Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou je kopen voor € 100?

<<

Brooke

Bericht 27 Mei 2021 10:00

Re: Wat zou je kopen voor € 100?

Ik zou nu voor 100 euro een aantal leesboeken uitzoeken in de boekenwinkel (vind dat snuffelen tussen de boeken echt heerlijk) of ik zou het geld uitgeven aan een leuk uitje, zoals ergens lekker gaan eten of nachtje weg of een leuke workshop die ik nog zou willen volgen.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 27 Mei 2021 13:20

Re: Wat zou je kopen voor € 100?

Wij gaan binnenkort de slaapkamer behangen, dus ik zou het besteden aan nieuwe decoratie voor op de slaapkamer. Een mooie plant, schilderij, dekbedovertrek ofzo. In elk geval in die richting.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 27 Mei 2021 13:22

Re: Wat zou je kopen voor € 100?

Een bos met dubbele pioenrozen, die vind ik zo prachtig 🥰
En de rest aan kleding of een grote plant voor in huis
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 27 Mei 2021 13:59

Re: Wat zou je kopen voor € 100?

Ik kreeg van mijn man een weekendjeweg voor mijn verjaardag en van mijn werkgever een etentje omdat ik 10 jaar in dienst was, daar wil ik dan tijdens dat weekendje weg gebruik van maken. Van mijn schoonouders krijg ik ook altijd 100euro voor mijn verjaardag en dat neem ik dan mee tijdens dat weekend om iets leuks voor mijzelf te kopen. Dat kan kleding zijn, een sieraad, een tas, zoiets, in ieder geval gewoon ouderwets winkelen en echt iets voor mijzelf uitzoeken.

Nu alleen nog even afwachten wanneer dat allemaal weer echt relaxt kan Coronatechnisch.
25-11-2014 & 09-06-2017
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx