Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Mei 2021 19:19

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Hoe meer ik opruim hoe volle mijn hoofd komt haha. Echt gewoon drie halve Kanne met ruitenwisser vloeistof tegen gekomen. Her en der verspreid in de garage. Ik heb nu een kast motor/auto spullen gemaakt. En alles wat ik tegen komt gaat daar heen. Een krat met schoringen. Inhoud later uitzoeken. Maar iedere schroef die ik tegen kom gaat daarin. Er lijkt geen einde aan komen. En omdat het niet van mij is gooi ik niet alles weg. Van mijzelf wel weer een hoop weggegooid. Maar na een jaar opruimen kan ik niet veel meer weggooien van mijzelf. Het zal nu echt van mijn vriend vandaan moeten komen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 13 Mei 2021 21:04

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Mijn dochter is logeren bij opa en oma, 2 nachten.
Wij hebben vandaag uitgeslapen en om 11 uur spontaan een hotel geboekt in Utrecht. Een heel leuk Boutique hotel.
Lekker de hele middag rondgelopen door Utrecht en op een terras gezeten. Net eten gehaald en gegeten op de kamer. Genieten met z'n 2en dus!
Morgen om 10 uur ontbijt, nog even naar de stad en daarna door naar de camping om dochter weer op te halen.
Einde van de middag heeft ze zwemles.

Zaterdag afgesproken met een vriendin en onze dochters.
Zondag relaxen thuis.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Mei 2021 21:38

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Wat heerlijk, Gekkie! Toevallig zat ik daar ook aan te denken voor volgend weekend, want onze dochter gaat ook een weekend logeren. Hoewel ik eigenlijk ook wel een avondje Songfestival met hapjes op de bank wil doen haha. Dus anders komt dat binnenkort wel weer, heb het wel gemist om gewoon even een nachtje weg te gaan!
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2021 21:56

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Wat heerlijk Gekkie. Echt zo'n goed idee zeg.
Let's discover the world together.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 14 Mei 2021 09:30

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Lekker die weekendjes weg en logeerpartijen!

Wij wilden er met z’n vijven op uit in onze nieuwe omgeving maar helaas heeft ons weer één of ander virus bereikt. Eerst mijn zoontje flink ziek, nu mijn jongste dochter en ook ik voel me niet fit. Morgen zouden mijn ouders komen om even op te passen, het is dan onze trouwdag en dan konden wij uit lunchen. Maar dat is nu niet zo’n goed plan, tenzij iedereen snel opknapt. Misschien bestellen we wel iets bij een goed restaurant voor ‘s avonds.

Wat wel leuk is, is dat we gisteren op het plein wat gedronken hebben met de nieuwe buren. De kinderen speelden leuk samen en er wordt ook al regelmatig aangebeld door meisjes uit de straat voor mijn oudste dochter en er staan al meer borrelafspraken. Dat vind ik zo leuk voor E, dat het hier zo snel gaat. Ze had het rond de verhuizing best we even moeilijk met het achterlaten van haar vriendinnetjes.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 14 Mei 2021 10:43

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Marin schreef:Succes met je sollicitatie Burn!

Dankje! 🍀
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Brooke

Bericht 14 Mei 2021 15:27

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Gisteren appte een vriendin of ze spontaan op bezoek kon komen met haar zoontje. Wij hadden geen plannen, dus heel gezellig paar uurtjes in onze achtertuin gezeten en de kinderen hebben lekker gespeeld samen buiten.
In de avond toen de kinderen op bed lagen, ben ik nog een paar uurtjes bij een vriendin geweest om film te kijken.

Vanmorgen heb ik een flinke wandeling gemaakt met mijn oudste dochter, het was lekker zonnig weer.
Precies om twaalf uur kwam een zwager op verjaardagsvisite voor onze verjaardagen van mij en mijn partner (mijn man is jarig geweest afgelopen maandag en ik ben over een week jarig). Vanavond niks, waarschijnlijk serie kijken of mijn boek uitlezen.

Morgen een dag zonder specifieke plannen. Waarschijnlijk huis poetsen, was doen en boodschappen.

Zondag komen mijn schoonouders voor onze verjaardagen op visite. Daarna is het weekend en de vakantie voor de kinderen weer om.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers