Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Filemon en de complotten

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Apr 2021 19:43

Filemon en de complotten

Kijkt iemand dit ook? Ik heb behoefte om mijn verbazing met iemand te delen! 😱
❤ 7 juni 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 28 Apr 2021 20:34

Re: Filemon en de complotten

Ik moet de laatste aflevering nog terug kijken maar de eerste heb ik gezien.
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Apr 2021 20:37

Re: Filemon en de complotten

Er zijn er drie geweest toch? Ik verbaas me over elk verhaal wel, maar de ET-healer van deze week slaat toch wel alles! Werkte ook nogal op m'n lachspieren, ongelooflijk! 😱
❤ 7 juni 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 28 Apr 2021 21:28

Re: Filemon en de complotten

Ja de eerste 2 heb ik gezien de eerste was met die mensen die overal straling voelden en toevallig niet toen filemon mee was. De tweede met de coronaprotesten vond ik overigens ook heftig. Zeker als je dan de verhalen hoorde van hoe die mensen zo achterdochtig zijn geworden en de derde moet ik dus nog kijken. Ik vind overigens dat filemon dit echt respectvol aanpakt.
2015 💙
<<

Marquise

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 39

Geregistreerd: 23 Apr 2021 20:11

Bericht 28 Apr 2021 21:36

Re: Filemon en de complotten

Ik heb de eerste gezien maar NPO doet hier even moeilijk. Ik vind het ... bijzonder om het zacht uit te drukken.
Ik vind Filemon hier wel geschikt voor. Zeker toen ze in de eerste aflevering 'De STAATSTV' begonnen te beschuldigen van dealtjes omdat hun stralingsmeter ineens niet werkte, ik zou mijn kop niet in plooi kunnen houden. :laughcry:
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 28 Apr 2021 22:28

Re: Filemon en de complotten

Filemon presenteert het mooi. Ik heb hem ooit ontmoet en gesproken. Was erg leuk.

De alternatieven van hoe het ze ook al weer die ook Nachtdieren presenteert vind ik ook een interessant programma. Laatst was daar een item met mensen waarbij ze daarbij vlakbij hier in de buurt kwamen.
<<

Marquise

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 39

Geregistreerd: 23 Apr 2021 20:11

Bericht 28 Apr 2021 23:02

Re: Filemon en de complotten

Bliss schreef:Er zijn er drie geweest toch? Ik verbaas me over elk verhaal wel, maar de ET-healer van deze week slaat toch wel alles! Werkte ook nogal op m'n lachspieren, ongelooflijk! 😱


De ondertitelaar op NPO start gaf het ook op: *Esther stoot spacy geluiden uit*

Deze aflevering is wel wat herkenbaarder voor me. Ik vier zelf o.a. de typische pagan jaarfeesten en daar kom je dit toch ook wel tegen. "Een kastdeur zwaait steeds lichtjes open, er is een spirit in huis!" Ja, of je kastdeur is niet goed afgesteld.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 29 Apr 2021 13:51

Re: Filemon en de complotten

Ik vond die Robbert ook wel bijzonder, met die afdrukken in z'n gezicht. Iemand zei dat het precies de print op de onderkant was van een tefalpan die zij ook heeft.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Apr 2021 13:57

Re: Filemon en de complotten

Derpy schreef:Ik vond die Robbert ook wel bijzonder, met die afdrukken in z'n gezicht. Iemand zei dat het precies de print op de onderkant was van een tefalpan die zij ook heeft.


Hahaha hier moest ik even hard om lachen! Ik zie zoiets ook wel voor me ja, dat hij in een psychose die pan tegen z'n hoofd aan zet ofzo. Want dat die afdrukken niet zomaar verschijnen, dat lijkt mij vrij duidelijk.

En die Esther met haar energetische kind dan. :wtf: Bevallen van een energiewolk. Op Twitter zei iemand dat haar gewoon een flinke scheet dwars zat. Ik kan hier dus écht met m'n hoofd niet bij hè, dit soort gekkigheid. En ik vind inderdaad dat Filemon dit enorm goed doet, ik zou hierbij m'n gezicht echt niet in de plooi kunnen houden.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Apr 2021 14:20

Re: Filemon en de complotten

Marquise schreef:
Bliss schreef:Er zijn er drie geweest toch? Ik verbaas me over elk verhaal wel, maar de ET-healer van deze week slaat toch wel alles! Werkte ook nogal op m'n lachspieren, ongelooflijk! 😱


De ondertitelaar op NPO start gaf het ook op: *Esther stoot spacy geluiden uit*

Deze aflevering is wel wat herkenbaarder voor me. Ik vier zelf o.a. de typische pagan jaarfeesten en daar kom je dit toch ook wel tegen. "Een kastdeur zwaait steeds lichtjes open, er is een spirit in huis!" Ja, of je kastdeur is niet goed afgesteld.


Wat zijn dat voor feesten die jij viert? En waarom? Is dat vanuit een bepaalde geloofsovertuiging?
❤ 7 juni 2018
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 29 Apr 2021 14:24

Re: Filemon en de complotten

Toch vond ik die man met tweedehands kasten en de spacegenezer niet heel storend. Die kastenman ging naar bijeenkomsten, maar in hoeverre verschillen die van een bijbelclubje? Er lijkt inderdaad wel een schroefje los te zitten, maar ze vallen er verder niemand mee lastig.

Ik had meer moeite met de tweede aflevering. Bloemen bij een oorlogsmonument leggen omdat ze zichzelf ermee identificeren. Hoe dúrven ze?! Jezelf als verzetsstrijder zien omdat je een afspraak moet maken je karretje vol meuk te gooien bij de Action?
Ik vond die discussie over Wit-Rusland best sterk. Volgens mij stond Filemon zich behoorlijk te verbijten.
<<

Marquise

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 39

Geregistreerd: 23 Apr 2021 20:11

Bericht 29 Apr 2021 14:54

Re: Filemon en de complotten

Bliss schreef:
Marquise schreef:
De ondertitelaar op NPO start gaf het ook op: *Esther stoot spacy geluiden uit*

Deze aflevering is wel wat herkenbaarder voor me. Ik vier zelf o.a. de typische pagan jaarfeesten en daar kom je dit toch ook wel tegen. "Een kastdeur zwaait steeds lichtjes open, er is een spirit in huis!" Ja, of je kastdeur is niet goed afgesteld.


Wat zijn dat voor feesten die jij viert? En waarom? Is dat vanuit een bepaalde geloofsovertuiging?


Ja, ik denk dat je het wel een geloofsovertuiging kan noemen, alleen geloof ik weer niet in goden, spirits, engelen enzovoorts.

Ah ja, Esther met haar spacy geluidjes heeft inderdaad ook twee dochters in een andere dimensie. Ik vind het een hele interessante serie maar ik zou niet weten hoe ik zou omgaan met een uitgesproken complotdenker in mijn nabije omgeving.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Apr 2021 17:38

Re: Filemon en de complotten

ik heb de laatste niet gezien. De eerste 2 wel. Heb met verbazing zitten te kijken. Dat die mensen daar zo in geloven heel bijzonder
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 29 Apr 2021 18:26

Re: Filemon en de complotten

Oef ik heb net ook gekeken en ik heb mijn kaken niet op elkaar kunnen houden. Bij deze drie had ik het idee dat het vooral een copingstrategie is. Vooral het niet om kunnen gaan met deze wereld dus moet er wat anders aan de hand zijn.

Wel bijzonder dat de ene zwangerschap een half jaar duurde en de tweede 2,5 maand.
2015 💙
<<

Kira

Bericht 29 Apr 2021 21:14

Re: Filemon en de complotten

Jeetje, ik denk dat die vrouw echt een hele grote stoornis heeft..
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 29 Apr 2021 21:48

Re: Filemon en de complotten

Kira schreef:Jeetje, ik denk dat die vrouw echt een hele grote stoornis heeft..


Ergens vond ik dit ook wel heel triest. Wat voor klappen heb je gekregen in je leven dat je brein op zo’n manier reageert. Ze had ook overduidelijk verdriet van het feit dat ze nooit kinderen heeft mogen krijgen en dit leek echt een manier om er mee te dealen. Ik vond haar verhaal vooral heel zielig.

De kastenman leek ook echt coping te zijn. Filemon gaf dat op een gegeven moment ook aan dat hij zelf een ASS heeft. De reactie van die man daarop vond ik opvallen.

En Robert van den Broeke. Hij functioneert en ik denk dat we het daar vooral bij moeten laten. Hij heeft niet voor een ingegroeide teennagel in een psychiatrische kliniek gezeten zullen we maar zeggen.

De andere afleveringen vond ik minder heftig maar ook daar is echt de rode draad dat deze mensen ergens het vertrouwen kwijt zijn geraakt. En ergens kan ik me dat ook voorstellen. Tijdens mijn zwangerschap/burn-out ben ik ook mega kwetsbaar geweest en als ik toen de verkeerde mensen tegen het lijf was gelopen en niet zulke goede therapeuten had gehad weet ik niet hoe ik er nu bij had gezeten. Angst en pijn doet rare dingen met een brein.
2015 💙
<<

Kira

Bericht 30 Apr 2021 06:57

Re: Filemon en de complotten

Helemaal gelijk hoor Minx, ik typte m'n reactie nadat ze zelf zei dat er helemaal niks mis is met haar. En ik heb een rondje Google gedaan en er schijnen dus heel veel van dit soort ET healers te zijn... Echt bizar.
<<

Marquise

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 39

Geregistreerd: 23 Apr 2021 20:11

Bericht 04 Mei 2021 13:04

Re: Filemon en de complotten

Ik ben nu de vierde aflevering aan het kijken. Ik dacht dat die Karin-Maria destijds gewoon een toegewijde troll was maar... of ze is echt heel erg toegewijd in haar trolling, of ze is echt. Tjezus.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 05 Mei 2021 09:41

Re: Filemon en de complotten

Marquise schreef:Ik ben nu de vierde aflevering aan het kijken. Ik dacht dat die Karin-Maria destijds gewoon een toegewijde troll was maar... of ze is echt heel erg toegewijd in haar trolling, of ze is echt. Tjezus.


Nou hè. Ik werd nu al geïrriteerd van haar, laat staan als ze zo in je gezicht staat te gillen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Mei 2021 09:46

Re: Filemon en de complotten

Ik moet 'm nog kijken, ben nu wel benieuwd! Vanavond even doen.
❤ 7 juni 2018
<<

Marquise

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 39

Geregistreerd: 23 Apr 2021 20:11

Bericht 06 Mei 2021 12:42

Re: Filemon en de complotten

Derpy schreef:
Marquise schreef:Ik ben nu de vierde aflevering aan het kijken. Ik dacht dat die Karin-Maria destijds gewoon een toegewijde troll was maar... of ze is echt heel erg toegewijd in haar trolling, of ze is echt. Tjezus.


Nou hè. Ik werd nu al geïrriteerd van haar, laat staan als ze zo in je gezicht staat te gillen.


Ik raakte enorm geërgerd door haar uitspraak dat het is omdat ze een vrouw is. :laughcry: Ook zodanig dat ik de moeite heb genomen om de ondertitels uit te schrijven.
"Ik doe wat in mij opkomt, ik ben een vrouw he? Dus ik ben de zee, ik doe gewoon zoals het komt. Dus dat laat zich niet helemaal... eh... hoe zeg je dat... controleren in die zin. Dat is heel erg best wel mannelijk denken. Er is een doel, er is een programma. Maar zo denk ik helemaal niet, zo leef ik helemaal niet."

Mens, ga fietsen dan. Idioot in iemands gezicht blèren heeft niets te maken met je sekse en/of gender.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Mei 2021 13:14

Re: Filemon en de complotten

Pff wat een vermoeiend type inderdaad! Steeds maar achter De Jonge aan hobbelen, tjonge.
❤ 7 juni 2018
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 06 Mei 2021 13:23

Re: Filemon en de complotten

Marquise schreef:
Derpy schreef:
Nou hè. Ik werd nu al geïrriteerd van haar, laat staan als ze zo in je gezicht staat te gillen.


Ik raakte enorm geërgerd door haar uitspraak dat het is omdat ze een vrouw is. :laughcry: Ook zodanig dat ik de moeite heb genomen om de ondertitels uit te schrijven.
"Ik doe wat in mij opkomt, ik ben een vrouw he? Dus ik ben de zee, ik doe gewoon zoals het komt. Dus dat laat zich niet helemaal... eh... hoe zeg je dat... controleren in die zin. Dat is heel erg best wel mannelijk denken. Er is een doel, er is een programma. Maar zo denk ik helemaal niet, zo leef ik helemaal niet."

Mens, ga fietsen dan. Idioot in iemands gezicht blèren heeft niets te maken met je sekse en/of gender.


Dat vond ik ook zo stom van haar, zet jezelf maar weg als hysterisch impulsief mens, doe niet alsof alle vrouwen zo zijn.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers