Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


bitstrips facebook

<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 08 Nov 2013 11:42

Re: bitstrips facebook

Lady starstruck schreef:
Maple schreef:En nu heb ik ook allerlei biechtstatussen in m'n nieuwsoverzicht, jullie ook? Vergeten onderbroek aan te doen, 42 relaties gehad, etc etc.. :thumbdown:

Ik geloof dat ik maar eens met de bezem door m'n vriendenlijst moet.

Ja die zag ik ook al voorbij komen. Wat is dat dan nou weer?

Ja die zag ik ook inderdaad, maar die meid die dat poste is een beetje een gek kind dus ik vond het niet eens zo heel vreemd. Weer iets geheims dus.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Nov 2013 11:45

Re: bitstrips facebook

Ik vind wel dat bijna alles wat je op Facebook zet onderhand irritant wordt gevonden. Dan denk ik wel: misschien moet je eens nadenken of Facebook wel iets voor je is. Mensen zetten nou eenmaal niet precies de dingen neer die je wil.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 08 Nov 2013 11:45

Re: bitstrips facebook

Weer iets voor de borstkanker misschien? Ik heb ook echt geen idee.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 08 Nov 2013 11:45

Re: bitstrips facebook

Susan schreef:Ik vind wel dat bijna alles wat je op Facebook zet onderhand irritant wordt gevonden. Dan denk ik wel: misschien moet je eens nadenken of Facebook wel iets voor je is. Mensen zetten nou eenmaal niet precies de dingen neer die je wil.

Dat was nou exact mijn gedachte!
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem193

Bericht 08 Nov 2013 11:54

Re: bitstrips facebook

Inderdaad, wat mag je tegenwoordig nog wel op facebook zetten?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Nov 2013 11:56

Re: bitstrips facebook

Ja, ik vind die Bitstrips ook niet allemaal hilarisch hoor, dat zei ik al, maar dat hoeft ook niet en ik stoor me er ook niet aan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem17

Bericht 08 Nov 2013 12:00

Re: bitstrips facebook

Susan, ik ben het met je eens, men valt tegenwoordig bijna over alles. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel jammer dat een sociaal netwerk altijd uiteindelijk gebruikt wordt voor reclame, of dat nou voor goede doelen is of voor winkels of voor iets anders. Ik vind het gewoon zonde dat meer dan de helft van de dingen die voorbij komen te maken hebben met een actie. Je ziet steeds minder persoonlijke updates, terwijl ik die juist het leukste vind om te lezen..
<<

Anoniem12

Bericht 08 Nov 2013 12:05

Re: bitstrips facebook

Ik heb 3 dagen bitstrips gezien. Volgens mij is de hype alweer een beetje voorbij.
<<

Anoniem193

Bericht 08 Nov 2013 12:10

Re: bitstrips facebook

Elliot, Maar als je teveel persoonlijke updates plaatst over jezelf, ben je alleen maar met jezelf bezig. Plaats je updates over je kinderen is het niet goed, want het is toch jouw eigen facebook. Er is elke keer wel iemand die wat te klagen of zeuren heeft.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 08 Nov 2013 12:13

Re: bitstrips facebook

Ik klaag nooit echt over facebook statussen het enige wat ik echt tenen krommend vind is die oproepen met plaatjes van mishandelde dieren en kinderen. Mensen moeten daar echt eens mee ophouden.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Nov 2013 12:26

Re: bitstrips facebook

Alibi schreef:Elliot, Maar als je teveel persoonlijke updates plaatst over jezelf, ben je alleen maar met jezelf bezig. Plaats je updates over je kinderen is het niet goed, want het is toch jouw eigen facebook. Er is elke keer wel iemand die wat te klagen of zeuren heeft.


Precies, dat dus.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem7

Bericht 08 Nov 2013 12:30

Re: bitstrips facebook

Susan schreef:Ik vind wel dat bijna alles wat je op Facebook zet onderhand irritant wordt gevonden. Dan denk ik wel: misschien moet je eens nadenken of Facebook wel iets voor je is. Mensen zetten nou eenmaal niet precies de dingen neer die je wil.

Oh, ik vind lang niet alles irritant. Ik vind zelfs veel gewoon prima en snap veel irritaties gewoon niet eens, spelfouten kan ik ook prima overheen lezen enzo. Maar topics als deze zorgen er gewoon voor dat je een verzameling van persoonlijke meningen krijgt, waardoor ineens álles fout lijkt. Maar dat komt dan niet allemaal van één persoon uit natuurlijk, het is een complete verzameling van verschillende meningen van verschillende mensen. Ik ervaar het in elk geval niet zo dat mensen alles wat op Facebook staat, irritant vinden. Ik heb gewoon een paar irritatiepuntjes, nou dat kan en dat heb ik in het dagelijks leven ook wel eens. En dat geldt voor iedereen wel. Prima toch? Volgens mij is zijn er maar weinig mensen die Facebook zo zwaar laten wegen als jij nu schetst.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Nov 2013 12:34

Re: bitstrips facebook

Ja, maar die irritaties worden meestal niet neergezet als 'dat vind ik wat minder boeiend, dus daar lees ik overheen' maar er wordt speciaal een topic over geopend, voorbeelden gegeven. Ik zou het echt raar vinden als iemand die ik op Facebook heb mijn statussen op een forum gaat zetten als voorbeelden van stomme/irritante statussen. Of me meteen verwijdert als ik af en toe iets plaats wat iemand minder boeiend vindt of waar iemand het niet mee eens is.
Laatst gewijzigd door Susan op 08 Nov 2013 12:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem7

Bericht 08 Nov 2013 12:36

Re: bitstrips facebook

Dat mensen verwijderen snap ik ook nooit zo nee. Hoewel er nu twee of drie zijn bij wie ik wel overweeg om ze omwille van hun statussen en de dingen die ze delen te verwijderen, maar ik durf het niet ofzo.
<<

Anoniem 63

Bericht 08 Nov 2013 18:04

Re: bitstrips facebook

Maple schreef:Ik vind het vreselijk...


+1
Hoepel toch op met al die plaatjes. We gaan weer terug naar het hyvestijdperk heb ik het idee en dat ben ik nu toch echt wel ontgroeid.

Edit: lees net de andere reacties en ga hier heus niet iemand om verwijderen hoor. En ja, sommige dingen op facebook erger ik me aan, andere dingen weer niet. En andere mensen ergeren zich weer aan die andere dingen. Dat betekent niet dat ik dan maar geen facebook meer moet gebruiken toch :confused:
<<

Anoniem38

Bericht 08 Nov 2013 20:55

Re: bitstrips facebook

Op de iPad kan ik het 'uit' knopje niet vinden...
<<

Anoniem123

Bericht 09 Nov 2013 09:13

Re: bitstrips facebook

Ik heb er niet zoveel last van, ik zie ze af en toe voorbij komen.

Vind ze soms wel grappig.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 09 Nov 2013 11:28

Re: bitstrips facebook

Ik vind ze eigenlijk wel heel erg leuk. Ik stoor me er ook niet aan als mensen ze posten.
Ik vind het wel jammer dat er gelijk weer mensen zijn op fb die gaan zeiken omdat het storend zou zijn.
Dan post je het zelf al minder snel omdat je mensen dan ook niet wil ergeren.
<<

Anoniem 48

Bericht 09 Nov 2013 11:42

Re: bitstrips facebook

Maple schreef:Dat mensen verwijderen snap ik ook nooit zo nee. Hoewel er nu twee of drie zijn bij wie ik wel overweeg om ze omwille van hun statussen en de dingen die ze delen te verwijderen, maar ik durf het niet ofzo.


Je kan ook zorgen dat ze nier meer op je timeline komen, vind ik altijd een mooie tussenweg.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 09 Nov 2013 13:01

Re: bitstrips facebook

Inderdaad, de verschillende irritaties komen van verschillende mensen. Ik erger me vooral aan mensen die 10 statusupdates per dag plaatsen met volstrekt nutteloze inhoud (Ik ben moe / Ik ga de wasmachine aan zetten / Leuk programma op tv). Gelukkig doen verreweg de meeste mensen dit niet, en de mensen die dat wel doen, die verwijder ik inderdaad uit mijn timeline, want daar heb ik dus echt geen zin in. Met deze bitstrips zijn er ineens een aantal mensen die denken dat het feit dat ze tv kijken ineens heel interessant is voor de rest van de wereld omdat het in een plaatje staat. En ja, die gaan dus ook uit mijn timeline. Iemand van facebook verwijderen doe ik alleen als diegene dingen plaatst waar ik echt niet achter sta, bijvoorbeeld discriminerende/extreem rechtse uitlatingen.
<<

Anoniem185

Bericht 09 Nov 2013 13:02

Re: bitstrips facebook

Ik heb er nog geen en ga er ook niet aan beginnen.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 09 Nov 2013 17:25

Re: bitstrips facebook

loura schreef:
Lady starstruck schreef:
Maple schreef:En nu heb ik ook allerlei biechtstatussen in m'n nieuwsoverzicht, jullie ook? Vergeten onderbroek aan te doen, 42 relaties gehad, etc etc.. :thumbdown:

Ik geloof dat ik maar eens met de bezem door m'n vriendenlijst moet.

Ja die zag ik ook al voorbij komen. Wat is dat dan nou weer?

Ja die zag ik ook inderdaad, maar die meid die dat poste is een beetje een gek kind dus ik vond het niet eens zo heel vreemd. Weer iets geheims dus.



Dit is een spelletje dat als jij bv op diegene reageert die dat plaatst, dan een berichtje krijgt van degene met de keuzes welke biecht of stelling of zoiets zeg maar jij op fb 'moet' zetten.
Ik hou ook niet van al deze onzin haha.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers