Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

<<

Anoniem307

Bericht 11 Mei 2021 21:53

Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Naast mijn werk in loondienst, ben ik verantwoordelijk voor alles dat met binnen te maken heeft in ons huis. Schoonmaken, de was, de afwas, bedden verschonen etc.

Mijn man is verantwoordelijk voor buiten. Gras maaien, onkruid wieden, pad schoonvegen etc. Echt het buitenwerk.

Nu is mijn man erg druk en op zijn vrije dag erg lui. Het gras stond dan ook erg hoog en de tuin noemde ik dan ook tokkie-tuin. Gisteren heeft hij eindelijk alles gefatsoeneerd.

Zeggen de buren; Als jij zo druk bent, waarom doet je vrouw het gras dan niet maaien? Nou wat denk jezelf? Heb al amper vrije tijd, werk ook gewoon, maar ik denk dat ze denken dat ik niet werk. Ik ben altijd thuis, met de honden in mijn pauzes aan het lopen, vlieg in een andere pauze naar de apotheek en doe in de lunch snel boodschappen. Het kan wel lijken of ik de hele dag uit mijn neus vreet, maar vraag het dan. 🙈

Maar goed, hoe hebben of hebben jullie de taken verdeeld?
<<

Anoniem313

Bericht 11 Mei 2021 21:58

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Klinkt niet zo leuk. Ben je zelf wel tevreden over jullie verdeling, of heb je het idee dat jij erbij inschiet?

Weet je, iedereen kan hier gaan delen hoe het thuis verdeeld is, maar alles hangt sowieso af van dingen als: kinderen ja/nee, huisdieren ja/nee, grootte huis, grootte tuin, uren dienstverband, mantelzorg, noem maar op. En veel belangrijker nog: hoe beide partners zich erbij voelen. Dus wat heb je er aan?

Mijn vriend en ik werken allebei evenveel. Hij kookt meestal en ruimt op. Ik doe de was en de tuin. Kinderen doen we samen. Hij brengt het grofvuil weg. Ik maak de wekelijkse boodschappenlijst. Deze verdeling voelt voor ons gelijkwaardig. En we krijgen nooit commentaar van de buren ;)
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 11 Mei 2021 22:01

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Ik doe de was en m'n vriend de afwasmachine. De rest is in overleg wie waar aan toekomt. Meestal doet de één de kinderen en de ander hetgeen in of om huis moet gebeuren. Of we doen alles samen. Ik ben preciezer en netter en m'n vriend doet alles 80%. Als we het samen doen, begint hij met de taak en maak ik het af. Dat is dan in overleg (inmiddels).
Sinds we een schoonmaakster hebben is ons leven wel een stuk makkelijker op dit gebied.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Mei 2021 22:03

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Ik doe het meeste wanneer ik alleen thuis ben en de rest doen we een beetje samen. Geen duidelijke taakverdeling van jij doet de was en ik doe de afwas etc, maar meer op basis van tijd verdeeld want logischerwijs ben ik gewoon meer thuis en dus doe ik meer. In de praktijk betekent dat dat ik de was met name doe, maar hij draait 's avonds of in het weekend ook gerust een was als het nodig is. Idem dito met afwas en dingen als autowasstraat (soms doe ik m'n eigen auto, soms hij als hij er toevallig mee weg is en het zo uit komt), oud papier en glas doe ik meer zodat ik wat 'leuks' te doen heb met zoontje erbij. Dingen in de garage en de meer technische dingen doet hij meer. Met de kinderen doe ik meer, wederom omdat ik meer thuis ben, maar als hij thuis is, doet hij het ook, maar net wat uit komt en soms wil zoontje dat ik hem naar bed breng en soms dat m'n man hem naar bed brengt. Hij gaat vaak met hem in bad na het sporten bijvoorbeeld en dan blijft hij boven. Het enige waar ik echt chagrijnig van kan worden is als ik beneden kom na twee kinderen op bed leggen en de keuken is nog niet opgeruimd. Maar over het algemeen ben ik prima tevreden en ik kan wel lopen mopperen op de zooi in huis, maar dat ligt niet persé aan de specifieke taakverdeling.

Oh ja boodschappen en meal plannen en preppen doe ik ook. Doordeweeks in elk geval. In het weekend doet hij het vaak.

Verder hebben we schoonmakers en een tuinman dus dat scheelt ook een hoop werk.
Laatst gewijzigd door Marin op 11 Mei 2021 22:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem307

Bericht 11 Mei 2021 22:05

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Ik vind dat mijn man meer mag doen. Als hij vrij is, dan is hij vrij en daar komt niets tussen. En dat vind ik niet erg. Hij gaat om 19.30u op bed en dan heb ik ook rust. 😂 Maar dat gemakzuchtige en het niets willen doen wat eigenlijk een verplichting is... Ik vind het storend. Want als ik vrij ben, dan kook ik en ruim alles weer op. Zet koffie etc. Draai een wasje, vouw het op, zet zijn koffie voor de volgende dag klaar en hij, is naar de wc geweest en is gaan slapen.

Als ik boos wordt zegt ie dat ik de hele dag op mijn kont zit en mijn werk niet zwaar is. 🙈 Verder hebben we het heel leuk samen. 😂😂😂

Edit: We moeten weer gaan kijken naar een schoonmaker. Maar vooralsnog geen goede gevonden. De één was een sloddervos en de ander zo langzaam. Wel goed, maar langzaam. En dan vind ik weer dat ik het beter kan. 🙈
Laatst gewijzigd door Anoniem307 op 11 Mei 2021 22:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 11 Mei 2021 22:08

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Ah dat is wel herkenbaar hoor Isles. Zo is het hier ook een tijd geweest. Hier hielp het dan om te bespreken hoe we het zo konden inrichten dat we er beide mee konden leven. Maar dat ging niet alleen maar in één rechte lijn beter.
<<

Anoniem307

Bericht 11 Mei 2021 22:12

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

"Gelukkig" dat we niet de enigen zijn en je daar samen aan moet werken.

Mijn man was vandaag thuis, want regen en dat nekt zijn werk. Om 12u had ik er 4 uur werk opzitten en heeft hij alle uren tv gekeken. Toen ik zei dat hij best even kon stofzuigen, zei hij dat hij dat net had bedacht, maar wachte tot ik was uitgebeld en pauze had. Nou ja, toch een pluspuntje haha. Maar dan geen meubels aan de kant zetten. 🙈 Niet klagen, mag allang blij zijn dat hij het heeft gedaan.
<<

Anoniem332

Bericht 11 Mei 2021 22:16

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Irritant, ik kan mij voorstellen dat je af en toe denk, ‘hallo doe ook eens wat’. Dat verwijt dat je op je komt zit de hele dag is ook niet aardig.

Ik zal het vooral bespreekbaar maken wat die opmerkingen met je doen. En samen te kijken hoe je de taken voor jullie beide beter kan verdelen. Zonder elkaar te verwijten maar te kijken naar de taken en naar jullie huishouden.

Hier is het redelijk verdeeld. Overwegend maak ik meer schoon en kookt en doet mijn vriend meer de boodschappen.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 11 Mei 2021 22:19

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Mijn man doet, behalve de robotstofzuiger bijhouden, niets als ik het niet vraag. Hij ziet het gewoon echt niet.

Hij ruimt de rommel achter zijn kont aan op, dat is heel fijn! Daarnaast hebben wij iedere week een poets.
De rest doe ik. Ik kook, doe de was en de huishoudelijke klussen die over blijven. Als ik vraag of mijn man iets wil doen, doet hij dat overigens zonder problemen.
“Vroeger” deed hij meer, iedere week alles stofzuigen e.d. Maar sinds Corona werk ik thuis en is het voor mij heel gemakkelijk om dingen tussendoor te doen. Daarnaast heeft hij sinds begin dit jaar een eigen zaak waar hij zo ongeveer 70 uur per week voor werkt.

Voor nu is het prima zo. Zeker ook omdat ik verlof heb. Na mijn verlof heb ik een andere baan waarbij ik minder thuis werk. Dan neemt mijn man een papa-dag en ik een mama-dag. De bedoeling is dat we op die twee dagen het huishouden bijhouden zodat het weekend (zaterdagmiddag en zondag) grotendeels vrij houden voor het gezin. Mijn man zal dan ook een stapje harder moeten zetten. In het begin zal ik wel een lijstje voor hem klaar moeten leggen, ben ik bang 😪
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 11 Mei 2021 22:43

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Mijn vriend kan niet stilzitten dus dat is absoluut geen goede graadmeter. Ik heb hem afgelopen zondag met een smoesje meegekregen naar mijn ouders omdat ik wist dat hij dan eens een middag ontspannen zou zitten want dat had hij heel hard nodig.

Maar dan de verdeling (waarin ik een hele slechte huisvrouw ga lijken)
Ik:
- kook bijna elke dag tenzij de bbq aan gaat of het een van zijn gerechten is
- doe de boodschappen
- was en strijk
- pak de vaatwasser uit van ma-vrij
- werk 32 uur
- alles rondom J
- smeer de boterhammen voor de lunch die mee moeten naar werk en school 🙈🙈.
- ruimt eens in de zoveel tijd alle kasten opnieuw op en gooit weg wat weg kan

Hij:
- maakt elke vrijdag het hele huis schoon van onder naar boven
- stofzuigt of wo en zo
- maakt de wc’s schoon op wo en zo
- houd de tuin bij
- maakt de auto’s schoon
- lapt de ramen
- maakt alles in huis wat er kapot is of nog niet netjes afgewerkt
- werkt meer dan fulltime

Samen ruimen we na het eten altijd alles op en zetten we thee. Voor ons werkt deze verdeling heel goed. Mijn vriend vind het niet fijn als ik bepaalde klussen in huis doe zoals schoonmaken en vind dat fijn om op vrijdag voor het weekend even te doen. Dat vind ik prima net als de tuin dat is echt zijn ding. De verdeling lijkt best wel scheef maar in de praktijk valt dat wel mee. We hebben hier eigenlijk nooit ruzie over gehad en als we zien dat de ander moe is nemen we ook wel klussen van elkaar over.
2015 💙
<<

Anoniem304

Bericht 11 Mei 2021 23:09

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Mijn vriend is van de tuin, de ramen buiten, de auto's en de badkamer.

Opruimen (speelgoed en prullaria) doen we samen elke dag en na het eten het afruimen, keuken afnemen en vaatwasser verhaal ook.

En ik doe de rest.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 12 Mei 2021 00:26

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Sinds dat ik alleen ben alles.
Tuin vind ik best ontspannend op het onkruid na.
Ik merk dat sinds ex weg is dat het huis minder snel vuil is, dus qua schoonhouden is het best goed te doen.
Alleen zelf grote beslissingen nemen omtrent het huis vind ik nog wel een dingetje. Zo wordt binnenkort het buitenschilderwerk gedaan en om dan een keuze te maken welke schilder het moet gaan worden moet ik dan alleen doen.
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 20:06

Bericht 12 Mei 2021 06:24

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Ik doe alles behalve het onderhoud, dat is mijn man z'n taak.
Ik ben gestopt met werken en mijn man werkt veel.
Ik vind het alleen moeilijk om er een routine in te krijgen. Nu zijn de kinderen vrij en stapelt de was weer op.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 12 Mei 2021 08:09

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

J is vooral chef-afval en chef-tuin, ik ben chef-wassen en chef-boodschappen. Bijna de gehele mentalload ligt wel bij mij en daar krijg ik het soms van op m'n heupen en dan verdelen we het weer, toch sluipt het steeds weer terug naar mij.
De dagelijkse taken doen we wel redelijk samen verder.
Mijn werkschema zorgt dat ik ook een mooi wasritme heb zodat ik eigenlijk steeds wel bij blijf.
30-04-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Mei 2021 08:49

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Ik kan me voorstellen dat je met dat soort beslissingen een partner mist, Fred. Lastig.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 12 Mei 2021 08:53

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Mijn man doet de tuin en zijn eigen auto.
Hij kookt vaak ( heeeel fijn want hij kookt erg lekker ) en ruimt de vaatwasser in en uit op de dagen dat ik werk.
Dat iets vies is ziet hij absoluut niet.
Maar hij zou nooit de keuken vies achterlaten.
Als ik gewerkt heb, en hij is een dag thuis met ons zoontje, dan is de woonkamer wel glad als ik thuis kom. Dus speelgoed netjes opgeruimd etc. En het eten staat dus klaar!
Verder doe ik dus de was en de poets.
Boodschappen doe ik de Ah. Hij de slager en de groenteboer.
Ik breng ons zoontje op maandag en woensdag naar school. En hij de andere dagen.
Dus al met al denk ik redelijk verdeeld.
2016
<<

Anoniem320

Bericht 12 Mei 2021 08:58

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Ik denk dat de verdeling zo moet zijn dat je allebei tevreden bent.

Wij hebben allebei een hekel aan schoonmaken. Daarom hebben we een schoonmaakster. Zij doet alles, ook het bed verschonen. Ik maak de kattenbak schoon, hij doet de vissen. M'n partner doet alles buiten (dat is ook een hobby), de planten binnen zijn mijn verantwoordelijkheid.
Koken, boodschappen doen, afwasmachine in/uitruimen, doekje over de tafels etc doen we om en om/gezamenlijk. Meer doen we eigenlijk niet.
<<

Anoniem320

Bericht 12 Mei 2021 09:00

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Oh de was! Ja die doen we wel. Doen we ook om en om. Als iemand iets nodig heeft uit de wasmand dan gooi je er een was in. Als de was droog is en het droogrek staat in de weg dan vouw je de was op en leg je t in de kast. Kan dus ook gebeuren dat een wasje een hele week droog aan het droogrek hangt. We hebben er een aparte kamer voor, dus kan me daar niet aan storen.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 12 Mei 2021 09:35

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Wij doen het meeste samen. We hebben een schoonmaakster die het hele huis doet, dus we hoeven alleen af en toe iets schoon te maken en tussendoor opruimen. De was zet ik meestal aan, maar ophangen en opvouwen doen we even vaak of we zitten samen voor de tv sokken te vouwen. Mijn vriend heeft in een kledingwinkel gewerkt dus hij vouwt zijn shirts ook altijd heel netjes op.
Vaatwasser in- en uitruimen doen we allebei even vaak, boodschappenlijstje en weekmenu maken we samen tijdens de lunch, we doen tegelijk boodschappen en dan ga ik naar de Lidl en hij naar de AH (die zitten vlakbij elkaar), koken doen we ongeveer even vaak. Hij doet misschien iets meer in de tuin, maar dat is omdat het meer een hobby is voor hem. En ik regel iets meer (klusjesmannen, hypotheek, belasting) omdat hij daar niet zo goed in is.

Nu we thuiswerken (allebei 40 uur) is de verdeling dus heel erg 50/50. Misschien verandert dat als we naar kantoor gaan, want dan heeft hij langere reistijd. Ik ben ook echt blij dat het bij ons zo gaat, want ik zie genoeg stellen waarbij de man niks doet en de vrouw maar klaagt dat ze het zo druk heeft.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Mei 2021 09:41

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Ik doe bijna alle was (want hij doet dan toch weer iets in de droger terwijl dat niet kan of iets anders wat niet handig is), de financiën en eerst ook het meeste schoonmaakwerk. Gelukkig hebben we sinds twee weken weer een schoonmaakster, toch wel weer fijn na een halfjaar alles zelf te hebben gedaan. Ik heb er gewoon een enorme hekel aan en m'n vriend is nog erger, die wordt er poepchagrijnig van! Ook bestel ik de boodschappen altijd en plan ik wat we elke dag eten.

Als er iets in huis gefikst moet worden, doet m'n vriend dat meestal. Dingen ophangen enzo. Ook in de tuin heeft hij flink geklust.

Voor de rest verdelen we het. Koken doen we allebei wel, we hebben allebei zo onze eigen gerechten die we maken. Om de beurt brengen we onze dochter naar bed en de ander ruimt dan de vaatwasser in en maakt de keuken schoon. Verder breng ik haar meestal naar de opvang en haalt hij haar op. De mental load ligt wel grotendeels bij mij en dat vind ik vaak irritant, maar trek ik ook wel weer naar me toe omdat ik nou eenmaal een control freak ben.
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Mei 2021 10:19

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Ik ben het meeste thuis ik maak het huis altijd schoon. Was ook altijd. Man doet in het weekend wel eens de was aan.

Sinds de zwangerschap doet man op zondags de boodschappen. Maar hij gaat naar 1 winkel. Dus ik moet soms zelf nog naar andere winkels.

De tuin is wel echt zijn taak ik vind dat veels te zwaar. Nu vind hij het prima dat er veel onkruid is hij wacht altijd erg lang voor die er aan begint


Mijn man ziet niet dat het vies is. Dat vind ik wel vervelend. Want soms lukt mij het stofzuigen niet en dan moet ik hem vaak vragen
Afbeelding
<<

Anoniem325

Bericht 12 Mei 2021 10:22

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Ik doe de was, vaatwasser, toiletten, badkamer, ramen wanneer dat nodig is en de boodschappen. Dat laatste is echt mijn ding, ik vind boodschappen doen heerlijk.

Mijn vriend stofzuigt, dweilt, poetst, doet de tuin.

Koken doen we allebei, maar net hoe het uitkomt. Zeker nu met de kleine wisselt het heel erg. Als hij straks weer gaat werken (heeft vakantie) zal ik meer gaan koken. Afval aan de straat zetten doen we ook allebei, maar net wie er aan denkt of hoe het uitkomt.

Grote klussen in huis doen we of samen of mijn vriend doet dit met hulp van iemand anders (onze vaders, vrienden,familie) of we laten het doen. Ik ben niet zo handig en mijn vriend moet met zware dingen een beetje opletten.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 12 Mei 2021 10:30

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Grof gezegd doe ik binnen en mijn man buiten, op ramen wassen na, dat doe ik.

Momenteel ben ik volledig thuis en kook ik dus altijd. Toen ik nog werkte kookte degene die als eerste thuis was. Als ik weer ga werken dan zal dat weer netzo gaan.

Klussen in en om het huis doet mijn man. Ik heb 2 linker handen wat dat betreft.

De konijnenhokken verschoont mijn man, de konijnen voeren doen de kinderen bijna altijd.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 12 Mei 2021 11:17

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Binnenshuis doe ik vrijwel alles. Ik doe de was, huis schoonmaken (stofzuigen, dweilen, afstoffen, wc’s, badkamer, bedden verschonen, ramen binnenkant, etc.), ik zorg dat de kliko’s op tijd aan de weg staan en weer terug. Mijn vriend gooit er wel eens een was in en vindt dan dat hij de was heeft gedaan, maar uiteindelijk doe ik het opvouwen, dus dat klopt natuurlijk niet haha.

Mijn vriend doet vaker de boodschappen. Maar de laatste tijd doe ik dat meer omdat ik beter op de kosten let. Samen zijn we verantwoordelijk voor de boodschappenlijst (muv luiers en billendoekjes, daar let hij nooit op 🥴).

De vaatwasser uit en in ruimen doen we allebei.

Hij zorgt voor de struiken in de tuin. Ik maai het gras en ik ben van het onderhouden van de borders en de moestuin (is m’n hobby ook).

Klussen in huis doen we samen, maar de meeste credits gaan naar m’n vriend. Hij bedenkt alles, koopt alles en vertelt mij waar ik mee kan helpen.

De hond uitlaten doet mijn vriend vooral. Ik doe dat als hij het niet kan of als ik zelf bedenk dat ik er zin in heb.

Ik zorg dat de tas van onze dochter is ingepakt voor de opvang of de oppas. Mijn vriend brengt en haalt haar 9 van de 10 keer.

Is het een oneerlijke verdeling? Soms denk ik mbt het huishouden van wel. Ben ook recent overspannen geraakt en leer nu hoe bepaalde dingen anders kunnen. Aan de andere kant neemt hij bepaalde taken op zich zoals het wegbrengen en halen van dochter en de hond uitlaten die best veel tijd kosten en die ik echt liever aan hem overlaat.

Over een tijdje ga ik weer werken en dan werken we even veel dagen. Dan moeten we wel echt even naar dat huishouden kijken.
Laatst gewijzigd door Gympie op 12 Mei 2021 11:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 12 Mei 2021 11:19

Re: Hoe hebben jullie de taken verdeeld?

Ik kook elke dag, maar dat is omdat ik dat leuker vind om te doen. Schoonmaken doe ik ook vaker, ik ben ook meer thuis en vind het over het algemeen geen vervelende klus. Wassen is ook mijn ding, ik ben iets nauwkeuriger namelijk in was sorteren en dingen die wel of niet in de droger mogen. Hij wast wel zelf zijn werkkleding. De dieren (hokken verschonen) doet hij meestal, net als de grote klussen in en rondom het huis. Maar in de tuin doen we beide grasmaaien en snoeien, dat is maar net wie er tijd/zin heeft op dat moment.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers