Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eerste liefde op 30

<<

Firstlove90

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 03 Mei 2021 09:39

Bericht 03 Mei 2021 10:01

Eerste liefde op 30

Hey

Ik ben 30 en heb voor het eerst in mn leven mn liefde verklaard. Ik ben denk ik nog nooit echt verliefd geweest.

Het gaat over een lange afstand liefde, ik ken haar nu 1 jaar en we willen elkaar eerst in het echt ontmoeten om onze gevoelens te bevestigen. Wel bellen we bijna elke dag.

Dit gevoel van liefde zorgt echt voor ontiegelijk veel angsten in mezelf. Ik heb echt het gevoel dat ik alles verkeerd zeg achteraf. Ik voel me vaak verlamd door onzekerheid in een gesprek. Als er een moment van stilte valt weet ik soms niks te zeggen.

Ik heb gevoel dat ik het ga verkloten door mijn gedragingen door deze angsten. Liefde is echt een emotionele rollercoaster en ik ben opzoek naar houvast.

Heeft iemand tips wat ik het beste kan doen om wat rustiger te worden. Zodat ik deze liefdes ervaring niet 100% verkloot.
<<

Anoniem303

Bericht 03 Mei 2021 13:47

Re: Eerste liefde op 30

Misschien helpt het om jezelf in je achterhoofd te houden dat dit allemaal hele logische gevoelens zijn die bij een verliefdheid komen kijken. Verliefdheid wordt vaak afgedaan als een roze wolk, maar tegelijkertijd is het ook een periode vol twijfel en onzekerheid, want wat als je het verprutst... tips heb ik niet direct, hoe meer je erop let, hoe erger het wordt was mijn idee altijd. Maar misschien helpt het idee dat jouw liefde (kreeg ik niet helemaal duidelijk of het een hij of een zij is) deze gevoelens misschien óók wel ervaart.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Mei 2021 15:46

Re: Eerste liefde op 30

Er staat 'haar', dus het gaat over een vrouw. Verder eens met Rixt, dit zijn heel normale gevoelens. Die onzekerheid hoort er (helaas) echt bij!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem303

Bericht 03 Mei 2021 19:30

Re: Eerste liefde op 30

Ah ik zie het nu! Te snel gelezen vanmiddag.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron