Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Betalen voor gebruik van een toilet

<<

Artemis

Bericht 07 Nov 2013 17:37

Re: Betalen voor gebruik van een toilet

Ze krijgen gewoon salaris hoor volgens mij.
<<

Anoniem12

Bericht 07 Nov 2013 17:38

Re: Betalen voor gebruik van een toilet

Die toiletdames zijn gewoon schoonmaakster van beroep, met een bijbehorend salaris.

Wat er met dat geld op het schoteltje gebeurd weet ik niet, maar die dames zijn daar echt niet de hele dag aan het schrobben voor een paar 50 centen.
<<

Anoniem75

Bericht 07 Nov 2013 17:40

Re: Betalen voor gebruik van een toilet

Een nicht van mijn schoonmoeder heeft dat zo namelijk wel vandaar dat ik dat dacht. Die gaat 1x per jaar als toiletjuffrouw werken met Jazz in Duketown en mag alles houden wat ze die dagen krijgt. Verder krijgt ze dus geen salaris. Nu moet ik wel zeggen dat je met zulke evenementen flink verdiend qua wc gangers. Ik geloof dat ze ieder jaar wel een paar honderd euro mee naar huis neemt.
<<

Artemis

Bericht 07 Nov 2013 17:42

Re: Betalen voor gebruik van een toilet

Ja ok, maar dan is het een eenmalig iets. Bij de v&d is het toch anders.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 07 Nov 2013 17:58

Re: Betalen voor gebruik van een toilet

Ik vind het echt achterlijk wanneer je moet betalen bij een restaurant of in een café. Als ik een avondje uit eten ga en een drankje ga doen vind ik het geen service om dan ook nog geld te vragen voor de toiletten. Ik vind het sowieso irritant dat ze muntgeld vragen, wat ik vaak niet heb. Als er geen wc-dame zit, dan geef ik ook zelden geld.
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 07 Nov 2013 18:15

Re: Betalen voor gebruik van een toilet

Als het toilet schoon is betaal ik wel, heb gelukkig ook nog niet vaak meegemaakt dat een betaald toilet echt heel vies is.
Op mijn werk moeten mensen ook 50 ct. betalen als ze geen consumptie nuttigen. Als mensen netjes van tevoren aan me vragen of het geld kost, laat ik ze meestal gratis gaan, als ik zie dat ze sneaky doen (dan is het vaak rustig anders merk ik het niet eens) dan vraag ik juist wel om de 50 cent. Het geld gaat bij ons richting de fooienpot, alleen gebeurd het bijna nooit dat er mensen alleen maar naar het toilet gaan als ze bij ons komen. (Ze gebruiken nog eerder alleen het (gratis) internet zonder iets te bestellen dan dat ze naar het toilet gaan!)
<<

Anoniem103

Bericht 07 Nov 2013 18:19

Re: Betalen voor gebruik van een toilet

Ik betaal bijna altijd maar ik ben wel eens ergens zonder te betalen weggelopen omdat het daar echt te smerig was. Ik vind het helemaal niet erg om wat te betalen maar dan verwacht ik ook wel dat het enigszins schoon is. Als ik met m'n zoontje ben betaal ik meestal maar voor 1 persoon. Vaak gaat ook maar een van ons maar ik kan hem natuurlijk niet alleen buiten laten staan.
Betalen als je je kind gaat verschonen vind ik wel normaal eigenlijk, waarom zou je niet hoeven te betalen voor het gebruik van de verschoonruimte maar wel voor de wc. De verschoonruimte moeten ze toch ook gewoon schoon houden.
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 284

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 09 Nov 2013 20:47

Re: Betalen voor gebruik van een toilet

Ik vind betalen voor de wc stom, zeker als ik even wat aan het drinken ben bij de Hema en dan nog voor het toilet moet betalen. En ik heb meestal geen kleingeld op zak, dus dat is ook niet handig. Als er geen toiletdame zit leg ik negen van de tien keer niks op het schoteltje.
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers