Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pop up beker

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 06 Nov 2013 23:59

Pop up beker

Is een pop up beker goed om uit te drinken voor kindjes?

Ravi drinkt natuurlijk gewoon uit de fles en soms een slokje uit een beker. Van de week had hij de pop up beker van zijn nicht te pakken en daar dronk hij gelijk uit, alsof hij het al jaren deed zeg maar. (gewoon water hoor). Is dit goed om af en toe aan te blijven bieden of kan ik beter over een tijdje met een rietjes beker beginnen?

Zo'n beker bedoel ik:
Afbeelding
R. 2013
D. 2016
<<

sandra

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 07 Nov 2013 10:08

Re: Pop up beker

Sorry geen nuttige info, maar ik dacht bij je topic titel " goh, hebben ze nu zelfs al pop up bekers?! Ruimtebesparend ofzo? ( ik dacht meer in het idee van pop up tentjes)" :laughcry:
grote broer, febr 2007
kleine broer, febr 2010
<<

ChiQ

Bericht 07 Nov 2013 10:11

Re: Pop up beker

Ik leer Julian uit een normaal glas drinken. Ik heb van die kleine wijnglaasjes en daarin krijgt hij water, thee, diksap. Ik wil zo min mogelijk aparte tuitdingen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Nov 2013 10:13

Re: Pop up beker

En gaat dat een beetje? Want thuis mag hij smeren wat hij wil, maar als je een dagje weg bent ofzo is het natuurlijk niet echt handig als je 6 keer een krijsende baby moet omkleden.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem7

Bericht 07 Nov 2013 10:13

Re: Pop up beker

sandra schreef:Sorry geen nuttige info, maar ik dacht bij je topic titel " goh, hebben ze nu zelfs al pop up bekers?! Ruimtebesparend ofzo? ( ik dacht meer in het idee van pop up tentjes)" :laughcry:

Haha, die bestaan allang:
Afbeelding

Ontopic: werk zo'n beker qua drinktechniek niet hetzelfde als een rietjesbeker?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Nov 2013 10:14

Re: Pop up beker

Een rietjesbeker moet je rechtop houden en deze beker moet je net als een gewoon glas of een fles kantelen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem162

Bericht 07 Nov 2013 10:16

Re: Pop up beker

Maple zo'n beker werkt het zelfde als een tuitbeker/spa flesje gewoon achterover houden en drinken maar, dan loopt het er gewoon uit.

Ik vind het een onhandige beker, vooral omdat hij niet antilek is en mijn kind hem constant uit elkaar sloopt.
Ik vind voor onderweg een rietjes beker fijner en thuis gebruik ik gewoon de kiddyboo 360graden beker.
<<

Anoniem7

Bericht 07 Nov 2013 10:17

Re: Pop up beker

Dan zou zo'n pop up beker haast nog mijn voorkeur hebben, ik heb die hele hype om rietjesbekers namelijk nooit gesnapt. Zit niks geen voorbereiding aan om uiteindelijk uit een normale beker te kunnen drinken.
<<

sandra

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 07 Nov 2013 11:14

Re: Pop up beker

Maple schreef:
sandra schreef:Sorry geen nuttige info, maar ik dacht bij je topic titel " goh, hebben ze nu zelfs al pop up bekers?! Ruimtebesparend ofzo? ( ik dacht meer in het idee van pop up tentjes)" :laughcry:

Haha, die bestaan allang:
Afbeelding

Weer wat geleerd vandaag :lol:

Ontopic: werk zo'n beker qua drinktechniek niet hetzelfde als een rietjesbeker?
grote broer, febr 2007
kleine broer, febr 2010

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers