Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The Streamers

<<

Anoniem331

Bericht 27 Apr 2021 21:58

Re: The Streamers

Ze zitten er wel vaak eens naast ja.
Maar sfeertje hoor. De kinderen genieten hier ontzettend. Zal een zware dag zijn morgen 😆
<<

Kira

Bericht 27 Apr 2021 22:11

Re: The Streamers

Ik vind het hartstikke leuk!

Verbaast me wel dat het toch best allemaal aan de onzuivere kant is..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Apr 2021 22:17

Re: The Streamers

Ik vind het weer top, heb de hele kamer al weer door gedanst haha. Ook paar wijntjes op :drunken:
❤ 7 juni 2018
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 27 Apr 2021 22:20

Re: The Streamers

Ik vind het inmiddels leuker dan Amstel Live. Meer samenwerkingen en ook andere nummers. Amstel Live is toch altijd een beetje met name eigen nummers van de optredende artiesten, met een paar uitzonderingen.
De bijdrage van Duncan en Davina vind ik wel minimaal.
Ben benieuwd naar Armin, of dat nog een beetje een samenwerking is, bij Amstel Live was het meer dat Armin ook even een setje draaide, maar weinig interactie.
<<

Anoniem303

Bericht 27 Apr 2021 22:21

Re: The Streamers

Ik moet eigenlijk naar bed, morgen wekker om 5:30... Weet iemand tot hoe laat het ongeveer zou duren? Ik kan het niet vinden...
<<

Kira

Bericht 27 Apr 2021 22:22

Re: The Streamers

Jorja ik vind de informele opstelling erg leuk!

Rixt volgens mij was de stream tot 22.30? Maar dat weet ik niet zeker, en ze zijn later begonnen. Dus ik blijf kijken tot 23u en daarna moet ik ook naar bed.
<<

Anoniem303

Bericht 27 Apr 2021 22:24

Re: The Streamers

Oh hij had hem opgeslagen in m’n agenda, 22:30 idd. Met uitloop vanwege later beginnen, 23:00 lig ik dus ook gewoon in bed. En Armin is er al dus is het laatste stukje denk ik.
<<

Anoniem331

Bericht 27 Apr 2021 22:26

Re: The Streamers

Jorja schreef:Ik vind het inmiddels leuker dan Amstel Live. Meer samenwerkingen en ook andere nummers. Amstel Live is toch altijd een beetje met name eigen nummers van de optredende artiesten, met een paar uitzonderingen.
De bijdrage van Duncan en Davina vind ik wel minimaal.
Ben benieuwd naar Armin, of dat nog een beetje een samenwerking is, bij Amstel Live was het meer dat Armin ook even een setje draaide, maar weinig interactie.



Ik denk dat Duncan na nog een paar nummertjes best goed los was gekomen.
Maar voelt zich vast wat een vreemde eend in de bijt.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 27 Apr 2021 22:35

Re: The Streamers

Oh ik zit zo te genieten in m’n eentje, haha!
Ik had verwacht dat Armin de afsluiter deed, maar nu nog mooie Sanne.
<<

Kira

Bericht 27 Apr 2021 22:36

Re: The Streamers

Nou Sanne heeft voor mij nu echt officieel afgedaan, was al geen fan maar nu helemaal niet meer 😳
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 27 Apr 2021 22:38

Re: The Streamers

Ja heb het idee dat hij niet helemaal durft. Op zich ook wel logisch, hij is hot op de hele wereld momenteel, als hij er flink naast schiet dan zien vast veel mensen dat terug. Denk dat de meeste andere streamers daar meer schijt aan kunnen hebben.
Maar het zit er al weer op, ik vond het geslaagd!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 27 Apr 2021 22:44

Re: The Streamers

Gelijk in de agenda, de 29e weer! (mei dan natuurlijk)
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 27 Apr 2021 22:45

Re: The Streamers

Jorja schreef:Gelijk in de agenda, de 29e weer! (mei dan natuurlijk)


Jaa! :D

Ik heb het idee dat bij Duncan idd z'n angsten heel erg in de weg zitten. En nu mag hij natuurlijk niet optreden dus er ook weer een tijd uit geweest...
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 27 Apr 2021 22:56

Re: The Streamers

Kira schreef:Nou Sanne heeft voor mij nu echt officieel afgedaan, was al geen fan maar nu helemaal niet meer 😳

Waarom?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kira

Bericht 27 Apr 2021 22:58

Re: The Streamers

Geen noot was raak!
Sowieso vind het de kwaliteit van de zang van iedereeen heel slecht. Maar dit sloeg wel alles. Ze hadden beter Armin als afsluiter kunnen houden.
<<

Anoniem331

Bericht 27 Apr 2021 23:04

Re: The Streamers

Kira schreef:Geen noot was raak!
Sowieso vind het de kwaliteit van de zang van iedereeen heel slecht. Maar dit sloeg wel alles. Ze hadden beter Armin als afsluiter kunnen houden.



Nou nou. Als je nou hele dure kaartjes had gekocht en het was je erg tegengevallen had ik het wel kunnen snappen. Maar vind dit wel een beetje overdreven eigenlijk.
Meer dan 2 miljoen beeldschermen die vanavond zorgden voor een gezellige avond in al die huizen. Daar ging het om. Niet om de zangkwaliteiten.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 27 Apr 2021 23:14

Re: The Streamers

Ik vond het deze keer ook, overall, beter klinken dan vorige keer. Echt een super avond gehad!
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Kira

Bericht 28 Apr 2021 07:06

Re: The Streamers

Popcorn schreef:
Kira schreef:Geen noot was raak!
Sowieso vind het de kwaliteit van de zang van iedereeen heel slecht. Maar dit sloeg wel alles. Ze hadden beter Armin als afsluiter kunnen houden.



Nou nou. Als je nou hele dure kaartjes had gekocht en het was je erg tegengevallen had ik het wel kunnen snappen. Maar vind dit wel een beetje overdreven eigenlijk.
Meer dan 2 miljoen beeldschermen die vanavond zorgden voor een gezellige avond in al die huizen. Daar ging het om. Niet om de zangkwaliteiten.


Ik vind van niet, of je nou voor niks speelt of zingt, het moet wel goed zijn wat je brengt. En ik zeg niet dat het slecht was, ik heb me echt heel goed vermaakt maar ik verbaas me wel dat de meeste Nederlandse zangers dus live niet goed kunnen zingen. Maar ik ben er juist heel perfectionistisch in, als ik iets breng dan doe ik dat goed.
En Sanne was gewoon echt bar slecht.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 28 Apr 2021 07:28

Re: The Streamers

Heel eerlijk gezegd: bij zo goed als alle concerten waar ik ben geweest wordt niet loepzuiver gezongen. Er wordt over dat podium gerend, gedanst, op de bar gesprongen. Ik snap wel dat je dat niet alles zo zuiver kan zingen als op de opnames, waar alles net zo lang opgepoetst wordt tot het perfect is. Ik heb mij er in ieder geval niet aan gestoord, ik heb er van genoten en een heerlijke avond gehad!
Volgende keer weer kijken.
<<

Anoniem328

Bericht 28 Apr 2021 07:40

Re: The Streamers

Er waren een heleboel optredens een stuk slechter dan Sanne. True, heel sterk was het niet maar bar slecht is wel overdreven. Zo negatief. Zij is normaal hartstikke goed.

Ondanks dat er niet zo zuiver werd gezongen (vorige keer was een stuk beter) vond ik het een ontzettend leuk, gezellige en feestelijke avond. Het is gratis (tenminste als je geen fooi geeft), miljoenen mensen hebben genoten. Dat is toch geweldig?!

Ik heb net als Bliss staan dansen en heerlijk wijntjes gedronken. Top avond!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 28 Apr 2021 08:07

Re: The Streamers

Ik vond het echt superleuk! Kwalitatief niet alles ijzersterk, maar daar gaat zo'n avond voor mij ook niet om. Plezier, gezelligheid, lekker kunnen meezingen. Helemaal leuk!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem303

Bericht 28 Apr 2021 13:15

Re: The Streamers

Ik vond het allemaal niet zuiver, Sanne vond ik daarin in elk geval niet slechter dan de rest. Maar wel heel leuk! Voor die in mei ga ik me ook aanmelden.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 28 Apr 2021 15:27

Re: The Streamers

Gijs. schreef:Ik vond het echt superleuk! Kwalitatief niet alles ijzersterk, maar daar gaat zo'n avond voor mij ook niet om. Plezier, gezelligheid, lekker kunnen meezingen. Helemaal leuk!


Dit dus!!🥳 en gratis ook nog dus helemaal prima!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 28 Apr 2021 22:07

Re: The Streamers

Ik ben het eens met Gijs. Het viel hier ook op dat niet alles zuiver was, maar daar keek ik ook niet voor. Het ging mij echt om de sfeer, feest en muziek. Heb heerlijk mee gezongen, gedanst en wijn gedronken met een vriendin. Heerlijk avondje zo!
<<

Kira

Bericht 28 Apr 2021 22:13

Re: The Streamers

Ik vond het ook echt super hoor, heb ook genoten.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers