Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarde cadeau partner

<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 02 Mei 2021 16:23

Re: Waarde cadeau partner

Dat ligt eraan wat hij wil. Dit jaar was het iets van 250 euro maar vorig jaar was het een paar tientjes geloof ik. Ik let daar niet zo op, ook bij vrienden niet. De ene keer is het wat meer dan de andere keer en dat is helemaal prima.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 02 Mei 2021 19:18

Re: Waarde cadeau partner

Eigen rekeningen zijn hier inzichtelijk voor de ander, alles gaat gezamenlijk. We doen ook eigenlijk zelden een cadeau voor de ander waar de jarige nog geen weet van heeft. Soms wel, maar meestal hebben we het over wat de wensen zijn en wordt dat gewoon gekocht. Ik koos mijn horloge toch graag zelf uit, en hij weet precies welk merk etc hij wil van iets dus geen geheimzinnig gedoe meestal. Het bedrag varieert ook heel erg. Maar net wat de wensen zijn en waar de financiële ruimte voor is. Wat dat betreft zijn onze verjaardag ideaal getimed. Hij begin januari, als net de dertiende maanden gestort zijn. Ik eind mei als vakantiegeld binnen is. 😃
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Mei 2021 19:28

Re: Waarde cadeau partner

Niet echt een vast bedrag, net hoe het uitkomt. Ik denk meestal tussen de 100-150 euro, maar het kan gerust ook meer zijn. Meestal doen we ernaast ook nog een lunch/etentje/trakteren op eten bestellen, dus dat komt er ook nog bij dan.

Wij betalen dat ook van onze eigen rekening.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 02 Mei 2021 19:31

Re: Waarde cadeau partner

Hier ook geen vast bedrag, ik kreeg een keer een etentje bij The Jane en het jaar daar na een aanschuifring van €35,- die ik graag wilde hebben. Zo gaat het andersom ook.

Wij betalen de cadeautjes wel van onze eigen rekening, maar we zijn getrouwd in gemeenschap van goederen dus helemaal officieel is het natuurlijk allemaal gezamenlijk geld.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Mei 2021 19:45

Re: Waarde cadeau partner

Wij betalen cadeaus voor elkaar ook van onze eigen rekening.
❤ 7 juni 2018
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 02 Mei 2021 20:58

Re: Waarde cadeau partner

Wat voor cadeau(s) we elkaar geven ligt eraan wat we graag willen hebben. De ene keer kost het €150, de andere keer de helft of het dubbele. Als we het kunnen missen kopen we het. Ik betaal het van onze gezamenlijke rekening (daar wordt mijn salaris op gestort), hij betaalt het van zijn eigen rekening (irritant, want ik kan dan niet zien waar hij z'n geld uitgeeft haha).
<<

Anoniem313

Bericht 02 Mei 2021 20:59

Re: Waarde cadeau partner

Ik geef hem wat hij wil hebben en wat ik kan betalen, dat gaat van mijn eigen rekening.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 02 Mei 2021 21:08

Re: Waarde cadeau partner

Wij hebben geen eigen rekeningen, dus de cadeaus gaan van gezamenlijke rekening.

Wat we besteden aan cadeaus variëert enorm, maar net wat de ander wil hebben of wat we bedenken.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 02 Mei 2021 21:16

Re: Waarde cadeau partner

Wij zijn 5 weken na elkaar jarig, en gaan er tussenin ergens een weekendje weg/uit eten in een sterren restaurant. Dat is dan voor ons beide verjaardagen. We hebben ook alleen een gezamenlijke rekening, dus betalen het samen. Soms is dat wel lastig als ik weleens een verassing voor m’n vriend wil doen. Als ik dat wil doen vraag ik vaak m’n broer of hij het wil bestellen (en dan na het ‘geven’ stuurt m’n broer een tikkie, dus ziet hij alsnog de waarde 😅) of ik spaar m’n fooi op.
<<

Anoniem307

Bericht 02 Mei 2021 21:28

Re: Waarde cadeau partner

Geen vast bedrag. Een beetje wat hij wil hebben. Al vroeg hij me voor zijn laatste verjaardag een PS5 met 2 spellen. Heel leuk, maar dat gaan we niet doen. Daar moet ik meer dan een week voor werken en hij is nooit thuis. :eyes:
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 03 Mei 2021 05:33

Re: Waarde cadeau partner

120 euro vind ik veel. Meestal doen we rond de 25 euro, max 50. Al heb ik dit jaar dus wel 120 euro uitgegeven. Hij had een mobiel die niet heel goed meer was maar te goed om te vervangen. Alleen was ik zijn geklaag erover zat en heb hem dus een nieuwe gegeven.
Dit jaar krijg ik een speciaal voetje voor mijn coverlock, kost 25 euro. Ik ben dan net zo blij als hij met zijn telefoon.
Overigens krijg ik meestal gewoon een bos bloemen en een doosje chocolade. Wij zijn niet zo van de cadeaus.
We hebben 1 rekening en aangezien ik niet meer werk (ontslag genomen) is het vooral zijn geld.
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 03 Mei 2021 05:34

Re: Waarde cadeau partner

Kreeft schreef:Wij zijn 5 weken na elkaar jarig, en gaan er tussenin ergens een weekendje weg/uit eten in een sterren restaurant. Dat is dan voor ons beide verjaardagen. We hebben ook alleen een gezamenlijke rekening, dus betalen het samen. Soms is dat wel lastig als ik weleens een verassing voor m’n vriend wil doen. Als ik dat wil doen vraag ik vaak m’n broer of hij het wil bestellen (en dan na het ‘geven’ stuurt m’n broer een tikkie, dus ziet hij alsnog de waarde 😅) of ik spaar m’n fooi op.


Dit doe ik inderdaad ook, als ik echt een verrassing wil, laat ik mijn moeder het betalen en betaal ik het naderhand terug.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 03 Mei 2021 05:47

Re: Waarde cadeau partner

Wij geven elkaar wat we willen en wat we kunnen missen.
We hebben hier alleen een gezamenlijke rekening. Voor het verassingseffect betalen we het van de creditcard. Ik kan op een of andere manier die van mijn man niet inzien en hij de mijne niet. Dus dat is in dit geval ideaal.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 03 Mei 2021 07:31

Re: Waarde cadeau partner

Hier is het ook geen vast bedrag. Ik wil nu graag een sieraad met de initialen van de kinderen dus zal wat duurder zijn. Vorig jaar kreeg ik schoenen.

Mijn man kreeg vorig jaar een vlees thermometer en nog wat dingen voor de BBQ.

Betalen het van onze eigen rekening.
⁠♡♡♡
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 03 Mei 2021 07:35

Re: Waarde cadeau partner

Maar net wat de ander wil hebben. Heel vaak is het daarom iets dat we toch wel een keer zouden kopen. Man wil vaak iets voor de pc (een onderdeel of spel). Ik wilde dit jaar graag wandelschoenen. Die zou ik anders ook wel kopen, dus is eigenlijk niet eens echt extra, haha.
We betalen het overigens van de gezamenlijke rekening, hebben geen andere.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 03 Mei 2021 08:28

Re: Waarde cadeau partner

Wij hebben aparte rekeningen dus betalen het daar van. Een gezamenlijke rekening hebben we niet. Dit jaar heb ik van mijn vriend een bosubal gekregen geen originele want dat vond ik zonde maar wel een goede. Ik had bedacht om voor hem een decoupeerzaag te kopen maar die hebben mijn ouders voor hem gekocht en ik heb een beetje bijgelegd en er maar een paar schoenen bij gekocht want hij vind dat hij aan 1 paar sneakers wel voldoende heeft 🙈🙈🙈.
2015 💙
<<

Anoniem308

Bericht 03 Mei 2021 08:56

Re: Waarde cadeau partner

Wij doen meestal een bedrag rond de 50 euro voor elkaar. Vrij weinig als ik het lees hierboven. Soms geven we elkaar een gezamenlijk cadeau omdat we maar drie weken van elkaar af jarig zijn.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Mei 2021 09:32

Re: Waarde cadeau partner

Het is echt net wat ik tegen kom. Nu krijgt mij. Vriend nog een bier wandeling door Brugge. Tja wel wat duurder. Maar ik heb ook ingezet op de tijd even een keer samen. Weg uit het huis. Dus het is een beetje een combinatie van.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 03 Mei 2021 09:50

Re: Waarde cadeau partner

Wij hebben daar geen vast bedrag voor.
Gewoon wat degene graag wil hebben en dan kopen.
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 606

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:20

Bericht 03 Mei 2021 09:51

Re: Waarde cadeau partner

We hebben niet echt een vast bedrag, maar denk wel rond 100 euro. We betalen dit van ons eigen geld. Heb ook een keer een verrassingsweekend georganiseerd omdat hij 30 werd en dat was behoorlijk wat duurder met overnachting, uit eten, dag sauna, massage etc. maar vond ik (en hij gelukkig ook) super leuk dat dit al het geld waard was!
<<

ChiQ

Bericht 03 Mei 2021 10:01

Re: Waarde cadeau partner

Ik zeg helemaal niets want mijn kado's zijn altijd😬 maar ik vind €120,- echt niet veel voor mijn partner!
<<

ChiQ

Bericht 03 Mei 2021 10:05

Re: Waarde cadeau partner

Salome schreef:Vorig jaar kreeg mijn man een BBQ. Zo'n ei van 1300 euro. Nu doen we gewoonlijk niet zo gek haha
Meestal een etentje of sieraad. Wisselt heel erg dus. Nu is hij bijna weer jarig en krijgt nog wat toebehoren voor die BBQ. Ik blijf nu onder de 100 euro denk ik.


Wij hebben ook zo'n Green Egg maar ik wil dat niet kado krijgen hoor. Maar denk voor mannen weer anders!

Doet me denken aan toen ik net met mijn man was en een Bose speaker kreeg🤣 ik ben totaal niet van de gadgets dus dit was beetje raar!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 03 Mei 2021 10:08

Re: Waarde cadeau partner

Haha nou als ik mijn vriend geeft wat echt op zijn wishlist staat, dan ben ik 5000 euro kwijt. Vind ik een beetje teveel van het goede 😋 verder weet hij nooit iets en we zijn twee weken na elkaar jarig, dus dan is een dagje weg of een etentje gewoon leuker dan een echt cadeau.

Ook ik koop vaak gewoon wat ik wil hebben, dus weet ook nooit iets om te vragen.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 03 Mei 2021 10:41

Re: Waarde cadeau partner

Op dit moment staat op de wishlist van mijn man een horloge van een paar duizend euro, maar dat willen we er op dit moment allebei niet aan uit geven. Verder variëren onze cadeaus van 100-1.000 euro, grote range dus, het is echt afhankelijk van wat de ander wil. Op dit moment wil ik graag een nieuwe keukenmixer en dan echt een professionele, dus dan is het een duurder cadeau. Meestal zit het tussen de 150-200 euro als er niet een specifieke wens is.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 03 Mei 2021 11:14

Re: Waarde cadeau partner

Gewoon, wat hij wil hebben. We hebben niet echt een budget. Alles gaat hier op de grote hoop dus dat is makkelijk. Als hij voor mij een cadeau heeft betaalt hij tegenwoordig via de credit card anders moet ik weer zogenaamd verrast reageren. 😅
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron