Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mobiele airco

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17369

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 09 Jun 2021 07:11

Re: Mobiele airco

Ja klopt hoor dan is het geen airco!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 09 Jun 2021 08:52

Re: Mobiele airco

Wat een goede tip Teun! Ik denk dat ik die koop voor onze thuiswerk-zomer.
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 15 Jun 2021 19:14

Re: Mobiele airco

Ik begin er ook over te twijfelen om toch overstag te gaan en aan een airco te beginnen. Kan zo slecht tegen de hitte, en dan in combi met thuiswerken…

Ik zocht de link van Teun even op en kwam toen deze review tegen, en heb daar even heerlijk om zitten schuddebuiken 😁. Vooral die vergelijking met de ingehuurde kleuter hahaha. Heerlijk als mensen zo hun best doen op een review!

Afbeelding
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 15 Jun 2021 19:21

Re: Mobiele airco

Deze heb ik gekocht:
https://www.coolblue.nl/product/871850/ ... 9wQAvD_BwE

Ik heb er tweedekans 480 voor betaald. Best de moeite waard om in de gaten te houden. Ik ben er tot nu toe erg tevreden over! Mijn woonkamer is schat ik 26m2 of zo en die koelt hij heel erg goed. Alles bij elkaar is mijn appartement 38m2, maar het is wel vrij langwerpig en daardoor niet heel handig ook de slaapkamer erbij te koelen. Hij heeft wel wieltjes, dus ik zou in de zomer ook de airco in de avond in de slaapkamer kunnen zetten met de slang naar de woonkamer. Hij heeft een afstandsbediening en een app waarmee ik hem kan gebruiken.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 15 Jun 2021 19:24

Re: Mobiele airco

Mooie review, moederkoekje! Echt een aanrader.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 16 Jun 2021 10:47

Re: Mobiele airco

Hahaha heerlijk :smile:. Nou mijne maakt toch echt een koele luchtstroom, daar doe ik het voor.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers