Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarde cadeau partner

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 02 Mei 2021 12:46

Waarde cadeau partner

Ik zit nu in de auto en de radio staat aan. Daar hebben ze het over verjaardagscadeaus. De dj heeft een cadeau van zijn vriendin gekregen van €120,- en vind dat eigenlijk toch wel te gek. De cadeaus die ik mijn vriend geef zijn gemiddeld zo rond de €100,- dus als dat een keer €120,- zou zijn zou dat prima zijn.

Daarom mijn vraag wat is de waarde die jullie ongeveer aan je partner geven voor zijn of haar verjaardag?
2015 💙
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 02 Mei 2021 12:49

Re: Waarde cadeau partner

Wat hij zou willen hebben. Als dat iets van 1000 euro is zou ik het best kunnen overwegen. Zou het denk ik alsnog niet doen, omdat voor zo'n hoog bedrag hij liever zelf uitzoekt. Meestal weet hij niks, dus zijn het kadootjes van een paar tientjes. De kinderen mogen ook altijd iets uitzoeken voor papa, dat zijn eigenlijk de leukste kado's.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Mei 2021 12:54

Re: Waarde cadeau partner

Wij doen ook rond de 100 euro voor elkaar. Maar ik heb ook weleens een horloge van 180 gekregen en hij van mij duurdere schoenen. Net hoe het uitkomt.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 02 Mei 2021 13:00

Re: Waarde cadeau partner

Wat hij graag wil hebben. De laatste keer was het €300.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 02 Mei 2021 13:04

Re: Waarde cadeau partner

Het hangt er helemaal vanaf, de ene keer is het iets van 50 euro, de andere keert iets van meer dan duizend euro. We geven elkaar graag iets wat de ander graag wil hebben en uiteraard ook iets wat we kunnen veroorloven. Maar dat is meestal niet zo'n probleem. Dus kreeg ik die mooie dure naaimachine die ik al en tijd wilde hebben maar te duur vond om voor mezelf te kopen. Hij vindt dan dat ik dat wel waard ben, zeker omdat ik zo ontzettend veel naai. Andersom heb ik voor hem dus ook wel eens iets duurs gekocht omdat ik wist dat hij het erg graag wilde hebben, maar als er niet zoiets is dan probeer ik zelf wat leuks te verzinnen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 02 Mei 2021 13:05

Re: Waarde cadeau partner

Wij zijn vlak na elkaar jarig. Wat wij de afgelopen jaren hebben gedaan voor onze verjaardagen is, een weekendje weg, eten in een sterrenrestaurant of we waren op vakantie.
Misschien een keer dat we elkaar een normaal cadeau hebben gegeven maar ik zou niet meer weten wat.
<<

Anoniem316

Bericht 02 Mei 2021 13:20

Re: Waarde cadeau partner

Wij doen meestal iets gezamenlijks. De waarde daarvan lag dit jaar op zo'n 220 euro, dus 110 p.p.
<<

Anoniem325

Bericht 02 Mei 2021 13:22

Re: Waarde cadeau partner

Wij hebben daar niet echt een vast bedrag voor. Ik geef graag iets wat hij wil hebben/kan gebruiken en dan zie ik op dat moment wel wat dat kost.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Mei 2021 13:25

Re: Waarde cadeau partner

Wij doen vaak een etentje of iets. Dus 50 euro samen. Cadeau is verder niet meer dan 20 euro als we al iets geven. Wij pakken dan wel weer uit met kerst en dan is het wel minimaal 100 euro. Maar ik vind verjaardagen gewoon niet zo speciaal.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3479

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 02 Mei 2021 13:40

Re: Waarde cadeau partner

Ik heb geen bedrag, ene keer veel meer dan andere keer eigenlijk. Denk afgelopen jaar iets van €150, maar ik heb daarintegen afgelopen verjaardag een macbook a veel meer gehad, vond ie leuk om te geven. En bv nu voor Vaderdag krijgt ie een bbq van €200, nu we eindelijk tuin hebben.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Mei 2021 13:43

Re: Waarde cadeau partner

Wij doen ook vaak een etentje, maar dan eerder 500 euro. Afgelopen december heb ik een hotel+sterrendiner gekregen maar dat moet nog worden ingewisseld zodra het weer kan. In de tussentijd kreeg ik een tegoedbon voor de Rituals Spa van 75 euro. Die heb ik wel eindelijk ingewisseld.
Maar we hebben iet echt een vast bedrag. M'n man heeft vorig jaar twee tuinstoelen cadeau gekregen van mij (ook van oa mijn ouders en zijn ouders), die waren zo'n 300 euro per stuk. En zijn pas net gearriveerd. En we gingen uiteten en naar een wijnhuis in Amsterdam, samen denk ik 100 euro.

Allemaal behoorlijke prijzige dingen maar ik heb ook wel eens goedkopere dingen gegeven zoals een chilipeperpakket van 25 euro ofzo met nog wat andere cadeautjes erbij. Het is voor hem ook een beetje arbitrair omdat het zijn eigen geld is wat ik uitgeef aan een cadeau voor hem. Dus het gaat toch meer om de gedachte erachter.
Let's discover the world together.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 02 Mei 2021 13:50

Re: Waarde cadeau partner

Dan kom ik er goedkoop vanaf zie ik wel!
Ik zit meestal rond max €50,- en echt niet meer. Hij weet vaak niks en moet het echt zelf willen, anders vind hij cadeau’s zonde.
Het koffiezetapparaat (mokka master) was zijn duurste cadeau en daar hadden zijn ouders ook voor bijgelegd.
Als hij iets duurders zou vragen dan zou hij het krijgen van mij. Maar hij weet gewoon bijna nooit iets, dus dan koop ik iets kleins.
We houden nu een cadeaulijstje bij voor als we iets bedenken, dat we het dan ook onthouden. Want meestal noemt hij ná zijn verjaardag allerlei dingen op die hij leuk had gevonden.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 02 Mei 2021 13:54

Re: Waarde cadeau partner

Maar net wat hij wil of wat ik tegen kom, andersom ook.
30-04-2017
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 02 Mei 2021 14:00

Re: Waarde cadeau partner

Maar net wat hij wil hebben. Kan €50 zijn of €200, maakt mij niet uit. Hij heeft alleen alles al 🤣 Zelf heb ik voor mijn verjaardag 2 maanden terug een tas van bijna €200 gehad, daar ben ik dan ook wel heel blij mee en gaat heel lang mee, dus dat geeft hij graag.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Mei 2021 14:09

Re: Waarde cadeau partner

Door de opmerking van Marin vraag ik me nu wel opeens af: betalen jullie de cadeaus van de gezamenlijke rekening of van je eigen rekening (als je die hebt).

Hier gaat dat dus wel van mijn eigen rekening, ik betaal dus echt zelf voor zijn cadeau en bij voor de mijne. Ik zou me dan best bezwaard voelen als ik een mega dure tas kreeg ofzo.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 02 Mei 2021 14:29

Re: Waarde cadeau partner

Vorig jaar kreeg mijn man een BBQ. Zo'n ei van 1300 euro. Nu doen we gewoonlijk niet zo gek haha
Meestal een etentje of sieraad. Wisselt heel erg dus. Nu is hij bijna weer jarig en krijgt nog wat toebehoren voor die BBQ. Ik blijf nu onder de 100 euro denk ik.
2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15900

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 02 Mei 2021 14:41

Re: Waarde cadeau partner

Wij hebben daar geen afspraken over, meestal zit dat zo tussen de 100 en 150 euro. Als er een gerichte cadeauwens is van eens van ons beide, dan kan het wat meer of wat minder zijn.

Wij betalen het ook van ons eigen geld en niet van de gezamenlijke rekening.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem325

Bericht 02 Mei 2021 14:45

Re: Waarde cadeau partner

Wij betalen het van ons eigen geld.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Mei 2021 14:53

Re: Waarde cadeau partner

Tabbie schreef:Door de opmerking van Marin vraag ik me nu wel opeens af: betalen jullie de cadeaus van de gezamenlijke rekening of van je eigen rekening (als je die hebt).


Toen ik nog zelf geld verdiende deed ik het inderdaad van m'n eigen rekening. Nu dus niet meer.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Mei 2021 14:56

Re: Waarde cadeau partner

De gezamenlijke rekening is 'mijn' rekening haha, ik heb niet meer een eigen privé rekening. Hij kan na een app update al jaren niet meer inloggen, dus hij ziet er niks van.

Cadeautjes voor mij haalt m'n vriend wel van zijn eigen rekening haha. Hoeft van mij niet hoor, maar hij doet het toch.
<<

Anoniem320

Bericht 02 Mei 2021 15:08

Re: Waarde cadeau partner

Wij geven elkaar altijd een weekendje weg. Vervoer + verblijf. Dus dat is wel ruimschoots meer dan 100 euro. Op de dag zelf ook nog een etentje in een restaurant.

We betalen dit gewoon van onze eigen/privé rekening, anders is t niet echt een cadeau haha.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 02 Mei 2021 15:27

Re: Waarde cadeau partner

Dat wisselt echt veel, het ligt er een beetje aan of hij op dat moment iets nodig heeft. Laatste verjaardag kocht hij een motor, jaar ervoor was het iets van kleding of parfum geloof ik. Ikzelf heb eigenlijk nooit wensen voor mijn verjaardag, dus meestal koopt hij dan toch een kleinigheidje vanuit hem en de kinderen.

Wij betalen het van onze gezamenlijke rekening, hebben ook geen eigen rekeningen.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 02 Mei 2021 15:29

Re: Waarde cadeau partner

Auxo schreef:Wij hebben daar niet echt een vast bedrag voor. Ik geef graag iets wat hij wil hebben/kan gebruiken en dan zie ik op dat moment wel wat dat kost.

Dit hebben wij ook, het ene jaar is het meer dan het andere. We geven elkaar soms ook dingen voor in huis of een weekend weg, dan is dat net meer, maar anders waren we dat vaak gezamenlijk kwijt.

Ik betaal cadeaus van mijn eigen rekening.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2655

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:28

Bericht 02 Mei 2021 15:46

Re: Waarde cadeau partner

Wij hebben alleen een gezamenlijke rekening en doen niet echt aan cadeaus. Als we iets willen kopen we het eigenlijk zo wel, haha.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 02 Mei 2021 15:51

Re: Waarde cadeau partner

Wij hebben alleen maar een gezamenlijke rekening en geen eigen rekening.
30-04-2017
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers