Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 23 Apr 2021 17:27

(Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Het is weer weekend. Moeten jullie maandag werken of kun je genieten van een extra lang vrij weekend ivm Koningsdag?

Wat zijn je plannen? Wat ga je doen?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 23 Apr 2021 17:28

(Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

.
Laatst gewijzigd door rapa nui op 23 Apr 2021 19:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem303

Bericht 23 Apr 2021 17:29

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Ik heb nul plannen, ik zie wel wat voor weer het wordt en wat het weekend en Koningsdag brengt. Maandag moet ik wel werken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Apr 2021 17:40

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

M'n zoontje heeft twee weken meivakantie.

Wij zitten nu heerlijk in de tuin!

Morgen gaan we naar een strandspeeltuin met vrienden, soort verlaat buiten kraambezoek idee.

Zondag gaat m'n man varen, ik wandelen met een vriendin. 's avonds komen m'n schoonouders eten voor een rijsttafel.

Maandag eerste gesprek met de psycholoog. Ik heb vandaag een hele lange brief geschreven en dat gaan we bespreken. Ben ik wel beetje nerveus over naast dat ik het heel fijn vind.

Dinsdag Koningsdag en komen m'n zus, zwager en nichtje. Hopelijk goed genoeg weer om te varen.
Laatst gewijzigd door Marin op 23 Apr 2021 17:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 23 Apr 2021 17:41

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Ik heb ook geen bijzondere plannen. Mijn oom en tante komen hier een paar nachten ivm de overdracht van hun oude huis (zijn naar Drenthe verhuisd). En met Koningsdag ga ik naar mijn vriendin die vandaag jarig is, nog voor jaar verjaardag dus. Maandag is voor mij een 'gewone' maandag.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Apr 2021 18:12

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Is toch pas dinsdag koningsdag Of hebben veel maandag vrij


Morgen wil ik bij de bollen velden kijken. En in de middag naar mijn ouders mijn vader is jarig word 65. Gelukkig is die toevallig thuis.

Zondag huis poetsen.

Verder niks bijzonders
Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 23 Apr 2021 18:17

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Zaterdag en zondag vrij en nog de verjaardag van de oudste vieren.
Maandag en dinsdag van 8 tot 18 uur werken, dinsdag trouwens tot 18.15 uur omdat er afgesloten moet worden.

Dus hier weinig plannen
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 23 Apr 2021 18:35

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Ik had vandaag al weekend, maar moet maandag wel gewoon werken van 7-17. Koningsdag zelf wel vrij. Voor het weekend niet heel veel spannends gepland. Zondag hardlopen, de oudste naar zwemles en misschien nog visite voor de verjaardag van de middelste. We wilden met Koningsdag een dagje fietsen, maar geloof dat het toch kouder wordt dan eerder deze week voorspeld dus ik denk dat we toch vnml thuis zijn die dag.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 23 Apr 2021 18:42

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Morgen al heel vroeg met oudste dochter voor een corona test en daarna heel hard hopen dat de (negatieve) uitslag heel snel bekend is want zondag mag ze eindelijk afzwemmen.

Zondag heeft S haar 2e zwemles en daarna zou J mogen afzwemmen maar dat is dus afhankelijk van of de testuitslag al bekend is.

Hopelijk mogen ze maandag weer allebei gewoon naar school en kunnen we dinsdag een dagje naar het vakantiehuisje van mijn ouders aan de Maas.

Woensdag studiedag en nog geen idee wat we dan gaan doen.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem313

Bericht 23 Apr 2021 19:00

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Klopt Sarah, het is dinsdag Koningsdag.
Ik heb nu weekend, vandaag gewoon gewerkt en erna geborreld met buren in de tuin. Dit weekend hebben we lekker weinig in de planning, wat sport voor de kinders, ik ga naar de pedicure en we willen allebei een flink stuk hardlopen. Maandag gewoon weer werk, dinsdag vieren we Koningsdag hier in de straat met vanalles voor de kinderen, een springkussen en een stormbaan en wat andere vrolijke dingetjes. De ouders gaan drinken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Apr 2021 19:03

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Er zijn twee dezelfde topics zie ik, misschien even samenvoegen (BM?)?
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Apr 2021 19:13

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Ik had vandaag al weekend en ben (dankzij een brugdag op maandag en Koningsdag) tot en met woensdag vrij! Kan ik ook wel gebruiken, want ik ben gestrest tot en met. Maar daar hebben we het even niet over.

Vandaag had ik een playdate met Carra en haar dochter en ik ben naar het tuincentrum geweest.
Morgen: naar Islandgirl met m'n dochter
Zondag: naar Utrecht, broodje halen en wandelen met Esperanza
(echt forumweekend tot zover)
Maandag: iemand komt deuren inmeten en 's middags komt er een potentiële nieuwe schoonmaakster kennismaken
Dinsdag: tompoes eten en 's avonds concert van The Streamers kijken
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Apr 2021 19:16

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Wat is dat the Streamers toch? De Toppers maar dan thuis?

Vervelend dat je zo gestrest bent. Hopelijk helpt het weekend!
Let's discover the world together.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 23 Apr 2021 19:22

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Hier een gewoon weekend, kind maandag naar school en man aan het werk, haha.

Morgen heeft de jongste eerst dansles en daarna gaan we naar de V.rijbuiter, even onze kampeer-boodschappenlijst afwerken zodat we over 2 maandjes naar de camping kunnen.
Daarna rijden we door naar mijn schoonouders en zondag komen we weer naar huis.

Maandag dus een normale werk- en schooldag. Ik ga met N. lekker even op pad.

Dinsdag, Koningsdag! We gaan 's morgens even bij mijn ouders op de koffie en 's middags komt een stel vrienden met hun kids (zitten bij T. in de klas) borrelen en hopelijk kunnen we de BBQ aansteken.
Kids op tijd naar bed, want woensdag school/opvang en wij The Streamers kijken!
Zin in, vorige keer was echt tof :)

Marin, het is een bij elkaar geraapt 'zooitje' NL'se artiesten die een avondje heerlijk muziek maken! Van Maan tot Nick en Simon, Suzan en Freek, Guus en nog vele anderen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Apr 2021 19:22

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Een gelegenheidsband bestaande uit o.a. Nick & Simon, Suzan & Freek, Kraantje Pappie, Snelle, Miss Montreal, VanVelzen, Acda & De Munnik, Maan, Guus Meeuwis, Danny Vera etc. etc. Dit is ontstaan dankzij de Vrienden van Amstel Livestream die ze eerder deden, dat beviel kennelijk zo goed dat ze het vaker wilden doen. Nu al twee keer gekeken en ik vind het zó gezellig, gewoon even een feestje in eigen woonkamer! Drankje erbij en solonaise door de woonkamer, olé!
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Apr 2021 19:25

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Ah oké! Niks voor mij maar heel leuk voor jullie!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem303

Bericht 23 Apr 2021 19:48

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Ohja ik heb ook een ticket voor the Streamers, helemaal vergeten haha! Nouja dat sowieso dus 😄
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 23 Apr 2021 20:07

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Mijn dochter heeft morgen een musical(buiten)les, dus ik ga haar brengen en halen en na afloop eten we een ijsje. Verder helemaal niks. Zelfs niet voor Koningsdag. Maandag is hier ook geen vrije dag, de meivakantie begint pas een week later.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 23 Apr 2021 20:13

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Bij mij op het werk hebben best veel mensen maandag extra vrij genomen en hebben dus een lang weekend. En ik weet dat diverse andere bedrijven en bouwen maandag ook dicht zijn, lang weekend houden dus dacht dat hier misschien ook wel mensen mini-vakantie zouden houden.

Net bij mijn moeder Chinees gegeten.

Ik ga morgen naar Den Haag, binnenstad bekijken nu de horeca nog dicht is, er geen terrassen zijn. Het zal al wel drukker zijn maar vast altijd nog rustiger dan de komende weken. Misschien ga ik de Jugendstil wandeling lopen, misschien ook gewoon wilekeurig straten bij langs en gebouwen bekijken.

Zondag ga ik mijn huishouden doen, wordt mooi maar koud weer dus denk ik een stuk fietsen en bij restaurant in de buurt aspergesoep to go voor de lunch halen .

Maandag ga ik zelf wel werken, ik heb te veel werk liggen, snij me zelf in de vingers, als ik vrij neem. 's Avonds naar de kapper, lekker bijkletsen tussendoor .

Dinsdag ga ik met mijn broer dagje toeren, naar de Zaanse Schans, en Edam en Monnickendam bekijken en wie weet wat we nog meer tegenkomen.

Heb er zin in. Heb zelf wel wat het feestelijke gevoel van lang weekend met leuke plannen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 23 Apr 2021 20:18

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Ik ga morgen een dagje naar Schier met mijn kinderen; mijn moeder, zusje en neefje zijn daar het hele weekend. Ik heb een bakfiets gereserveerd (waar overigens maar twee kinderen in passen, maar ze maken al ruzie wie bij ons neefje in de andere bakfiets mag 😉). Hopelijk is het niet te koud.
Zondag een rustig dagje thuis en maandag gewoon werken. Dinsdag hebben we Koningsspelen met ons pleintje en de rest dan de week ben ik lekker vrij.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 23 Apr 2021 20:38

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Morgen boodschappen doen
Zondag ga ik wandelen met een vrienden
Maandag gewoon werken
Dinsdag gaan we tompoucen halen

Dat was het wel, super spannend 😂
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem317

Bericht 23 Apr 2021 20:44

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Ik heb nu twee weken vakantie, heerlijk! In de vakantie heb ik weinig gepland. Ik wil aan m'n studie werken, er komt een vriendin langs en we gaan op familiebezoek in het noorden. Verder zie ik het wel.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Apr 2021 20:45

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Oef hopelijk is het warmer dan bij ons laatst met de bakfiets op Schier, Suus! Maar kan haast niet anders, toen was het ineens één graad. Veel plezier!

Dat zijn zeker leuke plannen Rapa Nui. Veel plezier!
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Apr 2021 20:52

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Ik heb tot woensdag weekend. Maandag is mijn vrije dag van werk en dinsdag dan vrij.
Morgen hopelijk mijn kruidentuin afmaken van oude pallets. Zondag weinig plannen behalve belastingaangifte plus van de stukjes van mijn broer en zussen een verhaal maken voor maandag. Dan moet ik vroeg in het dorp van lijn ouders staan omdat mijn vader dit jaar een lintje krijgt. Dinsdag weinig plannen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 23 Apr 2021 20:59

Re: (Lang) Koningsdag- weekend wat zijn je plannen?

Klinkt leuk die wandeling! Andere dingen ook hoor.

Hier nu meivakantie. Morgen ga ik net een vriendin naar een tuincursus.zin in! Op Koningsdag is het rommelroute, doen we mee. Verder ga ik met m'n kids een weekje kamperen.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers