Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Friends, the Reunion

<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 28 Mei 2021 22:46

Re: Friends, the Reunion

Wat was dit leuk om te zien zeg!
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Mei 2021 23:32

Re: Friends, the Reunion

Ooohh man, dit was echt een rollercoaster van emoties! Binnen vijf minuten zat ik te janken, daarna de hele tijd met een grote grijns op m'n gezicht zitten kijken en aan het eind weer janken. I loved it! En Matthew viel me erg mee eigenlijk, al zagen ze er bijna allemaal wel wat gekkig uit haha. Matt LeBlanc dan, echt zo'n opa! Lisa Kudrow ziet er nog het beste en meest natuurlijk uit vind ik. Maar mannn wat houd ik toch van deze serie! Toch maar weer eens opnieuw kijken over een tijdje, voor de zoveelste keer!
❤ 7 juni 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3608

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 29 Mei 2021 07:15

Re: Friends, the Reunion

Suus schreef:Hopelijk is het later ergens terug te kijken, ik wil ook! Maar we hebben geen tv-aansluiting.

Ik ook niet, maar je kunt het via kijk.nl zien. Of hun app downloaden.
Ga het straks kijken, ben erg benieuwd nu ik jullie enthousiaste reacties lees.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 29 Mei 2021 07:16

Re: Friends, the Reunion

Volgens mij is Matt de enige die geen Botox/plastische chirurgie heeft gedaan. Eigen keuze maar ik vind ze er niet van opgeknapt.
Ik vond het heel leuk maar ze kwamen zo weinig echt aan het woord in het interview. Dat vond ik echt jammer.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 29 Mei 2021 07:50

Re: Friends, the Reunion

Het tickte iig een heleboel boxes, deze reünie! Die ouders van monica en Ross 😍

Ik vond het wel echt een gek idee dat wij de serie allemaal beter kennen dan zijzelf haha
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 29 Mei 2021 08:45

Re: Friends, the Reunion

Zora schreef:Het tickte iig een heleboel boxes, deze reünie! Die ouders van monica en Ross 😍



Jaa! Ik herkende haar helemaal niet, totdat ze begon te praten.

En Richard, ook zo leuk! O, en Janice😃.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2823

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 29 Mei 2021 10:08

Re: Friends, the Reunion

Ik was dus telkens zo afgeleid door die gezichten. Wat ontzettend erg! Ik ga dus nooit aan de fillers. Alleen Joey en Phoebe nog normaal.

Verder was het leuk. Heb nu helemaal zin om de serie weer te gaan kijken 😁.
<<

Kira

Bericht 29 Mei 2021 10:17

Re: Friends, the Reunion

Ik vond het redelijk meevallen, alleen Matthew Perry 😱
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 29 Mei 2021 10:29

Re: Friends, the Reunion

Zou het niet kunnen zijn dat Matthew een nieuw gebit heeft? Door z’n drugsverleden waren z’n eigen tanden misschien wel helemaal verrot?
<<

Kira

Bericht 29 Mei 2021 10:30

Re: Friends, the Reunion

Ja dat denk ik sowieso, maar ook de hele vorm van z'n gezicht was anders.. Hij is ook amper aan 't woord geweest, volgens mij gaat het niet helemaal lekker met hem.
<<

ChiQ

Bericht 29 Mei 2021 12:40

Re: Friends, the Reunion

Ik denk dat hij helemaal zijn gehemelte kapot gesnoven heeft.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3608

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 29 Mei 2021 12:47

Re: Friends, the Reunion

Ik vond het erg leuk.

Moest huilen toen ze de scène van de eerste kus van Ross en Rachel weer gingen lezen.
Verder ook veel moeten lachen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Mei 2021 14:31

Re: Friends, the Reunion

Zora schreef:Het tickte iig een heleboel boxes, deze reünie! Die ouders van monica en Ross 😍

Ik vond het wel echt een gek idee dat wij de serie allemaal beter kennen dan zijzelf haha


Haha daar moest ik ook zo om lachen! Dat ze zelfs niet meer op de naam van mr Heckles kwamen!
Ik vond het echt super leuk. Mijn vriend vindt er niets aan, maar had hem al gezegd: Het maak me niet uit wat jij doet, maar vrijdagavond kijk ik dat hahahaha.

Ook ik ging door alle emoties.. Heb keihard moeten lachen, kreeg kippenvel bij de stukjes van mensen over wat Friends voor hen betekent en voelde de emoties bij de stukjes die ze opnieuw voorlazen.

Wel miste ik Mike en vond ik dat de gaststerren vrij weinig aan het woord kwamen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Mei 2021 16:30

Re: Friends, the Reunion

Ik moest ook zo lachen om die Heckles, die zag er nog precies hetzelfde uit! En even oud! Hoe kan dat dan? 😆
❤ 7 juni 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Mei 2021 17:05

Re: Friends, the Reunion

Bliss schreef:Ik moest ook zo lachen om die Heckles, die zag er nog precies hetzelfde uit! En even oud! Hoe kan dat dan? 😆



Nou dat!!! Maar hij kwam op.. en hopppppp ging weer af. Daar hadden ze zoveel meer uit kunnen halen.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 29 Mei 2021 21:12

Re: Friends, the Reunion

Ik kijk al jaren om de paar weken Friends (ik wissel het af met Seinfeld) als achtergrond geluid eigenlijk. Ik ken de serie uit mijn hoofd dus als ik me aan het opmaken ben of aan het koken ben ofzo dan zet ik het aan. Gister heb ik de reünie ook gekeken, ik vond het leuker dan verwacht. Jammer dat Mike niet te zien was en Gunther had ik echt nooit herkend. Ook gek inderdaad dat ze zelf veel niet eens wisten.

Matthew vond ik nog best meevallen ik vond hem best gevat! Aan Matt moest ik eerder wennen, hij is inderdaad echt een opa geworden. Verder vond ik de bloopers leuk om te zien.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 29 Mei 2021 21:20

Re: Friends, the Reunion

Ik heb hem net helemaal gekeken.
De leukste stukjes zaten toch eigenlijk al in de promo hè, haha.
Ik heb Mike echt gemist hoor! Zo gek dat die er niet in zat.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

ChiQ

Bericht 29 Mei 2021 21:30

Re: Friends, the Reunion

Ja maar jongens, voor deze mensen is dit ook werk. Ze hebben ook echt ontelbaar veel afleveringen gemaakt en er zijn 16jaren verstreken na de laatste aflevering.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 29 Mei 2021 22:23

Re: Friends, the Reunion

ChiQ schreef:Ja maar jongens, voor deze mensen is dit ook werk. Ze hebben ook echt ontelbaar veel afleveringen gemaakt en er zijn 16jaren verstreken na de laatste aflevering.



En ze kijken de serie gewoon niet minimaal 6x per jaar 😝😝
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Mei 2021 22:43

Re: Friends, the Reunion

Het was erg leuk. We zijn ook meteen begonnen met friends
Afbeelding
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 30 Mei 2021 22:31

Re: Friends, the Reunion

Ik ben het nu op Net5 aan het kijken, echt zo leuk om terug te zien. Mijn man wil nu alle seizoenen samen gaan kijken, haha. Nu al zin in.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2514

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 31 Mei 2021 00:09

Re: Friends, the Reunion

Wij hebben hem vanavond teruggekeken. Ik vond Matthew er slecht uit zien. Hij deed mij een beetje denken aan de plaaggeest van bassie en Adriaan. Zijn wangen/mond was heel gek.
Bij Matt denk ik dat het ook heel anders eruit gezien had als hij zijn haar geverfd zou hebben, dus dat het grijze haar hem vooral ook ouder maakt.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 31 Mei 2021 00:16

Re: Friends, the Reunion

Ik heb ook net gekeken. Ik vond Matthew Perry erg pijnlijk om te zien. Wat zat die daar ongelukkig te zijn. Dat is ook eigenlijk wat het meest blijft hangen. Verder wel leuk om ze allemaal zo terug te zien, maar ik vond het niet heel bijzonder en was blij dat ik stukjes door kon spoelen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15959

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 31 Mei 2021 09:57

Re: Friends, the Reunion

Oh, ik heb ook zo genoten! Wat een herinneringen! En die onthulling dat David en Jennifer in seizoen 1 verliefd op elkaar zijn geweest maar dat het steeds verkeerd timing was waardoor het nooit echt iets geworden is. Zo jammer!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem331

Bericht 31 Mei 2021 10:29

Re: Friends, the Reunion

Oh wat heerlijk dit. Ik kijk het nu terug. Moet er zo om lachen. Ook die scènes die ze nu nogmaals doen met de oude beelden erbij. Heerlijk!

Oh en smelly cat. ik heb dat liedje altijd in mijn hoofd als we thuis exploding kittens spelen. 😆
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers