Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Crisp

<<

Brooke

Bericht 21 Mei 2021 10:00

Crisp

Ik ben benieuwd.. Ik zag dat er nog geen topic over is, dus bij deze.
Wie heeft er al wel eens bij Crisp de boodschappen besteld? Misschien is het wel leuk om erover te kletsen en aanraders en afraders wat producten betreft en eventueel tips te delen.

Voor degenen die er nooit van hebben gehoord: Crisp is een online supermarkt die verse producten bezorgd, die ze rechtstreeks inkopen van ondernemers.

Ik heb voor morgen mijn 3e bestelling geplaatst. Het is wel prijzig en doe het daarom echt niet elke week, maar vind het geld echt wel waard. Aardbeien zijn bijvoorbeeld dagenlangs nog lekker vers en zonder dat het vies nat wordt en er schimmel opkomt. Ook hebben ze er producten zoals speciale kaasjes, die je niet bij de gewone supermarkt koopt.
Ik ben wel fan!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Mei 2021 10:03

Re: Crisp

Hier is het oude topic ;)

post1294778.html?hilit=crisp#p1294778

Maar die liep niet echt storm.

Ik heb er twee jaar geleden best vaak besteld dus. Wij zaten destijds in de pilot omdat we één van de oprichters kennen en ik vond het heel leuk om te testen toen. Veel feedback gegeven ook en alle producten die later zijn toegevoegd, staan nog steeds klaar in m'n mandje.

Maar uiteindelijk vond ik het toch te onhandig voor de echte wekelijkse boodschappen, omdat je toch wel echt wat (non-food) dingen mist.

Maar de producten die ze hebben zijn inderdaad heel erg leuk! En de app werkt ook echt heel fijn vind ik. Ik ga weer eens kijken in de app, want ze hebben vast heel veel nieuwe spullen.
Let's discover the world together.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Mei 2021 10:15

Re: Crisp

Ik kende het niet, maar wat jij erover vertelt Brooke spreekt me op zich wel aan. Maar ik bestel nu bij AH alles voor een hele week in 1 keer, en dat is wel heel gemakkelijk nu. Dus ik ga het onthouden om misschien over een tijdje nog eens naar te kijken.
<<

Brooke

Bericht 21 Mei 2021 10:46

Re: Crisp

Ah wat stom, dan heb ik erover heen gekeken dat er al een topic was haha.

Wat leuk Marin dat jullie in de pilot ervan zaten!
Ja wat jij schrijft ervaar ik ook zo, je mist toch wel de non-food dingen, dus bestel ook echt niet elke week, het is wel wat beperkt allemaal, gewoon meer voor de verwennerij en voor het erbij en "het eens wat anders proeven" doe ik het.
De wekelijkse boodschappen gaan hier ook gewoon via de gewone (online)supermarkt.

Ik vind de app inderdaad ook erg fijn werken, rustig en overzichtelijk en je hebt zo door hoe het werkt als je voor het eerst besteld.

Mizz_S Ja ik bestel ook wekelijks bij de AH, dus dit doe ik gewoon af en toe ernaast. Zo heb ik nu wat lekkere kaasjes en salades besteld die morgen wordt bezorgd, omdat ik zondag nog visite krijg voor mijn verjaardag.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers