Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2021 10:12

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Leuke plannen weer Rapa Nui! Ariola, lekker, dat vond ik als tiener al een leuk winkeltje. Sowieso blijft de Folkingestraat leuk. Veel plezier met je lange weekend.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Mei 2021 10:15

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Ik wil ook weten welke speeltuin Hope bedoelt!

Ik heb vanmorgen gewoon uitgeslapen tot bijna 9u, was dat even lekker! Voor die tijd wel een paar keer wakker geweest en m'n vriend heeft N kennelijk achter de iPad gezet.

Nu lig ik in bad en straks komt de schoonmaakster. Dan gaan we even een stukje wandelen en ergens koffie en thee halen. Voor de rest van de middag nog geen plannen, tenminste, tenzij ik erachter komt welke speeltuin Hope bedoelt haha.

Morgen ga ik lunchen met een vriendin en m'n dochter.

Zaterdag heb ik 's avonds met twee vriendinnen afgesproken, we gaan eten bestellen bij een restaurant in Arnhem.

Zondagmiddag komt m'n schoonzus met één of twee neefjes langs, nog voor de verjaardag van m'n stiefdochter.

En tussendoor ga ik puzzelen. Dat doe ik nooit, maar heb een nieuwe puzzel van de Zwarte Cross binnengekregen haha. Duizend stukjes, dus ben ik wel even zoet mee.
❤ 7 juni 2018
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3199

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 13 Mei 2021 10:21

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Salome schreef:We gaan zo nog eerst even lekker wandelen in een natuurgebied in de buurt.
Is net een mini Sahara:
Afbeelding


Dit is de Posbank of niet?
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Mei 2021 10:40

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Ik heb inmiddels wel een terras met speeltuin bedacht, dus daar gaan we straks even heen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 13 Mei 2021 11:01

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Geen lang weekend hier, maar vandaag gaan we de tuin in om op te ruimen en te maaien enzo en straks naar alpacas kijken en een speeltuintje, beide op loopafstand van ons huis.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Mei 2021 12:37

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Wij hadden vanochtend visite, de kleine krijgt nu een fles en daarna gaan we bij een stukje water wandelen. En later op de middag langs mijn ouders

Vrijdag geen idee nog moet in ieder geval pakketjes ophalen. Misschien kijken voor voortuin ideeën

Zaterdag ook geen plannen nog

Zondag ook nog niks
Afbeelding
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 13 Mei 2021 12:57

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Vandaag: in de tuin werken en zitten!
Morgen: werken
Zaterdag: werken en savonds naar verjaardag van mn broertje
Zondag: niks gepland even zien wat t weer is dan
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 13 Mei 2021 13:10

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Ik heb een heel lang Hemelvaart weekend, ben vanaf dinsdag al vrij en omdat ik maandag vrij ben ivm verjaardag jongste hoef ik pas volgende week donderdag weer aan het werk.

Vandaag zijn we in en rond het huis aan het werk
Morgen gaan we waarschijnlijk het nieuwe speeltoestel in de tuin plaatsen
Zaterdag mag ik naar de kapper
Zondag krijgen we in de middag alvast vrienden op bezoek voor de verjaardag van de jongste
En maandag is dan de jongste jarig en wordt hij al weer 2 jaar
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 13 Mei 2021 14:10

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Ik heb vanmorgen al in de tuin gewerkt.
Morgenochtend ga ik eerst naar een collega/vriendin en daarna naar mijn vader.
Voor zaterdag en zondag heb ik geen plannen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 13 Mei 2021 14:11

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

We zijn naar het maximapark geweest, daar had je zo'n grote speeltuin hoorden we. Het was opzich wel leuk. Niet echt heel groot, maar groter dan in ons kleine dorpje 😂 daarna zijn we naar de geitenboerderij geertjes hoeve geweest, dat lag er 3 km vandaan. Dus het was wel een lekker ochtendje zo 😊
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 13 Mei 2021 14:44

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Bloom schreef:
Salome schreef:We gaan zo nog eerst even lekker wandelen in een natuurgebied in de buurt.
Is net een mini Sahara:
Afbeelding


Dit is de Posbank of niet?

Nee, Sahara Ommen ☺️
2016
<<

Anoniem308

Bericht 13 Mei 2021 14:47

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Hope schreef:We zijn naar het maximapark geweest, daar had je zo'n grote speeltuin hoorden we. Het was opzich wel leuk. Niet echt heel groot, maar groter dan in ons kleine dorpje 😂 daarna zijn we naar de geitenboerderij geertjes hoeve geweest, dat lag er 3 km vandaan. Dus het was wel een lekker ochtendje zo 😊

Leuk uitje inderdaad, in combinatie met de geertjeshoeve is dat een mooi uitje.
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 895

Geregistreerd: 22 Apr 2021 18:38

Bericht 13 Mei 2021 14:48

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Vandaag wil ik nog wat in het huishouden doen, de was vouwen en de baby badderen.
Morgen ga ik een middagdutje meedoen met de baby, rond 18.00 uur gaat hij naar mijn ouders om te logeren, ga ik lekker tutten en dan een cocktailavond met vriendinnen!
De rest van het weekend heb ik geen plannen. Denk dat ik dan bij moet komen van morgenavond🙈
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Mei 2021 14:57

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Oh is Geertjes Hoeve alweer gewoon open? Ik dacht dat kinderboerderijen nog steeds dicht waren! Dan ga ik daar snel weer heen.

Wij zitten nu in Austerlitz bij de speeltuin, wel echt gigantisch druk hier!
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 13 Mei 2021 14:58

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Salome schreef:
Bloom schreef:
Dit is de Posbank of niet?

Nee, Sahara Ommen ☺️

Jaaa mooi bos! Ben daar ten huwelijk gevraagd en trouwfoto's gemaakt.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 13 Mei 2021 15:04

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Ik heb vanmorgen 20km gewandeld met mijn man. Nu zijn we lekker aan het rommelen in huis. Boven zijn ze begonnen met de verbouwing!
Vanavond eten we een 5-gangendiner van 'Brut172', is net gebracht. Ben erg benieuwd :)

Morgenochtend halen we de kindjes op, die zijn nu bij m'n ouders op de camping.
Verder weinig plannen, alleen nog zwemles voor de oudste eind van de middag.

Zaterdag heeft de oudste een proefles judo en 's middags een partijtje. Man gaat met 2 vrienden een bar bouwen voor in de tuin. Ik zie wel wat de dag brengt.

Zondag hebben we 's middags de verjaardag van het dochtertje van een vriendin. Verder geen plannen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 13 Mei 2021 15:07

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Vanmorgen is E naar opa geweest en zijn wij gaan hardlopen en hebben we traktaties gemaakt voor het afscheid op het kdv morgen.
Vanmi zijn we met de buren naar het park geweest hier en nu zitten we thuis aan de suikerfeest traktatie van de buren.
Morgen moeten wij gewoon werken en E heeft haar laatste dag op het kdv.
Dit weekend niks bijzonders, zondag komt mijn broer op de koffie.
30-04-2017
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 13 Mei 2021 15:16

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Wij zijn nu op het strand. Liggen er al ruim 2h en het is meestal zonnig. Kids lekker aan het spelen, ideaal!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 13 Mei 2021 15:22

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Burn schreef:
Salome schreef:Nee, Sahara Ommen ☺️

Jaaa mooi bos! Ben daar ten huwelijk gevraagd en trouwfoto's gemaakt.


Wat leuk!
Was voor ons uiteraard ook een optie.
Maar uiteindelijk op de Sallandse Heuvelrug foto's gemaakt omdat dat op de route lag naar onze locatie.
2016
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 13 Mei 2021 15:30

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Hier weinig plannen, mijn vriend is nog wat aan het klussen in huis en ik maak af en toe wat schoon. De rest van de tijd kijk ik Videoland 😅
Lekker even van de rust genieten nu het nog kan.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 13 Mei 2021 15:55

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Wij hebben een mega druk weekend! Vandaag zijn mijn vader en stiefmoeder bij ons voor T’s verjaardag. Net lekker door de stad en door het plantsoen gewandeld en een ijsje gegeten. Vanavond na het eten gaan ze weer naar huis en dan gaan wij voorbereiden voor T’s verjaardag en z’n allereerste kinderfeestje. Het wordt een piratenfeestje 🏴‍☠️ We hebben al een schatkist gemaakt, papiertjes half afgefikt en in de thee gelegd om een schatkaart van te maken etc. Ben zo benieuwd hoe T het gaat vinden allemaal! We gaan ze ook tattoos geven en hebben voor iedereen een ooglapje 💪🏼 Het vriendje waarbij T niet mocht komen, was door T zelf toch wel uitgenodigd, de schat. Dat vriendje blijkt nu alleen Corona te hebben 😬 vriend en ik gaan vanavond ook nog een ‘Lego/piraten taart’ maken haha.

Zaterdag en zondag heeft T nog zwemles + 2 inhaal zwemlessen en krijgen we nog meer visite. Druk!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 13 Mei 2021 16:01

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Wat leuk Zora! Dat vindt hij vast fantastisch 🤩
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 13 Mei 2021 17:59

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Vandaag hebben we lang gewandeld en lekker biertjes gedronken in de tuin. Morgen is mijn vriend ook nog vrij en geen plannen heerlijk. Zaterdag gaan we op pad voor onze tuin. Lekker zo’n lang weekend wat aanrommelen samen. L. slaapt goed overdag en nu in eigen bed dus we krijgen wat meer bewegingsvrijheid overdag en in de avond. Hier geniet ik nu extra van 😊.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Mei 2021 18:00

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Al wat een hele fijne feestje voor je mannetje morgen. Aan de voorpret zal het niet gelegen hebben

Ik heb vandaag een begin gemaakt met de garage opruimen. Is een meerdere weken traject. Aangezien er een hoop in staat wat in mijn ogen weg kan. ( speelgoed van toen zijn kinderen 10- waren, ze zijn nu 15 en bijna 17). Plus overal ligt wat. Er zit geen structuur oid in.
Mijn vriend is begonnen aan de tuinkamer en is nu bezig met het uitpakken en in elkaar zetten van zijn bierbrouw spullen.
Morgen vroeg rij ik even naar de stort en daarna gaan we naar Den Bosch terrasje pakken en bier halen.
Zaterdag ga ik de voortuin doen. Ik ben net gewoon met opruimen en bladblazer tegen gekomen. Dus die wordt even gebruikt om de bladeren op te ruimen. Daarna onkruid eruit en de gladiolen bollen planten.
Zondag geen idee. Misschien weer verder met de schuur.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 13 Mei 2021 19:05

Re: Lang Hemelvaart weekend. Plannen?

Lief Emma en SO bedankt!

Wat lekker SO! Daar heb ik ook wel zin in, lekker opgeruimd huis en hoofd. Zo fijn ook met dit weer.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers