Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat deed jouw ceremoniemeester?

<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 10 Nov 2013 17:04

Re: Wat deed jouw ceremoniemeester?

Mijn vrijgezellenfeest is georganiseerd door mn getuige en een vriendin van de 'andere' vriendengroep.

Onze ceremoniemeesters hebben in de echte voorbereiding weinig gedaan, dat deed ik liever allemaal zelf. Maar op de grote dag hebben ze alles geregeld, tot in de puntjes. Ook hebben ze de dagen ervoor geholpen met versieren van de locatie enzo. Na de tijd opgeruimd, etc.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem 63

Bericht 10 Nov 2013 19:33

Re: Wat deed jouw ceremoniemeester?

Onze ceremoniemeester heeft geholpen bij de voorbereiding, maar alleen bij de dingen die ik wel uit handen wilde geven :angel: . Zij heeft het vervoer geregeld, meegedacht over het draaiboek en de tijdsplanning, contact gehad met de locatie over bepaalde dingen en bij het overleg met de DJ gezeten etc. Verder heeft ze op de dag zelf de versiering geregeld (dat kostte belachelijk veel om door de locatie zelf te laten doen) en vooral gezorgd dat we op schema bleven qua tijd, dingen afgehandeld met alle locaties/contacten/chauffeurs, de cadeaus's getransporteerd etc. Het verliep daardoor gewoon vrijwel vlekkeloos terwijl wij nergens naar hebben hoeven omkijken. Ook heeft ze ons na de huwelijksnacht opgehaald en heeft ze ons weken later 's nachts naar het vliegveld gebracht voor onze huwelijksreis. Vond ze zelf ook nog wel bij haar taken passen en daar hebben we natuurlijk geen nee tegen gezegd, haha.
<<

Anoniem9

Bericht 10 Nov 2013 20:05

Re: Wat deed jouw ceremoniemeester?

Maar wie vraag je als ceremoniemeester?

Ik dacht er aan om 3 vriendinnen te vragen, want ik wilde mijn zussen de mogelijkheid geven om gewoon lekker te genieten op de dag, zonder overal dingen te moeten regelen. Maar toen ik dat gisteren benoemde, viel dit niet zo goed geloof ik (bij mijn zussen).
<<

Anoniem 63

Bericht 10 Nov 2013 20:12

Re: Wat deed jouw ceremoniemeester?

Bij ons was het meteen duidelijk. Ik wilde dit ook niet aan familie overlaten, bovendien hadden die al een andere rol (getuigen, fotograaf etc.) in de bruiloft. En ze hadden er zelf ook niet om staan springen denk ik. Maar mijn beste vriendin, we kennen elkaar al ons hele leven, weet exact hoe ik ben en wat ik wil en is zelf erg goed in regelen en organiseren. Heeft ook veel handige contacten. Ik vermoedde al dat ze het ook graag wilde doen. Dus het was erg raar geweest om haar niet te vragen, haha.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 10 Nov 2013 20:13

Re: Wat deed jouw ceremoniemeester?

Wij hebben vrienden waarvan wij ook ceremoniemeester zijn geweest. Die hebben we gevraagd.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Nov 2013 21:58

Re: Wat deed jouw ceremoniemeester?

Mijn zus wordt onze ceremoniemeester. Ik heb 1 zus en vriend heeft geen zussen en broers.
2014 2016
<<

Anoniem 3

Bericht 11 Nov 2013 12:13

Re: Wat deed jouw ceremoniemeester?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 20 Nov 2013 23:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Nov 2013 14:04

Re: Wat deed jouw ceremoniemeester?

Wij hadden geen ceremoniemeester en ik heb het ook niet gemist. We hebben alles zelf geregeld en op de dag zelf hoefde er niets meer te gebeuren. Mijn zusje was wel van alles heel goed op de hoogte dus als er iets mocht zijn konden we de mensen naar haar sturen maar dit is niet nodig geweest. Wel hebben we mijn zusje en het broertje van mijn man gevraagd of ze 's avonds bij ons 'gastenboek' wilden staan en aan het einde van de avond de bedankjes uit wilden delen.
Mijn zusje en broertje van mijn man hebben trouwens ons vrijgezellenfeest georganiseerd.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Anoniem237

Bericht 11 Nov 2013 14:32

Re: Wat deed jouw ceremoniemeester?

Wij hadden ook geen ceremoniemeester, wij vonden dat niet nodig.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 11 Nov 2013 14:59

Re: Wat deed jouw ceremoniemeester?

Onze ceremoniemeesters hebben vooral gezorgd dat alles op de dag zelf soepel verliep, maar daar hadden ze het niet echt druk mee. Het waren simpele dingen, het huis afsluiten terwijl wij fotos waren maken, lijstje voor de groepsfotos bijhouden, dat soort dingen. In de voorbereiding hadden ze niet veel taken, wij deden bijna alles zelf. Zo vonden wij het prima en zij ook. Bij de bruiloft van een vriendin had hun ceremoniemeester zoveel taken dat die s avonds op het feest om 9.00 al uitgeput in een hoekje zat. Nou leuke dag heb je dan zeg. Dat wilden wij absoluut niet.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 11 Nov 2013 14:59

Re: Wat deed jouw ceremoniemeester?

*dubbel*
<<

Anoniem44

Bericht 11 Nov 2013 15:25

Re: Wat deed jouw ceremoniemeester?

Mizz_S schreef:Onze ceremoniemeesters hebben vooral gezorgd dat alles op de dag zelf soepel verliep, maar daar hadden ze het niet echt druk mee. Het waren simpele dingen, het huis afsluiten terwijl wij fotos waren maken, lijstje voor de groepsfotos bijhouden, dat soort dingen. In de voorbereiding hadden ze niet veel taken, wij deden bijna alles zelf. Zo vonden wij het prima en zij ook.


Dit dus. Wij hebben ook alles zo ongeveer zelf geregeld, alleen op de dag zelf hebben we alles overgelaten aan de ceremoniemeester. Wel heeft ze heel goed meegedacht toen we alles voor de bruiloft aan het bedenken waren. Zij wist een heleboel meer af van bruiloften, dan wij. Wij waren eigenlijk nogal groen wat dat betreft. Het was heel handig dat zij steeds met goede vragen kwam, als in 'hoe willen jullie dit?' 'hoe zien jullie dat voor je'.

Door veel te praten kregen we een steeds beter beeld van wat we nu eigenlijk precies belangrijk vonden en kreeg zij een beeld van onze wensen. Zij had veel bruiloften meegemaakt en kwam ook met ideeën die ze had gezien op andere bruiloften. Al met al hebben we het zo allemaal heel vloeiend kunnen organiseren.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers