Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2021 08:46

Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Wat zijn jullie plannen voor het lange weekend?

Het is vandaag mooi weer maar totaal geen inspiratie om iets te doen.

Morgen moet m'n man deels werken en ga ik dus maar naar een speeltuin, wil een (voor mij) nieuwe proberen.

Zaterdag gaan m'n man en ik lekker lunchen bij een nieuw restaurant in de stad. Hopelijk blijft 't droog.

Zondag eten we bij m'n vader en stiefmoeder.
Laatst gewijzigd door Marin op 13 Mei 2021 09:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem303

Bericht 13 Mei 2021 08:51

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Ik heb vakantie! Ik ga tussen vandaag en zondag in elk geval nog even flink in huis aan de slag. Even flink met de poetsdoek erdoor, kledingkast uitzoeken etc etc. We gaan nog even bij familie langs. En verder wil ik een duidelijk overzicht maken met wat we nou allemaal graag willen laten verbouwen in huis, dan kunnen we binnenkort eens offertes gaan aanvragen.
<<

Anoniem313

Bericht 13 Mei 2021 08:51

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Leuke dingen!
Wij hebben niet speciaals op de planning, we zijn net terug van vakantie en deze dagen kunnen de jongens mooi weer even landen voor school weer begint. Ze gaan lekker spelen met vriendjes en mogen wat meer schermtijd.
Ik ga vandaag sporten en vanavond naar een vriendin, wijn drinken.
Morgen ga ik m’n wenkbrauwen laten epileren en erna met een andere vriendin lunchen en wijn drinken op een overdekt terras. Vrijdagavond is onze traditionele hapjesavond waarna de jongens en ik beneden slapen met tv en chips.
Zaterdagochtend ga ik sporten, ws helemaal stram en stijf van de nacht ervoor :smile: Overdag maar ff kijken, misschien even naar vrienden ofzo. Beetje in de tuin werken.
Zondag hardlopen en chillen! Maandag weer aan de arbeid.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3199

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 13 Mei 2021 08:51

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Zondag is geen F1 toch? Pas volgende week!

Vandaag gaan we de slaapkamer ombouwen met de co-sleeper, kratjes etc. Misschien daarna nog even touren met de auto. Vanavond komen vrienden langs die blijven eten.

Morgen moet mijn man de hele dag werken, inclusief de koopavond. En zaterdag ook tot vroeg in de middag. Dan ga ik hier thuis even aanrommelen. En zondag zijn we vrij. Dan gaan we misschien zelf even bij vrienden langs, afhankelijk hoe ik mij dan voel.

Hopelijk blijft het warm (heerlijk dr deur open en onder de overkapping zitten). Droog en zonnig zou ook fijn zijn.
Laatst gewijzigd door Bloom op 13 Mei 2021 08:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 13 Mei 2021 08:52

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Ik werk vandaag en zondag, vriend heeft wel lang weekend vrij. We hebben nog geen plannen eigenlijk.
Maar dit weekend is er toch geen F1?
10.04.17
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2395

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 13 Mei 2021 08:52

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Mijn schoonzus, zwager, neefjes en nichtje komen op bezoek. Wordt de eerste keer dat we de tweeling zien!
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 13 Mei 2021 08:55

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Vandaag, als er winkels open zijn wil ik even op schoenen jacht voor de beide meiden. Vanavond werk ik extra in de zorg van 17.00 u - 21.30u.

Morgenmiddag heb ik om 13u een sollicitatiegesprek.

Zaterdag gaan we lunchen bij vrienden.

Zondagmiddag vieren we de verjaardag van mijn moeder.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2021 08:56

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Oh wat leuk Blue Phone! Zijn ze al lang geleden geboren dat je dat zo zegt?
Mijn zus zou trouwens vandaag langs komen maar is voor de tweede keer al afgezegd. Vorige keer met Koningsdag was m'n zoontje ziek en nu is m'n zus en gezin net uit quarantaine na corona, maar we durven het nog niet aan. Dus dat is jammer.

Oh lekker in huis scharrelen Rixt. Dat is soms zo lekker.

Ik merk dat ik momenteel een soort bui ontwikkel van dat ik alles stom vind, dus ik hoop dat ik of m'n man iets leuks kan bedenken waar ik enthousiast van word want anders uit zich dat in chagrijnig zijn. Hopelijk doe ik inspiratie op bij jullie!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2021 08:57

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Saga schreef:Ik werk vandaag en zondag, vriend heeft wel lang weekend vrij. We hebben nog geen plannen eigenlijk.
Maar dit weekend is er toch geen F1?


Monaco toch?

Edit: Oh nee! 23e pas. Haha m'n stiefmoeder zei dat we welkom waren dit weekend mits we F1 kwamen kijken.
He shit, dat gaf ons bonding met m'n vader. Bummer, daar had ik nou eigenlijk wel eens zin in.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2021 09:01

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Succes met je sollicitatie Burn!
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 13 Mei 2021 09:03

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Mijn zoontje wordt 5. Dus we hebben komende dagen ( verspreid) feest!
Helaas komt er toch nog aardig wat regen 😕
2016
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 13 Mei 2021 09:05

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Wij gaan zo eventjes naar een grotere speeltuin in Utrecht. Is wel een half uurtje rijden voor ons, maar zo zijn we er toch even uit. Er is een terras bij, dus we kunnen ook even lunchen daar.

Morgen gaat mijn man klussen bij een vriend overdag dus weet ik nog niet wat ik met de kleine ga doen. In de avond ga ik eten bij een vriend.

Zaterdag nog geen plannen en zondag hebben we een etentje met mijn schoonfamilie. Mijn schoonouders zijn gescheiden, maar mijn schoonvader overlijdt binnenkort en die wilde graag nog eten met zijn ex-vrouw en hun kinderen (mijn man dus). Ben erg benieuwd hoe dat gaat.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2021 09:06

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Hope schreef:Wij gaan zo eventjes naar een grotere speeltuin in Utrecht. Is wel een half uurtje rijden voor ons, maar zo zijn we er toch even uit. Er is een terras bij, dus we kunnen ook even lunchen daar.


Tell me more!

Gefeliciteerd met T, Salome. Vijf alweer!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem308

Bericht 13 Mei 2021 09:11

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Naar welke speeltuin gaan jullie Hope?

Vandaag vier ik voor onze ouders m’n verjaardag. Taartje en wat hapjes te eten.
Morgen gaan we eind Vd middag lekker pannenkoeken eten op een leuk terras. Hopelijk droog en overdekt.
Zaterdag nog geen plannen. Zondag ga ik met een paar vriendinnen lekker eten s avonds.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 13 Mei 2021 09:13

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Marin schreef:
Saga schreef:Ik werk vandaag en zondag, vriend heeft wel lang weekend vrij. We hebben nog geen plannen eigenlijk.
Maar dit weekend is er toch geen F1?


Monaco toch?

Edit: Oh nee! 23e pas. Haha m'n stiefmoeder zei dat we welkom waren dit weekend mits we F1 kwamen kijken.
He shit, dat gaf ons bonding met m'n vader. Bummer, daar had ik nou eigenlijk wel eens zin in.

Ah jammer!

Zelf ben ik er wel blij mee, deze zondag werk ik maar volgende week ben ik wel vrij dus kan ik kijken!

Hopelijk bedenk je nog iets leuks verder voor het weekend, ik kan me je bui helemaal voorstellen 😘
10.04.17
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 13 Mei 2021 09:14

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Marin schreef:
Hope schreef:Wij gaan zo eventjes naar een grotere speeltuin in Utrecht. Is wel een half uurtje rijden voor ons, maar zo zijn we er toch even uit. Er is een terras bij, dus we kunnen ook even lunchen daar.


Tell me more!

Gefeliciteerd met T, Salome. Vijf alweer!

Dankje !
We hebben er zin in haha. 4 dagen taart 🙈
Maar het komt goed uit zo. Met de vrije dagen
2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 13 Mei 2021 09:16

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

We gaan zo nog eerst even lekker wandelen in een natuurgebied in de buurt.
Is net een mini Sahara:
Afbeelding
2016
<<

Anoniem325

Bericht 13 Mei 2021 09:35

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Wij gaan zo lekker douchen met onze dochter, maken we even een momentje van. Ik ga daarna boodschappen doen, vanmiddag kijken we voetbal en daarna krijgen we nog kraamvisite.

Morgen komt mijn schoonmoeder langs. Verder nog geen idee.

Zaterdag nog niet echt plannen, we zien wel hoe de dag loopt.

Zondag gaan we naar mijn schoonvader.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 13 Mei 2021 09:43

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Vandaag zijn we allebei vrij. Ik ga zo sporten en tussen de middag hebben we terras gereserveerd voor een lunch met de kids. Vanmiddag nog verjaardagsvisitie. Vanavond wil ik eigenlijk nog even bootcampen.

Morgen heb ik 24 uur dienst en mijn man zaterdag. Dan zien we elkaar dus zondag pas weer. Dan hebben we, behalve nog een verjaardagsvisite en wat sporten, verder geen plannen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2021 09:47

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Wat lekker Salome.

M'n man bedacht net om te gaan varen. Dat is natuurlijk wel heel lekker in de buitenlucht.
Let's discover the world together.
<<

Kira

Bericht 13 Mei 2021 09:50

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Ik moet zaterdag werken, verder ben ik vrij.
Vandaag ga ik een stuk wandelen met m'n zoon, z'n vriendin en haar moeder. Het klikt tussen die moeder en mij heel goed dus dat is leuk.
Verder die ik rustig aan vandaag, gisteren gewerkt en drukke dag gehad. En met m'n herstellende been is het soms nog wat veel.
Morgen heb ik weinig plannen, heb wel repetitie met m'n jeugdorkest maar verder zie ik wel. Misschien even winkelen met zoon.
Zaterdag dus werken, en in de middag wat thuis aan rommelen.
Zondag ga ik wellicht een biertje drinken op het terras, en dan eerst een stuk wandelen ofzo.
<<

Anoniem315

Bericht 13 Mei 2021 09:57

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Wij hebben geen plannen, naast een verjaardag zondag. Ik ga lekker paardrijden en hopelijk nog één of twee keer hardlopen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2021 10:00

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Wat gezellig en leuk dat dat zo goed klikt, Kira.
Let's discover the world together.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1640

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 13 Mei 2021 10:05

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Vandaag gaan we even naar decathlon voor waarschijnlijk een hometrainer en even naar een schoenenwinkel. Vanavond eten bij vrienden. Morgen moet ik even werken want dan heb ik een fotoshoot. Verkeerd ingepland, maar gelukkig vind ik het erg leuk en heb er zin in! Zaterdag gaan we ruimen en wat herinrichten in huis. Zondag lekker niks denk ik!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 13 Mei 2021 10:10

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Ik ben zo toe aan dit lange vrije weekend. Het is te druk op mijn werk om "zo maar" vrij te nemen, kan natuurlijk wel maar dan snij ik mezelf in de vingers. Dus heb, wil echt mini-vakantie gevoel met leuke dingen waar ik energie van krijg. Plannen zijn deels afhankelijk van het weer uiteraard.

Ik wil vandaag eind fietsen met lunch en drankje onderweg. Ga zo meteen route bepalen.

Morgen weer fietsen, als verwachting droog blijft. Misschien wel op fiets naar Hattem, het is Kunstmaand, dus fijn dingen zien
https://www.visithattem.nl/kunstmaand-hattem/ ik mis musea en dit soort dingen echt, wil nieuwe dingen zien en leren.

Op zaterdag wil ik met de trein weg heb de weekend-vrij kaart dus daar gebruik van maken. Als weersverwachting droog blijft dan misschien naar Zutphen om daar stadswandeling te doen. Bij verwachting met meer buien misschien rondje treinen: van Meppel naar Leeuwarden, Leeuwarden naar Groningen, daar pasta halen bij Ariola en bij de bakker lekker brood, even kijken in een kledingzaak die ik wel klandizie gun en dan terug naar Meppel. 's Avonds met mijn broers eten bij mijn moeder, halen pizza en spareribs, is trouwdag van mijn ouders en eerste keer sinds overlijden van mijn vader dus moeilijke dag voor mijn moeder.

Zondag geen echte plannen, als het even droog blijft stukje fietsen en lunchen bij restaurant in de buurt. Anders op de bank met boek en film.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers