Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moederdag! ❤️

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 09 Mei 2021 08:32

Moederdag! ❤️

Wat hebben jullie gekregen voor moederdag?

Show het hier!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Mei 2021 08:46

Re: Moederdag! ❤️

De liefste kindjes! ❤️
Laatst gewijzigd door Marin op 10 Mei 2021 13:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem308

Bericht 09 Mei 2021 09:25

Re: Moederdag! ❤️

Jaaa Moederdag. Ik ben verwend met mooie knuffels, klein cadeautje van m’n man en een heerlijk ontbijt op bed ☺️
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 09 Mei 2021 09:43

Re: Moederdag! ❤️

Ik kreeg ontbijt op bed, een op school geknutseld tasje met bonbons er in, waar hij zelf zijn naam op had geschreven. En een tas die ik heel graag wilde hebben via Vinted en bloemen. Vriend wilde een boeket kopen, maar zoon koos twee bossen tulpen en een bos rozen uit❤️
10.04.17
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 09 Mei 2021 10:48

Re: Moederdag! ❤️

Ik kreeg van mijn man een doos bonbons en boeket bloemen met een vaas. De kinderen straks samen naar de supermarkt hebben ze besloten en stellen daar wat samen. 😂
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Mei 2021 11:00

Re: Moederdag! ❤️

Wat lief allemaal!
Benieuwd waar ze mee thuis komen Thunder! 😅
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Mei 2021 11:22

Re: Moederdag! ❤️

Ja mijn eerste moederdag💙
Ik kreeg een setje om voet en hand afdruk te maken. Een slab met erop de liefste mama is toevalig mijn mama. En een setje kleding met een romper 1e moederdag je doet het geweldig mama. Alleen die is in maat 62/68 man had verkeerde maat gekocht. Maar het idee is super lief.
Afbeelding
<<

Anoniem325

Bericht 09 Mei 2021 12:09

Re: Moederdag! ❤️

Ontbijt op bed, een lieve kaart en een klein cadeautje. Het mooiste cadeau kreeg ik 5 weken geleden 💕
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 09 Mei 2021 12:10

Re: Moederdag! ❤️

Ik heb een hele mooie kaart en ketting gekregen met het infinity teken.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 09 Mei 2021 12:13

Re: Moederdag! ❤️

Wat leuk allemaal!

Ik kreeg een lekkere brunch van een restaurant, een hangertje voor mijn ketting (ik heb een ketting met 3 hartjes en daar moet er nu natuurlijk 1 bij), bonbons en van zoontje een mooie tekening en een beschilderd tegeltje.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 09 Mei 2021 14:08

Re: Moederdag! ❤️

Ach wat een lieve kindjes allemaal. Speciaal hè Sarah je eerste Moederdag!

Ons kind was uit logeren dus we hadden het gisteren al gedaan en ik kreeg een hele mooie hanger van pasta in de vorm van een hart een fotokaart met een superlief gedicht en allemaal kleine cadeautjes waaronder een geurkaars, sokken met hartjes en een pot koekjes. 🥰
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 09 Mei 2021 15:28

Re: Moederdag! ❤️

Ik vind het altijd zo lief om de trotse gezichten te zien van de kinderen als ze eindelijk hun knutsel mogen geven. Na twee weken van hinten en zeggen waar ik echt niet mocht kijken want daar ligt iets wat echt niet voor mij is, maar misschien ook wel, maar dat mag ik nog niet weten, enzovoort 🤣

Van oudste kreeg ik een lief gedichtje, met een beschilderd stoffen tasje, geknutseld armbandje en een tekening. Van jongste kreeg ik een geknutselde spiegel, met een pop van klei en prachtige tekening. En vervolgens werd ik ook nog superverwend met uitslapen, ontbijt op bed, een zeer uitgebreide high tea van een restaurant én een bos bloemen. Superlief 🥰
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 09 Mei 2021 18:15

Re: Moederdag! ❤️

Een ontbijt met een bos bloemen, een mooie schaal met chocolaatjes (mijn 6 jarige heeft hem zelf uitgekozen en betaald, ik heb met mijn ogen dicht in de winkel gestaan 😂), beide een knutsel van school maar ook thuis hebben ze flink geknutseld, een versje en een mooi boek. En ik heb de hele dag niets hoeven doen en ze waren superlief voor mij!
We zouden nog gaan lunchen maar mijn dochter wacht nog steeds op de uitslag vanwege een snotneus.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Mei 2021 18:21

Re: Moederdag! ❤️

Ik heb een lieve kaart van vriend en dochter gekregen, mooie tekeningen van m'n dochter en een geknutselde vaas met bloemen van chenilledraad vanuit het kdv. Krijg alleen normaal gesproken altijd bloemen van m'n vriend en nu niet. Ik dacht de hele dag nog dat er misschien wat bezorgd zou worden, maar nee. Lichtelijk teleurgesteld. :laughcry:

Desalniettemin vond ik het een topdag! Eindelijk eens lekker weer! Vanmorgen al een rondje gelopen en vanmiddag een ijsje gehaald en heerlijk op het terras gezeten. Daarnaast is een plein waar allemaal kindjes aan het spelen waren en m'n dochter ging daar ook steeds heen, was zo leuk! Regelmatig kwam ze dan weer even terug om een knuffel te geven en dan ging ze weer. Was echt genieten!
❤ 7 juni 2018
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 09 Mei 2021 18:51

Re: Moederdag! ❤️

Iedereen is weer goed verwend zo te lezen. Leuk inderdaad als de kinderen zo trots zijn.
Ik had een heerlijk uitgebreid ontbijt op bed. Heeft mijn man bij elkaar gekocht uiteraard.
Van zoon een beschilderd bord en van dochter een geknutselde theepot met theezakje en een tekening. Daarbij een versje die ze uit haar hoofd had geleerd.
Ze hadden ook een kaart gekocht waarin ze allebei iets getekend en geschreven hadden.

Ik was vrijdag jarig dus had al genoeg snoepgoed gehad toen haha
Afbeelding

Afbeelding
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 09 Mei 2021 19:28

Re: Moederdag! ❤️

Ik kreeg 3 prachtige knutsels. Een etagère van ingekleurde papieren bordjes en bekertjes. Een leuk fotostandaardje met schattig fotootje. En een theepot met een zakje thee waarvan het ‘lipje’ een foto van zoon was. Namens allemaal kreeg ik een nieuw windjasje voor tijdens het hardlopen én nam man alle jongens mee naar de zwemles (terwijl er maar 1 hoefde te zwemmen) zodat ik kon hardlopen.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 09 Mei 2021 19:50

Re: Moederdag! ❤️

Ik kreeg een knutsel van de oudste, van de middelste een sleutelhanger via de gastouder, van de jongste een mega Milka reep met foto van hem🥰

Van alledrie (eigenlijk van papa hoor, hij heeft het gekocht aldus de oudste) een ketting met de initialen van alle 3 de kinderen.


En het besef van rijkdom, ik ben mama van drie prachtige gezonde kinderen. Ik heb mijn eigen mama en oma nog, mijn zusje en schoonzusje zijn mama💕
⁠♡♡♡
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 10 Mei 2021 00:24

Re: Moederdag! ❤️

Wat leuk allemaal ❤️!

De oudste had door de verhuizing en door de quarantaine geen cadeautje kunnen maken op school maar ze zei zoooo lief een versje op en had er zelf een mooie tekening bij gemaakt. Van de jongste twee kreeg ik een versierde doos tissues met ‘voor mama, van je snotneusje’ 🤣. Heel toepasselijk met die twee die altijd verkouden zijn.

Mijn man had allerlei cadeautjes gekocht, totaal overbodig zoveel. Maar wel lief natuurlijk. Oa het boek De jongen, de mol, de vos en het paard, een ketting, douchegel en een kasje voor in de vensterbank met zaadjes van tomaten en kruiden om daarin te planten.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Mei 2021 08:20

Re: Moederdag! ❤️

Wat leuk om te lezen! Zo lief, die knutsels allemaal.

Teun, ik moest echt lachen om die tissuedozen, zo leuk bedacht!

Mijn zoon liep al twee weken rond te sjouwen met zijn knutsel om het te “verstoppen” (mama, ik leg het dan ergens in mijn kamer neer. Als je dan bij de kast bent waar het in ligt zeg ik HEET maar als je helemaal aan de andere kant bent zeg ik KOUD, ok). Toen hij gisterochtend wakker werd rende hij direct naar beneden om zijn knutsel te halen. Een papieren theepot met een theezakje. Op het inpakpapier had hij getekend en daar stond een versje op. Dat versje ging hij eerst opzeggen (over kusjes overal). Daarna kreeg ik nog een liedje over een keteltje met een dikke buik. Echt zo lief, hij heeft dat dus helemaal onthouden en twee weken lang geheim gehouden. Dat was denk ik echt het leukste cadeau, dat versje. Zo zoet ❤️

Van de meisjes kreeg ik theelichthouders van klei, ook zo lief ❤️

Daarnaast nog het nieuwe boek van Nicci French, die had mijn man gehaald namens de kinderen.

Afbeelding

Oh, en ondanks mijn mans gebroken enkel had hij ook een lief ontbijtje gemaakt samen met de oudste:
Afbeelding

Hij kon het alleen niet naar zolder brengen, dus moest ik met m’n dekbed op de bank liggen van m’n zoon, anders was het niet echt 😂

♥♥
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 10 Mei 2021 13:07

Re: Moederdag! ❤️

Ahh lief Elliot.
Mijn zoontje maakte dezelfde theelichthouder.
Maar dan geel ( zonnebloem) 🥰
2016
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 10 Mei 2021 15:21

Re: Moederdag! ❤️

Ik kreeg een mooie penne-ketting, tapijtje (zoals oudste het noemde) op bed, schilderij van de jongste en 2 mooie bloemetjes.
Laatst gewijzigd door Burn op 11 Mei 2021 18:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Mei 2021 15:41

Re: Moederdag! ❤️

Lief Elliot en Burn!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 11 Mei 2021 09:28

Re: Moederdag! ❤️

Hier kreeg ik knutsels van de tweeling (hun hoofd was een zonnetje en met hun voetjes hadden ze zonnestralen gemaakt) en van de oudste kreeg ik een zelfgemaakte sleutelhanger waar wij dan samen op stonden (die stokpoppetjes die ze maakt zijn zo schattig haha). Verder kreeg ik ook een boek. Nu nog rust vinden om die te gaan lezen haha.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 12 Mei 2021 12:57

Re: Moederdag! ❤️

Omdat ik zondagochtend wilde sporten, kreeg ik maandagochtend nog een moederdag ontbijtje. En gister ook omdat mijn dochter zo enthousiast was. En vanmorgen wilde ze weer iets lekkers voor me maken 🥰

Ze had op school een tegeltje versierd en zoon had een vingerverfwerk gemaakt waar op stond 'mama heeft veel in haar...' en dan een mars erop geplakt. Lekker cliché 😁 hij heeft de mars er ook direct weer vanaf getrokken en had em zelf opgegeten als het aan hem was. Van mijn vriend kreeg ik nog een cadeaubon voor bloemen (er staan nu nog drie boeketten in huis) en we gaan foto's maken met zijn viertjes!
december 2016
juli 2019
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 875

Geregistreerd: 22 Apr 2021 17:38

Bericht 12 Mei 2021 13:04

Re: Moederdag! ❤️

Ik had kaartjes van vriendinnen, 1 vriendin had met mijn zoontje geknutseld en van vriendinnen een cadeaubon. Leuk dat ze eraan gedacht hadden!
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers