Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Safaritent huren

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 16 Mei 2021 02:57

Safaritent huren

Afgelopen week waren we een dagje bij m'n zwager op de camping, meiden hebben zo genoten dat ik eigenlijk wel een weekendje camping wil.

Ik zit te kijken naar een luxe safaritent (met verwarming, stel dat het heel koud is 's nachts lijkt me dat fijn met onze baby).

Heeft iemand tips voor een leuke camping met luxe safaritenten?
⁠♡♡♡
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 16 Mei 2021 08:34

Re: Safaritent huren

Wij gaan over een paar weken een weekendje logeren in een luxe glampingtent op een boerderij van Farmcamps. Lijkt me echt fantastisch met peuters en kleuters! Nog geen eigen ervaring maar de ervaringen die ik vond op de site waren bijna allemaal lovend. Misschien is dat ook iets voor jullie?

Er is ook nog een ander topic over leuke campings, volgens mij staan daar ook een aantal campings tussen waar ze glampingtenten verhuren. Wat tips die ik uit mijn omgeving heb gehad: Camping buitenland, Camping de Lievelinge, Buitengoed de Boomgaard, Camping De Lakens, camping Bakkum.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem326

Bericht 16 Mei 2021 08:41

Re: Safaritent huren

Ik heb goede ervaring met FarmCamps en dan de locatie op Flakkee. Daar gaan we dit jaar voor de derde keer naartoe (een weekend). De locatie FarmCamps MarieKerke vond ik erg slecht. Daar heb ik zelfs een klacht over ingediend. Dus het verschilt wel echt per locatie. Ik ben deze week naar een boerenbed camping geweest. Maar dan heb je geen elektriciteit. Ik zou je dat niet aanraden. Dat is toch best behelpen.

In Frankrijk heb ik meerdere keren op een huttopia camping gestaan. Dat is prima.
<<

Linvi

Bericht 16 Mei 2021 08:43

Re: Safaritent huren

Ik hou van safari tenten! Wij hebben 2 zomervakanties achter elkaar op 2 verschillende campings gehuurd en hebben zo genoten! We hadden in beide eigen sanitair, dat wil nog wel eens verschil maken.

Het eerste jaar op de witte berg in Ootmarsum.
Het tweede jaar op krieghuusbelten in Raalte.
De laatste zouden we graag naar terug gegaan zijn alleen was alles in februari al volgeboekt voor de zomervakantie.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 16 Mei 2021 09:12

Re: Safaritent huren

Wij hebben voor komende zomer een tent gehuurd op de Gulperberg (Limburg). Denk hier ook dat de meiden kamperen echt geweldig gaan vinden, zo'n zin in!
De reviews over de camping zijn goed, maar ik heb het zelf dus nog niet meegemaakt, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 16 Mei 2021 09:48

Re: Safaritent huren

Farmcamps heb ik ook naar zitten kijken omdat hier in het dorp toevallig pas een nieuwe geopend is.

Dat boerenbed ziet er leuk uit maar zonder stroom is met een baby geen optie.

Ga eens kijken naar farmcamps of er wat beschikbaar is.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem308

Bericht 16 Mei 2021 09:56

Re: Safaritent huren

Villatent zag ik bij een paar instagrammers voorbij komen. Dan heb je eigen sanitair. Dat zou voor mij een eerste voorwaarde zijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Mei 2021 09:59

Re: Safaritent huren

Farm Camps lijkt me zo leuk!

Beekse Bergen had ook safaritenten trouwens.

Mocht iemand iets in Spanje weten, houd ik me aanbevolen. (net bij die van AMM gecheckt en daar zijn er wel twee, maar wel massale campings).
Let's discover the world together.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 16 Mei 2021 10:03

Re: Safaritent huren

Villatent, die heb ik voorbij zien komen maar wist niet meer wat de naam was. Eigen sanitair is geen must, wij zijn wel kampeerders. Verwarming wil ik wel graag ivm de baby.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem335

Bericht 16 Mei 2021 10:05

Re: Safaritent huren

https://huurtent.nl/extra-kleine-campings-spanje.asp hier staan leuke tips in Spanje. Lijkt me ook erg leuk.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 16 Mei 2021 10:14

Re: Safaritent huren

HollyGolightly schreef:Ik heb goede ervaring met FarmCamps en dan de locatie op Flakkee. Daar gaan we dit jaar voor de derde keer naartoe (een weekend). De locatie FarmCamps MarieKerke vond ik erg slecht. Daar heb ik zelfs een klacht over ingediend. Dus het verschilt wel echt per locatie. Ik ben deze week naar een boerenbed camping geweest. Maar dan heb je geen elektriciteit. Ik zou je dat niet aanraden. Dat is toch best behelpen.

In Frankrijk heb ik meerdere keren op een huttopia camping gestaan. Dat is prima.


Wat was daar niet prettig aan HG? Ik zocht ‘m net op op de site van FarmCamps maar hij is er ook niet meer te vinden.

Wij gaan naar Den Branderhorst in De Achterhoek. Ik ben benieuwd :)

Er is trouwens ook een Huttopia in Nederland hoorde ik gisteren van vrienden:

https://europe.huttopia.com/nl/site/de-roos/?gclid=EAIaIQobChMIweS5pe7N8AIVpgMGAB1K5Qg1EAAYASAAEgLOpfD_BwE
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem326

Bericht 16 Mei 2021 10:48

Re: Safaritent huren

Ik heb ook net gekeken en ik zag hem nog wel op de website staan. Maar ik zag ook dat de camping op funda te koop staat.

Wat er niet goed aan was: alle speeltoestellen waren kapot. Met verroeste spijkers die eruit hingen. Een was zelfs door de inspectie gesloten. De boer was niet toegankelijk en de kinderen hebben geen rondleiding gehad. De tent was vies en de speelgoedkist was onvolledig en ook veel kapot. Het was gewoon echt slecht. De locatie prachtig en vakantie was prima.

Maar bij andere FarmCamps locatie heb ik alleen maar hele goede ervaring. Alles perfectie staat. Kinderen hebben er heerlijk veilig kunnen spelen en in aanraking kunnen komen met boerenbedrijf.

De camping waar ik vorige week zat (boerenbed) waren speeltoestellen ook kapot. Kapotte trampoline en skelters. Niet oké vind ik. Kinderen moet veilig kunnen spelen. Ook twijfelde ik hier aan welzijn van de dieren.
<<

Neno

Kwebbel

Berichten: 499

Geregistreerd: 09 Feb 2020 08:45

Bericht 16 Mei 2021 11:01

Re: Safaritent huren

safaritent op recreatiepark Sevink Molen. Ook veel leuke dingen te doen in de buurt!
<<

Dot

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 223

Geregistreerd: 29 Dec 2015 14:26

Bericht 17 Mei 2021 15:51

Re: Safaritent huren

Wij hebben vorig jaar een safaritent gehuurd via Vodatent, dat is goed bevallen.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 18 Mei 2021 13:49

Re: Safaritent huren

We hebben inmiddels een safaritent gehuurd op een camping zelf. Mijn ouders komen dan met hun eigen caravan ook een nachtje. Leuk om dat zo te combineren 😊
⁠♡♡♡
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 18 Mei 2021 13:56

Re: Safaritent huren

Marin schreef:Farm Camps lijkt me zo leuk!

Beekse Bergen had ook safaritenten trouwens.

Mocht iemand iets in Spanje weten, houd ik me aanbevolen. (net bij die van AMM gecheckt en daar zijn er wel twee, maar wel massale campings).

Ik weet wat! Het gezin waar ik vroeger oppaste heeft nu een glamping in Spanje, vlakbij Girona.
https://canbora.com/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Mei 2021 14:05

Re: Safaritent huren

Oh die ziet er inderdaad heel erg leuk uit! Maar we hebben waarschijnlijk iets gevonden! Alleen nog even boeken!
Let's discover the world together.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers