Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke navigatie op smartphone?

<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 07 Nov 2013 12:01

Welke navigatie op smartphone?

Welke navigatie heb jij op je smartphone?
Ben je daar tevreden mee en wat vind je er heel fijn aan en wat is een minpuntje?
Make happy memories
<<

Anoniem193

Bericht 07 Nov 2013 12:12

Re: Welke navigatie op smartphone?

Ik gebruik de google maps. In de auto vind ik het prima voldoen, ik luister niet naar de gesproken aanwijzingen, maar kijk op het scherm.
<<

Anoniem87

Bericht 07 Nov 2013 12:23

Re: Welke navigatie op smartphone?

Ik gebruik Navigon en ben daar zeer tevreden over, geen minpunten.
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 07 Nov 2013 15:02

Re: Welke navigatie op smartphone?

ik zelf heb tomtom vind ik prima werken
Mijn vriend heeft sygic vind ik persoonlijk wat minder. Als er wegen ''over elkaar gaan'' dus boven een weg maar onder ook is hij vaak de weg kwijt.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 07 Nov 2013 16:55

Re: Welke navigatie op smartphone?

Hier ook Sygic en vriend is er juist erg blij mee!
Ik heb hem ook wel eens gebruikt en Sygic bevalt mij ook goed. Zelf heb ik gewoon Google Maps op m'n telefoon, maar Sygic werkt wel beter vind ik zelf. Voordeel is dat dat ook gewoon werkt zonder internet, dus op vakantie bijvoorbeeld kun je het ook gebruiken in tegenstelling tot Google Maps (voor zover ik weet dan).
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 07 Nov 2013 17:24

Re: Welke navigatie op smartphone?

klopt, dat is wel het handige aan synic en/of tomtom
Google maps werkt niet zonder internet
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 07 Nov 2013 23:55

Re: Welke navigatie op smartphone?

Ik heb nav gps en erg tevreden mee. Deze zomer mee naar kroatie gereden en geen enkele keer verkeerd gestuurd.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 08 Nov 2013 18:26

Re: Welke navigatie op smartphone?

Ik heb waze. Vind hem fijn, eventueel nadeel kan zijn, dat hij (i.v.m. live file info) altijd internet nodig heeft. In het buitenland niet zo handig dus
<<

Anoniem122

Bericht 08 Nov 2013 19:16

Re: Welke navigatie op smartphone?

Ik gebruik NavFree, gratis app, je moet eenmalig de kaarten downloaden en daarna heb je geen internet meer nodig tijdens het navigeren.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers