Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat ga je dit zonnige weekend doen?

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 28 Mei 2021 21:19

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Vanmorgen kwam er een collega op kraamvisite. Heel leuk haar weer eens te zien en spreken! Vanmiddag lekker een stukje gewandeld met de kinderen en in de tuin gezeten en gespeeld. Vanavond nog even gewandeld met dochter in de wagen en even (thuis) gesport.
Morgenochtend misschien even op pad voor wat plantjes in de tuin. 's Middags krijgen we kraamvisite. Verder de rest van de dag wat in de tuin werken en van het weer genieten en vast ook wel even wandelen.
Zondag komen mijn ouders en zus hier lunchen. En verder zie ik het wel die dag.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 28 Mei 2021 22:14

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Oh heerlijk hè Saga! Ik heb vandaag gewerkt, en het was druk, zó fijn om weer eens lekker te kunnen knallen in de keuken. En na werktijd (ben voortaan om 18 uur klaar, wat een weelde) nog heerlijk een wijntje gedronken in de zon met een collage.

Morgen ben ik lekker vrij, in de ochtend gaan we nieuwe planten kopen voor in de tuin, en om 13 uur heb ik een tafeltje gereserveerd bij een nieuw restaurant in het dorp. Zin in!

Zondag weer werken, we zitten al vol gereserveerd!
<<

Anoniem316

Bericht 28 Mei 2021 22:16

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

We zouden morgen gourmetten in verband met onze huwelijksdag maar ik denk dat het bbq'en gaat worden. Voor de rest hebben we weinig op de planning, wel lekker eigenlijk!
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 29 Mei 2021 05:09

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Wat een heerlijke (non-)plannen van iedereen!
Ik hoop dat wij morgen, en anders maandag, voor het eerst een stukje kunnen wandelen met z’n drieeen! 💙
En vandaag doen we niks, vanavond kraamvisite.
Dus lekker een beetje in huis scharrelen en dutten in de tuin.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:24

Bericht 29 Mei 2021 05:41

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Gister een dagje huishouden/boodschappen/sporten. In de middag verjaardag vriendin en hockey/turnen van de oudste twee. ‘s Avonds de kapper nog. Vandaag werk ik, ik ga zo de 24-uursdienst in. Man gaat met middelste dochter naar hockey en de jongste heeft voor het eerst zwemles. Morgen gaan we even bij m’n ouders langs en komt m’n zus eten. En vooral genieten van t mooie weer!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Dobby

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 595

Geregistreerd: 25 Jul 2020 03:39

Bericht 29 Mei 2021 05:57

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Wij gaan vandaag een dagje naar Drievliet! Iedereen heeft er echt zoveel zin in 😃😃
08-03-2010
08-02-2016
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 29 Mei 2021 06:32

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Thuis zitten want zoon kwam gisteren verkouden uit school. Diepe. Zucht. Ik kan dus ook mijn werkplanning weer gaan omgooien begin volgende week. En dan maar hopen dat dochter niet daarna ook verkouden wordt.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15899

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 29 Mei 2021 07:14

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Sophie, wat grappig dat jij ook 24 uurs diensten hebt. Wat doe jij voor werk? Werkse!

Ik ga vanmiddag lunchen op het terras met leuke kinderspeelhoek. Maar het is hier helemaal grijs 🧐.

Morgen moet ik werken tot 15.00 en daarna duik ik lekker in de zon in de achtertuin.

Fijn weekend allemaal!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 29 Mei 2021 07:41

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Hier niet veel plannen.
Man is aan het werk en ik heb gewoon de puf niet om de kinderen goed te entertainen.. We gaan zo iig maar even naar de bieb en hopelijk willen ze vanmiddag even lekker samen buitenspelen.

Morgen misschien ergens een stukje wandelen, verder ook geen plannen.
Afgezien natuurlijk van de standaard leuke dingen als de was, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 29 Mei 2021 07:50

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Burn schreef:Weekend weg met m'n man ❤️

We gaan zo eerst lekker ontbijten, daarna gaan we varen op de Loosdrechtse plassen en daarna het terras op.

Morgen weer eerst lekker ontbijten en daarna gaan we rondje fietsen en dan weer naar de meiden.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Mei 2021 08:04

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Waar is de 🌞 is hier hartstikke bewolkt
Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15899

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 29 Mei 2021 09:11

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

sarah1985 schreef:Waar is de 🌞 is hier hartstikke bewolkt

Ja, echt balen!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 29 Mei 2021 09:40

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Wat klinkt dat fijn Burn! Veel plezier.

Ik had gisteren zo’n gezellige dag. ‘S ochtends met Bliss en de peuters naar een terras bij een pannenkoekenhuis met speeltuin in het bos, eind van de middag kwam een vriendin ons nieuwe huis bekijken en daarna hebben we heerlijk op een terras gegeten en wijn gedronken. Toen ik thuis kwam had mijn man twee vrienden over de vloer en toen heb ik nog even meegeborreld en een spelletje gedaan.

Vandaag heb ik thuis het rijk alleen en ga ik de tijd nuttig besteden door een sollicitatiebrief te schrijven en mijn CV te updaten. En nog iets met boodschappen doen en de was. En er blijft vast ook nog tijd over voor een lekkere lunch in stilte in de tuin en een wandeling in de zon.

Morgen ga ik ‘s ochtends wandelen met een vriendin en gaan we er daarna nog met het gezin op uit. Ik weet nog niet precies wat we gaan doen.

Geniet van jullie weekend!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Mei 2021 10:28

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Goed dat je toch thuis blijft, Teun!

Grr morgen zouden we naar een leuk attractieparkje, maar ik was te laat met tickets bestellen en nu kan het dus niet meer. Dus ik moet even iets anders verzinnen.
❤ 7 juni 2018
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 29 Mei 2021 11:59

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Wij zitten nu in Harderwijk bij ‘t Zusje op het terras voor lunch.
Helaas weinig zon, maar de temperatuur is heerlijk!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 30 Mei 2021 07:04

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Ooo Harderwijk ❤️
Ik heb gister 35 km gefietst met mijn moeder en 28 geocaches gedaan. Vandaag ga ik 30 km fietsen als uitje van koor en dan ergens picknicken op 1.5 m afstand. Leuk om elkaar weer eens te zien na ruim een jaar!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15899

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 30 Mei 2021 07:09

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Harderwijk 😍. Daar zitten mijn man en ik over twee weken weer een nachtje.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 30 Mei 2021 07:46

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Wij hebben gister de hele dag tegels gekeken en vandaag zijn mijn ouders 35 jaar getrouwd en hebben daar gisteravond gegeten.

Vandaag ga ik hardlopen en mijn vriend fietsen. Ik rij denk ik nog even naar de gamma om wat kleurstaaltjes op te halen zodat we de kleuren voor in huis kunnen bepalen. Dan kunnen we ook verf ed gaan bestellen.
2015 💙
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 23 Jul 2019 11:11

Bericht 30 Mei 2021 09:03

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Vrijdag 62km gefietst en eindelijk onderweg weer een keer op een terras gezeten. Gister 93km gefietst en S’avonds kwam mijn broer borrelen en eten voor mijn verjaardag.
Vanmiddag komen mijn ouders voor mijn verjaardag, ik ga een rijsttafel maken en verder lekker de hele middag buiten zitten.

Morgen ben ik ook nog vrij en ga ik denk ik weer rond de 100km fietsen.

Fijn weekend nog allemaal!
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 30 Mei 2021 09:20

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

We hadden niet echt plannen maar we hebben gisteren de tuin even gerenoveerd. 's Avonds bij mijn ouders The Streamers gekeken. Vandaag wordt een rustig dagje.
<<

Anoniem315

Bericht 30 Mei 2021 09:23

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Ik zit lekker in de zon, voor het eerst dit seizoen. En ik ben voornemens zo even met de kinderen een speelplek te verkennen die ik zelf niet ken en waar we misschien komende week met kamp (groep 7/8) ook even neerstrijken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Mei 2021 09:30

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Bliss schreef:Goed dat je toch thuis blijft, Teun!

Grr morgen zouden we naar een leuk attractieparkje, maar ik was te laat met tickets bestellen en nu kan het dus niet meer. Dus ik moet even iets anders verzinnen.


Yesss vanmorgen waren er toch weer wat tickets beschikbaar, dus we gaan toch. 😃
❤ 7 juni 2018
<<

Millie

Noob

Berichten: 200

Geregistreerd: 15 Nov 2020 21:22

Bericht 30 Mei 2021 10:50

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Ik heb gisteren teveel geld uit gegeven (motorkleding/helm/handschoenen en een kast en accessoires voor in huis) lekker in het zonnetje gezeten met een gin tonic en de friends reünie gekeken in de avond, echt een fijne dag.

Nu zit ik in de tuin met een latte machiatto in de zon, zometeen wel even wat opruimen en straks een eerste date 🥰

Echt een fijn weekendje zo
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 30 Mei 2021 11:52

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Gister moest ik extra werken. Vandaag ga ik helemaal niets doen, lekker in bikini buiten in de zon liggen.
Heerlijk ontspannen na een drukke week.
<<

Anoniem325

Bericht 30 Mei 2021 12:21

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Auxo schreef:Morgen wandelen en in de avond steken we de bbq aan. Vriend en ik willen/moeten ook nog even naar de stad, maar even kijken hoe het morgen met dochter gaat. Willen haar dan even naar opa en oma brengen, boden zij zelf aan, maar ik vind dat een beetje lastig.

Zondag ook lekker naar buiten denk ik. Verder niks bijzonders.


Hier loopt het allemaal wat anders.

Gister is dochter de hele dag bij mijn ouders geweest en zijn mijn vriend en ik even de stad in geweest. Hebben uren op het terras gezeten en even gewinkeld. Even man en vrouw in plaats van alleen papa en mama. Was heel fijn en hadden we (vooral ik) even nodig!

Vanochtend ben ik er even uit geweest. Nu zit ik in de tuin een boek te lezen met dochter slapend in de draagdoek. De BBQ die we gister wilden doen, doen we vandaag.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers