Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Highlights

<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 05 Mei 2021 09:53

Highlights

Sinds een paar dagen heb ik highlights. De kapper adviseerde me allerlei producten en zei dat de Andrelon die ik gebruik 'niets doet'. Ik ben niet voor haar verkooppraatjes gevallen maar vraag me toch af; moet ik iets speciaals doen om mijn asblonde highlights mooi te houden? Gebruikt iemand daar speciale producten voor? Algemene adviezen over shampoos voor prachtig haar zijn ook welkom!
<<

Anoniem320

Bericht 05 Mei 2021 10:15

Re: Highlights

Andrelon is inderdaad niet de beste shampoo, ook als je geen gekleurd haar hebt. Wat je specifiek kunt doen om je highlights assig te houden is 1x per week een yellow killer/zilver shampoo of masker gebruiken.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 05 Mei 2021 10:27

Re: Highlights

Ik gebruik sowieso geen shampoo van de drogist, maar alleen kappersproducten (die bestel ik ook wel eens online). Ik vind Maria Nila het fijnst. NOrmaal gebruik ik de volumevariant, maar soms de blond variant als ik net folies heb laten zetten.
<<

Anoniem313

Bericht 05 Mei 2021 10:38

Re: Highlights

Ik ben erg fan van Fanola No Yellow, mijn kapper gebruikt die en ik zelf thuis ook.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 05 Mei 2021 10:56

Re: Highlights

Toen ik balayage had gebruikte ik ook Fanola No Yellow. En daarnaast goed verzorgen met conditioners en maskers want blonderen is funest voor je haar.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 05 Mei 2021 12:09

Re: Highlights

Shampoo en conditioner van Fudge!
Werkt als een toner dus hoe langer inweekrijd hoe assiger hij wordt!
<<

Pinky

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 22 Jan 2019 17:37

Bericht 05 Mei 2021 23:55

Re: Highlights

Absoluut Fenola no yellow om de gele ondertoon er uit te krijgen!
<<

Anoniem301

Bericht 07 Mei 2021 07:36

Re: Highlights

Ik vind dat geen verkooppraatje van de kapper. Kappershampoos zijn vele malen beter dan van de drogisterij. En ook geconcentreerder dus doe je er langer mee.
<<

ChiQ

Bericht 08 Mei 2021 09:50

Re: Highlights

Carrie schreef:Ik vind dat geen verkooppraatje van de kapper. Kappershampoos zijn vele malen beter dan van de drogisterij. En ook geconcentreerder dus doe je er langer mee.


Ja echt dit! Wat een negatieve lading hangt er toch altijd aan 'kappers die verkooppraatjes' hebben. Damn. Ik gebruik al járen alleen goed spul voor mijn geblondeerde haar en het is echt in goede conditie!
<<

Anoniem315

Bericht 08 Mei 2021 11:40

Re: Highlights

Ik gebruik No Yellow van Nook, via mijn kapper. Heel fijn spul.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8170

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 08 Mei 2021 13:51

Re: Highlights

I love Nook!

Ik hou m'n haar mooi met Fudge clean blonde shampoo en Fanola No Yellow masker.
30-04-2017
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 10 Mei 2021 21:41

Re: Highlights

Bedankt voor al jullie reacties! Ik ga me eens verdiepen in wat ik aan ga schaffen.
Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel geld uitgegeven aan de kapper en ben sowieso niet zo van uren steken in mijn uiterlijk, maar wil dit nu wel mooi houden natuurlijk. Dus bedankt!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers