Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nachtje weg zonder man&kinderen

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 25 Mei 2021 23:28

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Goede tip Lady, dankjewel!

Ik heb hotel Estherea in Amsterdam ook op het oog, ziet er supertof uit. Ik kan alleen maar moeilijk ontdekken of er een bad in de badkamer zit. Misschien morgen het hotel eens bellen.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2528

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 25 Mei 2021 23:32

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

JaneDoe schreef:Goede tip Lady, dankjewel!

Ik heb hotel Estherea in Amsterdam ook op het oog, ziet er supertof uit. Ik kan alleen maar moeilijk ontdekken of er een bad in de badkamer zit. Misschien morgen het hotel eens bellen.

Bij sommige kamers staat bad of douche, maar bij deze staat bad: Double/Twin Room - Deluxe (1x free bed for a child under 12 years old*). En er is er eentje met een jacuzzi zag ik, maar weet niet of die dit weekend nog vrij is.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 26 Mei 2021 12:13

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Volgens mij zijn de Toekan weken er nu weer bij van der Valk!

Edit: Ja, die zijn er!

https://www.valkverrast.nl/vroege-toekan
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Mei 2021 12:15

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Burn schreef:Volgens mij zijn de Toekan weken er nu weer bij van der Valk!

Edit: Ja, die zijn er!

https://www.valkverrast.nl/vroege-toekan


Misschien dat je daar naar toekan?
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 26 Mei 2021 12:16

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Bliss schreef:
Burn schreef:Volgens mij zijn de Toekan weken er nu weer bij van der Valk!

Edit: Ja, die zijn er!

https://www.valkverrast.nl/vroege-toekan


Misschien dat je daar naar toekan?

:good:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Mei 2021 13:17

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Bliss schreef:
Burn schreef:Volgens mij zijn de Toekan weken er nu weer bij van der Valk!

Edit: Ja, die zijn er!

https://www.valkverrast.nl/vroege-toekan


Misschien dat je daar naar toekan?

:smile:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 26 Mei 2021 15:12

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Bliss schreef:
Burn schreef:Volgens mij zijn de Toekan weken er nu weer bij van der Valk!

Edit: Ja, die zijn er!

https://www.valkverrast.nl/vroege-toekan


Misschien dat je daar naar toekan?


Hahaha :smile:
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 26 Mei 2021 17:42

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

😂😂
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 26 Mei 2021 20:40

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Hahahaha @Bliss.
Ik moest m serieus nog 3x lezen voor ik ‘m doorhad ook🤦🏼‍♀️
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Mei 2021 20:41

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Haha dat zegt genoeg over hoe hard jij dat nachtje nodig hebt. Heb je al geboekt?
Let's discover the world together.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 26 Mei 2021 22:30

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Nee nog steeds niet... terwijl ik vrijdag of zaterdag al wil gaan. Ik ben een eeuwige treuzelaar en kan moeilijk knopen doorhakken, zo ook nu.

Ik had bijna hotel Estherea geboekt in Amsterdam, maar m’n man bracht me aan het twijfelen door te zeggen dat de rust en natuur op de Veluwe misschien fijner is.
Dus nu ben ik aan t zoeken naar een fijn hotel op de Veluwe. Ik neig naar vd Valk Harderwijk, Apeldoorn of Amersfoort, maar zoek nog een fijne plek voor een massage (of liever nog hammam) in de buurt. Maar door Corona is dat aanbod natuurlijk wat beperkt....
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2528

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 26 Mei 2021 22:52

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

JaneDoe schreef:Nee nog steeds niet... terwijl ik vrijdag of zaterdag al wil gaan. Ik ben een eeuwige treuzelaar en kan moeilijk knopen doorhakken, zo ook nu.

Ik had bijna hotel Estherea geboekt in Amsterdam, maar m’n man bracht me aan het twijfelen door te zeggen dat de rust en natuur op de Veluwe misschien fijner is.
Dus nu ben ik aan t zoeken naar een fijn hotel op de Veluwe. Ik neig naar vd Valk Harderwijk, Apeldoorn of Amersfoort, maar zoek nog een fijne plek voor een massage (of liever nog hammam) in de buurt. Maar door Corona is dat aanbod natuurlijk wat beperkt....


Dan gaat je man lekker naar de Veluwe 😁. Ik zou dit nu gewoon boeken, want dat leek je fijn. Als het goed bevalt, maar je liever meer rust had gehad, dan ga je de volgende keer naar de Veluwe. Hotel de Bosrand in Ede ligt in het bos en vanuit het bos loop je zo de hei op, maar daar heb je dan geen massage in het hotel.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Mei 2021 06:46

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Ik zou inderdaad lekker doen wat jíj wil!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem310

Bericht 27 Mei 2021 12:24

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

JaneDoe schreef:Nee nog steeds niet... terwijl ik vrijdag of zaterdag al wil gaan. Ik ben een eeuwige treuzelaar en kan moeilijk knopen doorhakken, zo ook nu.

Ik had bijna hotel Estherea geboekt in Amsterdam, maar m’n man bracht me aan het twijfelen door te zeggen dat de rust en natuur op de Veluwe misschien fijner is.
Dus nu ben ik aan t zoeken naar een fijn hotel op de Veluwe. Ik neig naar vd Valk Harderwijk, Apeldoorn of Amersfoort, maar zoek nog een fijne plek voor een massage (of liever nog hammam) in de buurt. Maar door Corona is dat aanbod natuurlijk wat beperkt....

Waarom laat je je zo beïnvloeden door de mening van je man?

Als je zin hebt om naar Amsterdam te gaan, dan zou ik lekker daarheen gaan. Het is daar nu zeker weer fijn om te zijn met alle terrassen en restaurants die open zijn en het mooie weer komt eraan.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 27 Mei 2021 21:57

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Nou ik laat me niet zozeer door hem beïnvloeden hoor, het is meer dat ik daardoor zelf ging twijfelen of de rust van de Veluwe inderdaad niet fijner is haha. Als ik naar Amsterdam wil dan boek ik dat, of hij het nou leuk vind of niet haha.

Inmiddels nog steeds in twijfel, erg hè? vanavond ga ik écht een knoop doorhakken haha
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Mei 2021 22:22

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Nou hup! Boeken en morgen lekker spullen pakken! :)
Het wordt lekker weer dit weekend dus dan kan je heerlijk op een terrasje ergens lunchen enzo!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Mei 2021 22:33

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Kom op JD, boeken die hap!!
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Mei 2021 22:34

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Een massage is overal wel te boeken lijkt me, misschien niet in het hotel, maar dan vast wel in de buurt ergens. Dus daar zou ik me niet door laten tegenhouden!
❤ 7 juni 2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Mei 2021 23:32

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

En beter dat je dit weekend ERGENS in een hotel zit dan dan je nergens in een hotel zit 😀 (omdat je niet op tijd geboekt hebt).
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 28 Mei 2021 07:37

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Tenzij je het eigenlijk toch niet echt wil omdat je bang bent de kindjes te missen of er toch wel tegenop ziet. Dat mag natuurlijk ook! In dat geval zou ik er lekker een dag weg van maken. Uitgebreid lunchen en ergens een massage nemen.
<<

Anoniem310

Bericht 28 Mei 2021 10:00

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Carra schreef:Tenzij je het eigenlijk toch niet echt wil omdat je bang bent de kindjes te missen of er toch wel tegenop ziet. Dat mag natuurlijk ook! In dat geval zou ik er lekker een dag weg van maken. Uitgebreid lunchen en ergens een massage nemen.

Als je het nooit doet, dan weet je ook niet hoe het is. Ik weet nog dat ik het de eerste keer heel spannend vond toen ik voor het eerst wegging en mijn oudste pas een half jaar was. Ik dacht dat het gemis misschien zo sterk zou zijn, dat de voordelen niet zouden opwegen tegen dat nare gevoel.

Daar bleek allemaal niks van te kloppen. Het was heerlijk en natuurlijk mis je je kind, maar ik vind dat geen reden om nooit iets los van je kind te doen. Het is heel gezond om elkaar soms te missen en dan ben je extra blij als je elkaar weer ziet. Ik geniet dan dubbel zoveel van ze.

Dus ik raad echt aan om te boeken en ervoor te gaan!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 28 Mei 2021 12:07

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Haha ja Carra, ergens vind ik het best spannend hoor. Maar tegelijkertijd weet ik dat ik erg slecht in mijn vel zit, eigenlijk al sinds de geboorte van I, en dat het me goed zal doen.
Ik heb besloten om volgend weekend te gaan, omdat dan (als het goed is) de sauna’s waar open mogen en ik echt lekker een hele dag naar de Veluwse Bron kan gaan. Ik ga zometeen alvast van der Valk Harderwijk of Apeldoorn boeken, dan is dat in ieder geval geregeld 🤗🤗
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Mei 2021 12:12

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Van der Valk de Cantharel in Apeldoorn kan ik aanraden!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 28 Mei 2021 12:13

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

En ik Harderwijk :smile:
Leuk JD, ik zit ook net een weekendje weg voor mezelf te bekijken.
<<

Anoniem328

Bericht 28 Mei 2021 12:20

Re: Nachtje weg zonder man&kinderen

Oooh nu wil ik ook. Lijkt me heerlijk!

Net aangegeven hier en man zegt direct 'waar wacht je nog op'.

Dus ik ga zo ook eens een datum prikken en wat boeken :smile:

Goed vooruitzicht JD. En inderdaad volgend weekend is er weer meer mogelijk dus ik snap wel dat je nog een weekje wacht. Wel inderdaad alvast boeken hoor, dan kun je niet meer terugkrabbelen :)
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers