist ik wel. En Matt LeBlanc nog redelijk recentelijk bij Top Gear gezien. Ik vond Matthew Perry wel sneu, wat de achterliggende reden ook was, hij miste wel echt die Chandler Spark. Zo zonde.

Ahhh en ja de Geller ouders, ah gos, zo oud geworden. Bijzonder dat ze er bij waren.

En ook zo bijzonder dat Jennifer en David dus eigenlijk net zo om elkaar heen draaiden als Ross en Rachel in het begin. Dat had ik niet verwacht maar verklaart misschien wel waarom die relatie altijd zo intens voelde.

Nou al met al echt leuk. En eigenlijk vond ik dit veel leuker dan dat er een soort film of twintig jaar later episode zou komen. Precies wat Lisa ook zei.
Let's discover the world together.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 01 Jun 2021 20:09

Re: Friends, the Reunion

De bloopers zijn zo grappig. Er staan er ook een hoop op youtube.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 02 Jun 2021 10:52

Re: Friends, the Reunion

Marin schreef: Ik vond Matthew Perry wel sneu, wat de achterliggende reden ook was, hij miste wel echt die Chandler Spark. Zo zonde.

Maar hij is natuurlijk geen Chandler. Misschien is hij in de dagelijkse leven sowieso wel terughoudender. Ja, ik vond hem er slecht uitzien en daar schrok ik van. Maar verder vond ik hem er niet sip bij zitten ofzo. Het is me iig niet opgevallen.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Jun 2021 11:00

Re: Friends, the Reunion

Ja dat is waar maar hij was wel degene die dat karakter tot leven bracht. Nou ja, hopelijk gaat 't goed met hem.
Let's discover the world together.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers