Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nachtje weg zonder man&kinderen

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 25 Mei 2021 14:48

Nachtje weg zonder man&kinderen

Ik wil binnenkort eens helemaal alleen een nachtje weg. Zonder man en kids, gewoon echt even alleen aan mezelf denken.
Het liefst ga ik ergens heen waar ik niet al teveel kinderen tegenkom, anders ben ik toch bang dat ik ze ga missen🤣

Wensen:
- Nederland
- Max 2 uur rijden vanaf Haarlem
- Bad
- kinderloos
- in of bij een leuke stad om te kunnen shoppen
- met goede wellness (of vlakbij) voor een fijne massage of Hammam.

Wie heeft dit ook wel eens gedaan? Was het wat je ervan verwachtte of wilde je met gierende banden weer naar huis? Hoe beviel het om bijvoorbeeld alleen aan een tafeltje te eten? (Dat is het enige wat me awkward lijkt).
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3478

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 25 Mei 2021 14:52

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Ik zou het nu met Corona heerlijk vinden om te eten op de kamer, iets wat ik heel lekker vind, zonder mensen om me heen op m’n gemakje haha, het liefst vanuit bad ofzo.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Mei 2021 15:04

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Haha ik zie je zo zitten Pippa!

Ik zou dan idd lekker een soort borrel box voor jezelf meenemen voor op de kamer. Hoe chill!

Ik zit er wel eens aan te denken maar dan aan een tiny house juist ofzo.

Ik durf het haast niet weer te noemen maar Hotel Blooming in Bergen heeft dit alles wel. Heb ik twee jaar geleden ook lekkere massage gehad op m'n weekendje weg zonder man en kind. https://www.weareblooming.com/hotel

Hotel Opduin op Texel vond ik ook een prettig hotel. Heeft ook wellness en ik kan uit eigen ervaring zeggen dat het erg lekker wijn drinkt in bad. Maar geen stad dichtbij.
https://www.opduin.nl/nl/index.html

Verder ben je 2 uur vanaf Haarlem half Nederland door dus er zit vast genoeg! Ik geef je groot gelijk!

Op een terrasje zelf eten heb ik nul problemen mee. In een restaurant ook niet maar dat kan niet nu. Ik vind het zalig juist. Stilte. Mensen kijken (normaal gesproken dan).
Let's discover the world together.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 25 Mei 2021 15:24

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Ja blooming is fijn!

Wat ook lekker is: Sanadome. Ik weet niet in hoeverre de wellness alweer helemaal open is maar ik vind het echt subliem om vanuit je hotelkamer zo in je badjas de lift te pakken en dan te genieten van het heerlijke zwembad, de warme bubbelbaden en het stoombad en de sauna. Van dat laatste moet je je niet teveel voorstellen als je echte sauna's gewend bent, het is namelijk allemaal in badkleding. Maar ik vind het er wel heerlijk ontspannend.

Het restaurant dat erbij zit is ook best goed, het ontbijtbuffet heerlijk. Allemaal onder één dak, gewoon doen waar je behoefte aan hebt.

Wat betreft het alleen eten: geen moeite mee. Vroeger leek me dat ook awkward maar inmiddels vind ik het heerlijk, in mijn eentje uit lunchen. Dineren lijkt me niet zoveel anders. Boek of tijdschrift mee en je verder gewoon van niemand wat aantrekken.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 25 Mei 2021 15:33

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Pippa schreef:Ik zou het nu met Corona heerlijk vinden om te eten op de kamer, iets wat ik heel lekker vind, zonder mensen om me heen op m’n gemakje haha, het liefst vanuit bad ofzo.



Jaaaaaa dit is precies hoe ik dat nachtje weg dus voor me zie haha!
Wijn en eten in bad met een stapel tijdschriften ofzo. Of tv kunnen kijken vanuit bad, nóg beter.
En dan 48 uur lang geen peuter met driftbuien en geen ‘maaaamaaaa’.

Is Blooming niet een hotel waar ook veel kinderen komen?

Haha ja 2 uur vanaf Haarlem is idd bijna heel Nederland, maar ik bedoel meer dat ik geen zin heb om helemaal naar zuid Limburg te rijden ofzo.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 25 Mei 2021 15:43

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Oh dit ga ik binnenkort ook een keer doen! Sanadome is inderdaad relaxed, ben ik ooit een dagje geweest. Weet alleen niet hoe ik dat alleen vind. Verder vind ik alleen zijn echt relaxed. Inderdaad lekker mensen kijken op een terras met iets te lezen erbij. Overigens heb ik dit vooral veel in het buitenland gedaan, in NL met name alleen geluncht. Maar inderdaad, 's avonds is het niet heel anders ineens.
❤ 7 juni 2018
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 25 Mei 2021 15:46

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Ik roep ook al heel lang dat ik dit eens wil doen, lijkt me echt heerlijk!
Sushi en wijn in bad, filmpje aan of boek er bij..
Blooming hotel ziet er erg goed uit!
En ik zie nu op de site staan dat er alleen 18+ gasten mogen komen dus dat is dan perfect JaneDoe!
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Mei 2021 15:47

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

JaneDoe schreef:
Is Blooming niet een hotel waar ook veel kinderen komen?


Nee vind ik niet. Ik vind het een keurig mooi hotel waarbij ze óók aan kinderen denken. Dus ze hebben een speelhoek. Idem dito met hotel Opduin. Dat heeft ook een (keurig weggewerkte) speelkamer. En ik was daar samen met m'n zoontje en dat was echt helemaal prima. Maar het is meer geschikt voor volwassenen.

Bliss ja ik kan ook echt niet wachten tot ik dit weer in het buitenland kan gaan doen. Ik ben in m'n hoofd al aan het plannen. :dance:
Let's discover the world together.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 25 Mei 2021 15:56

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Geen tips, maar klinkt heerlijk!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 25 Mei 2021 16:05

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Oh ik ben eens 2 nachten erg geweest, naar een hotel in m'n eigen dorp hahahahah.
Was HEERLIJK!! Lekker op bed liggen lezen, tv kijken, in bad, mc Donald gehaald en in bed gegeten, op het terras een wijntje in de zon (zit niet in het centrum dus geen last van bekende) savonds lekker naar de wellness. Zo fijn!
30-04-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Mei 2021 16:09

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Waarom ging je eigenlijk naar je eigen dorp Kees? Was het niet nog leuker ergens anders? Ik zou mezelf dan toch te dichtbij voelen haha. Maar daar had jij geen last van?
Let's discover the world together.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 25 Mei 2021 16:15

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Bij tv kijken vanuit bad denk ik aan de bruidssuite van het Asgardhotel in Groningen. Ik was daar vaste gast en mocht met kerst en m’n laatste nachtje daar in de bruidssuite, dus vandaar dat ik het weet. Ook een hotel waar heel weinig kinderen komen. Best wel klein, maar lekker centraal en de mensen zijn heel erg lief en leuk 🥰.

Qua massage en zo moet ik dan een beroep doen op de Groningenkenners en ik weet niet of het helemaal lukt binnen twee uur vanuit Haarlem, maar ik noem het toch, omdat ik zo’n zwak heb voor dit hotel.

Ik zou een Waddeneiland ook echt een goede optie vinden als ik alleen zou gaan.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 25 Mei 2021 16:17

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Sanadome ga ik naar kijken, klinkt ook top! En Nijmegen lijkt me leuk!

Het stomme is dat ik een halfjaar in m’n eentje door Australië en Nieuw-Zeeland heb gereisd, maar gek genoeg lijkt het me nu opeens een soort van awkward om alleen te gaan eten. Maar ach, dat is even een klein drempeltje, maar als ik eenmaal aan een wijntje zit komt dat helemaal goed.

Het kwam hier op als poepen, dus het liefst wil ik komend weekend al weg. Zal wel lastig worden, maar ik ga eens kijken naar de genoemde hotels. Bedankt!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 25 Mei 2021 16:18

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Er was een mooie aanbieding en ik was toch niet van plan m'n kamer af te gaan hahaah
Dus of ik dan in een kamer in het dorp zat of in een kamer 80km verderop dat maakte niks uit.

Moet zeggen dat ik toen ook wel echt aan het einde van m'n Latijn zat.
30-04-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Mei 2021 16:26

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Ah ja dan maakt 't op zich niet zoveel uit. Hoewel ik me voor mezelf goed kan voorstellen dat de afstand wel extra kan helpen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem332

Bericht 25 Mei 2021 17:53

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Wat een goed idee!

Het nhow hotel in Rotterdam, met een prachtig uitzicht
<<

Anoniem325

Bericht 25 Mei 2021 18:22

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Sanadome is heerlijk inderdaad, ook alleen. Heb dat ook eens gedaan. Die thermaal baden en whirlpools zijn heerlijk, alleen nu met Corona minder kans om er vaak in te kunnen (was in de zomer zo toen ik er was, dat vond ik het enige nadeel toen). Lekker sloom op zo’n ligbed dutten of een boek/tijdschrift lezen, als het mooi weer is lekker buiten daar. Ontbijt is daar inderdaad erg uitgebreid en lekker (hoe het nu is weet ik niet, in de zomer was het nog een buffet met veel keus). En Nijmegen is inderdaad een prima stad.
<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 713

Geregistreerd: 14 Aug 2019 20:51

Bericht 25 Mei 2021 19:26

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Sanadome is heerlijk.. ook komend weekend. Lekker buiten op een ligbed liggen bij het zwembad in de zon!
De zwembaden en bubbelbaden zijn open. De stoomkamer en sauna zijn dicht. Lunchen in de thermen kan alleen buiten.
En Nijmegen is leuk 😀
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 25 Mei 2021 19:31

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Nu wil ik naar de Sanadome!
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 25 Mei 2021 19:49

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Kunnen we niet een forum meeting doen in dat hotel? Boeken we allemaal een kamer. Zeker geen kinderen, er wordt niet raar gekeken als iemand alleen eet en een praatje maken als je er zin in hebt.
Ik wil ook nog een keer weg zonder man en kinderen. Maar het is er nog niet van gekomen. Ik ga even mee lezen want jullie tips klinken heel goed!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 25 Mei 2021 19:58

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Ik ben twee keer naar Egmond aan Zee geweest in mijn eentje. 1x een hotel voor 1 nacht. Alleen eten kon toen nog en had ik helemaal geen problemen mee.

De laatste keer was 3 nachten via Airbnb. Was ook heerlijk. Één avond is er een vriendin komen eten. Super gezellig. De andere dagen had ik lekker de tijd aan mijzelf. Ik heb één dag tot 12 uur in bed gelegen. Heb ik nog nooit gedaan. Ontbijten in bed, lekker tv kijken. Op de dag dat ik wegging kon ik nog shoppen. Dus was helemaal geslaagd!

Ik wil het in het najaar weer doen.
Laatst gewijzigd door Jip op 25 Mei 2021 20:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 25 Mei 2021 19:58

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Ohhh sanadome klinkt heerlijk, maar ik schrik toch best een beetje van de prijs. €230 voor een nachtje vind ik wel erg veel.

Ze rekenen €65 toeslag voor een eenpersoonskamer, daardoor is het flink aan de prijs.

Ik zoek nog even verder😊
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 25 Mei 2021 20:37

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

In Egmond was er een betaalbare kamer via Airbnb met sauna!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 13:19

Bericht 25 Mei 2021 20:43

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Ik heb regelmatig een dag of nacht zonder (soms met man) en kinderen. Heerlijk! Gewoon even niemand die iets van me wil of moet.

Zo vertrek ik dus soms op zondagochtend op tijd naar Fort Resort Beemster en zoek dan een sauna zonder slippers voor de deur om vervolgens in slaap te vallen op een waterbed in de rustruimte of een hangmat op het Bali eiland. E-Reader neem ik vaak mee, lekker een boek lezen.

Voor een cursus heb ik eens een nacht in Scheveningen in een hotel gezeten. Lekker in m’n eentje eten in een restaurant in de buurt en daarna in bad en tv kijken.

Soms ga ik met man mee als hij moet werken in het buitenland. Dan gaat man aan het werk en vermaak ik me in de stad of op de kermis. Zo ben ik mee geweest naar Duitsland, San Francisco, Londen, Frankrijk, België, Estland. Voordeel daarvan is wel dat je ‘s avonds niet alleen hoeft te eten of de kroeg in.

Ik merk dat ik dat soms echt even nodig heb. Een paar dagen niemand die om z’n moeder roept.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 25 Mei 2021 21:46

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Kijk een naar Van der Valk in Harderwijk. Lekker in de bossen, Harderwijk is erg leuk om te winkelen en rond te wandelen en op vijf kilometer van het hotel zit de wellness de Zwaluwhoeve. Ze hebben vaak wel mooie aanbiedingen van dit hotel.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers