Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2022

<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 25 Jun 2021 09:42

Re: Trouwen in 2022

Stuiterbal schreef:
Marquise schreef:Hey, wat leuk, allemaal volk hier! :love: Nog van harte, Stuiterbal en Lejow! :love:

Heeft er iemand eigenlijk ervaring met Bruidsatelier Anastasi in Nijmegen?


Zegt mij niks maar ik kom dan ook uit het zuiden. Ik ga bij Koonings voor mijn jurk. Ik hoor daar ook wel verschillende verhalen over dus ben benieuwd. Al gaat het mij erom dat ik gewoon mijn jurk vind waar dit dan ook is.

Ik had bij de eerste passessie een goede ervaring daar, maar bij de laatste juist helemaal niet. De jurk zat totaal niet zoals ik wilde en ik heb me een beetje laten overrulen. Ze heeft toen nog in het atelier iets kleins laten aanpassen. Later thuis bleek dat deze dame de jurk helemaal niet goed had vastgemaakt en daardoor zat hij op de dag zelf gelukkig wel gewoon heel goed. Ik was de keren daarvoor erg goed geholpen, waardoor de laatste keer me een beetje overviel. Zorg dat je voorbereid bent op iemand die je niet helpt zoals je wilt en dan komt het echt wel goed. De meeste mensen daar hebben echt wel aandacht voor je.

Ik heb nog een jurk te koop overigens 😬.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 19:08

Bericht 25 Jun 2021 09:55

Re: Trouwen in 2022

Thnxxx June ik ga erop letten.
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Marquise

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 39

Geregistreerd: 23 Apr 2021 21:11

Bericht 25 Jun 2021 10:10

Re: Trouwen in 2022

Marin schreef:Marquise, zij maken ook trouwjurken op maat toch? Een vriendin heeft volgens mij haar jurk daar laten maken. Was een hele mooie jurk en ik geloof dat ze tevreden was.

Ik raad deze winkel aan, in Hilversum (destijds in Almere maar ze zitten nu in een veel leuker pand in Hilversum). Twee ontzettende leuke betrokken zussen die het runnen. Zes jaar na m'n bruiloft heb ik nog steeds af en toe contact met ze op Instagram en weten ze nog precies wie ik was. Vind ik knap. Mooie merken ook en ik was echt heel tevreden.
https://newstyling.nl


Ja, ik ben nogal een zeur dus dat leek wel een goede optie. 😁

Die in Hilversum sla ik even op, thanks! De bedoeling is dat mijn moeder (en als het kan mijn vader) meegaat omdat we die elopement doen en Hilversum is ook bij hun in de buurt.
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 20:06

Bericht 25 Jun 2021 20:20

Re: Trouwen in 2022

Als je naar koonings gaat, neem dan wel iedere keer (ook bij de passessies) iemand mee die heel duidelijk aan kan geven wat je wel en niet wil en die zich niet laten overrulen door hun.
Ik woon daar in de buurt dus ken verschillende vrouwen die daar zijn geweest. En het is altijd gezeur, vooral bij de passessies is het niet zoals je wil en bij 2 vriendinnen moest het de dag ervoor nog afgemaakt worden en een buurmeisje kreeg de jurk met een groot gat.
Ik ken eigenlijk niemand die positief daarvandaan komt.
Ik ben er ook geweest maar heb er niets gekocht. Ik had geen klik met de verkoopster en was daar dan ook snel weg, werd echt chagrijnig van haar.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 25 Jun 2021 21:47

Re: Trouwen in 2022

Lejow schreef:Wat leuk Kreeft, hoe gaat jullie dag er uit zien?


Jaaa we hebben er zoveel zin in. We vieren de dag met onze liefste vrienden en familie, 40 man. We trouwen om 15 uur, in de kasteeltuin in ons dorp. Daarna proosten in de orangerie, doorlopend in een borrel met walking dinner. En om 20 uur komt er een pianoman voor een feest! Ben nu in contact met de cateraar, wordt zo’n lekker menu! Pak van vriend hangt al thuis, ik ga 14 juli m’n jurk ophalen. Verder moet ik nog even op pad voor bloemen. Maar in grote lijnen is alles geregeld.

Hebben jullie al een idee voor jullie dag?
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 19:08

Bericht 26 Jun 2021 09:12

Re: Trouwen in 2022

Toetie schreef:Als je naar koonings gaat, neem dan wel iedere keer (ook bij de passessies) iemand mee die heel duidelijk aan kan geven wat je wel en niet wil en die zich niet laten overrulen door hun.
Ik woon daar in de buurt dus ken verschillende vrouwen die daar zijn geweest. En het is altijd gezeur, vooral bij de passessies is het niet zoals je wil en bij 2 vriendinnen moest het de dag ervoor nog afgemaakt worden en een buurmeisje kreeg de jurk met een groot gat.
Ik ken eigenlijk niemand die positief daarvandaan komt.
Ik ben er ook geweest maar heb er niets gekocht. Ik had geen klik met de verkoopster en was daar dan ook snel weg, werd echt chagrijnig van haar.


Mmm begin opeens heel hard te twijfelen of ik er nog wel naar toe wil gaan. Ik heb die dag wel mijn getuigen en schoonmoeder mee. Dus ik ben niet alleen gelukkig.
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 26 Jun 2021 09:20

Re: Trouwen in 2022

Stuiterbal schreef:
Toetie schreef:Als je naar koonings gaat, neem dan wel iedere keer (ook bij de passessies) iemand mee die heel duidelijk aan kan geven wat je wel en niet wil en die zich niet laten overrulen door hun.
Ik woon daar in de buurt dus ken verschillende vrouwen die daar zijn geweest. En het is altijd gezeur, vooral bij de passessies is het niet zoals je wil en bij 2 vriendinnen moest het de dag ervoor nog afgemaakt worden en een buurmeisje kreeg de jurk met een groot gat.
Ik ken eigenlijk niemand die positief daarvandaan komt.
Ik ben er ook geweest maar heb er niets gekocht. Ik had geen klik met de verkoopster en was daar dan ook snel weg, werd echt chagrijnig van haar.


Mmm begin opeens heel hard te twijfelen of ik er nog wel naar toe wil gaan. Ik heb die dag wel mijn getuigen en schoonmoeder mee. Dus ik ben niet alleen gelukkig.


Ik ben ook bij Koonings geweest! Sommige dingen zijn wel herkenbaar idd. Ben nu 2x geweest. Eerste keer jurk uitgezocht, 2de afspraak was een beetje raar, voelde beetje nutteloos. Toen wel verschillende telefoongesprekken gehad met ze, maar als het goed is, is 14 juli mijn jurk klaar. Heb voor de zekerheid 4 augustus nog een afspraak gemaakt, maar volgens Koonings zou die niet nodig moeten zijn. Dat overrulen komt me wel bekend voor. Maar bij mezelf en de aanhang die ik mee heb/had kwam dat wel goed. Gelukkig woon ik in de buurt, dus ben er zo als er evt iets kleins aangepast moet worden.

Edit: ze hebben gewoon zo ontzettend veel keuze, dus dat was wel mijn voornaamste reden daarheen te gaan.
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 19:08

Bericht 26 Jun 2021 12:50

Re: Trouwen in 2022

Dank je wel Kreeft voor jouw ervaring. We gaan het zien. Ik heb sowieso pas een eerste afspraak dus het is de vraag of daar wel mijn jurk hangt. Ik houd het overrulen in de gaten. Gelukkig heb ik ook een team bij me wat mij wel helpt hahahha.
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 20:06

Bericht 26 Jun 2021 13:25

Re: Trouwen in 2022

Wat je ook kan doen is het merk onthouden van de jurk en dan kijken in een andere winkel 🤐
Ik weet dat meerdere meiden dat gedaan hebben omdat het vooral vaak fout gaat met het aanpassen van de jurk. Dan kan je daar dus veel verschillende jurken passen en als je er 1 geweldig vindt, kijken of je die ergens anders kan kopen.

Maar goed, dat is dus niet netjes
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Jun 2021 20:31

Re: Trouwen in 2022

Ik heb echt nog geen idee waar ik mijn jurk ga uitzoeken..

Kreeft, een kasteeltuin. Wow! Dat klinkt heel gaaf.

Wij hebben vandaag trouwringen uitgekozen haha. We wilden alleen oriënteren, maar zaten daar en werden beide verliefd op een stel ringen. Combi van wit en geel goud.

En, ik ben vannacht om 00.05 officieel ten huwelijk gevraagd ;)
We zijn vandaag 1.5 jaar samen en om 00.05 zei hij: ik moet nog even uit bed!
Toen kwam hij vervolgens naast me zitten op de grond op 1 knie en vroeg of ik met hem wilde trouwen!
Nu dus ook 'officieel verloofd'!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Jun 2021 09:00

Re: Trouwen in 2022

Gefeliciteerd Lejow!
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 29 Jun 2021 23:09

Re: Trouwen in 2022

Leuk Lejow! De ringen was ook het eerste waar wij in slaagde.

Jaaa het is zo mooi in de kasteeltuin. We trouwen buiten, onder 2 in elkaar verstrengelde grote bomen 🥰. Vandaag de uitnodigingen binnen gekregen, precies zoals we hoopte. Blij mee!
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 29 Jun 2021 23:52

Re: Trouwen in 2022

Gefeliciteerd Lejow!

Stuiterbal, ik ben bij My vintage boudoir geweest in dordrecht (eigenaresse heeft 2 winkels in 1 straat, bridal nomads) en het is echt een hele fijne zaak.

Kreeft, wat spannend en fijn dat alles goed verloopt!

26 juni was onze trouwdag (officieel voor de wet nu 1 jaar getrouwd) en het was wel een beetje zuur dat precies op deze dag alles weer had gekund. We zijn samen een nachtje weg geweest. Volgend jaar een zondagse bruiloft.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Jun 2021 07:18

Re: Trouwen in 2022

Jeetje jullie geduld wordt wel op de proef gesteld Mamsie.
Let's discover the world together.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 30 Jun 2021 15:58

Re: Trouwen in 2022

Toetie schreef:Als je naar koonings gaat, neem dan wel iedere keer (ook bij de passessies) iemand mee die heel duidelijk aan kan geven wat je wel en niet wil en die zich niet laten overrulen door hun.
Ik woon daar in de buurt dus ken verschillende vrouwen die daar zijn geweest. En het is altijd gezeur, vooral bij de passessies is het niet zoals je wil en bij 2 vriendinnen moest het de dag ervoor nog afgemaakt worden en een buurmeisje kreeg de jurk met een groot gat.
Ik ken eigenlijk niemand die positief daarvandaan komt.
Ik ben er ook geweest maar heb er niets gekocht. Ik had geen klik met de verkoopster en was daar dan ook snel weg, werd echt chagrijnig van haar.


Bij een collega van me ging het daar precies zo. Ze waren de jurk eerst vergeten te bestellen en vervolgens zat hij echt niet mooi tijdens de passessies door het vermaken. Het was daardoor een hoop gestress nog vlak voor de bruiloft, dus zij was er echt niet over te spreken.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 30 Jun 2021 17:24

Re: Trouwen in 2022

Marin schreef:Jeetje jullie geduld wordt wel op de proef gesteld Mamsie.


Ja de charme is er ook wel een beetje vanaf hoor. Maar hopelijk komt dat nog terug.
Ach we doen alles zo’n beetje omgedraaid kinderen, samenwonen, studeren en na bijna 20 jaar een keer trouwen 🤣
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 19 Jul 2021 00:33

Re: Trouwen in 2022

Hoiii ik kom me ook hier melden. Vorige week besloten om onze bruiloft te verplaatsen. Met de huidige maatregelen zagen wij het niet zitten om op 13 augustus te trouwen. Helaas, voelde wel echt als een anticlimax, zolang naar toe aan het leven en dan ineens stopt het. Maar nu wel weer heel blij met de nieuwe datum. Volgend jaar pas, maar ik wacht al 12,5 jaar, dus dat jaar kan er nog wel bij 😉.
Vorige week mijn jurk nog eens aangepast. Hij is bijna klaar! 4 augustus kan ik ‘m ophalen, ik twijfel alleen nog een beetje of ik hem mee naar huis neem of daar bij de bruidsmodezaak laat hangen. Wat zouden jullie doen?
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 19 Jul 2021 09:43

Re: Trouwen in 2022

He jeetje Kreeft, wat een teleurstelling voor jullie, een maand voor jullie bruiloft toch moeten verzetten. Gelukkig kun je het zelf nog relativeren. Zonde ook van de uitnodigingen enzo, konden jullie wat de locatie betreft wel kosteloos omzetten naar volgend jaar? Wordt het dan trouwens dezelfde datum of hebben jullie voor een andere datum gekozen?
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 19 Jul 2021 09:49

Re: Trouwen in 2022

Ja idd echt zuur! Zonde van de uitnodigingen idd. Ik denk dat we volgend jaar wel nieuwe sturen. Iedereen is natuurlijk al wel op de hoogte. Onze groep is gelukkig niet zo groot, 40 personen. Mijn vriend zei al, iedereen de kaart even terug sturen, passen we de datum even aan 🤣. Onze nieuwe datum is zondag 19 juni. We konden alles kosteloos verzetten! Service van de locatie (ik werk daar zelf sowieso, maar geldt voor iedereen). Enige wat nu duurder is, zijn de kosten voor de gemeente om te trouwen. Het is nu een zondag ipv een vrijdag. Pianoman en fotografe hebben het gewoon verzet. Eveneens als de visagiste en kapster.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Jul 2021 17:58

Re: Trouwen in 2022

Ach shit Kreeft! Ik zou je jurk thuis hangen of als je dat niet wil omdat je bang bent dat je vriend 'm al ziet bij een familielid ofzo.
Stel dat de bruidszaak (door corona) failliet gaat dan ben je je jurk misschien wel kwijt. Zeker omdat ie al op maat is gemaakt zou ik 'm meenemen en dan eventueel volgend jaar zes weken voor de bruiloft nog een laatste pas afspraak inplannen ofzo. Mocht er dan toch nog wat moeten gebeuren is er dan nog tijd voor.
Let's discover the world together.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Jul 2021 18:17

Re: Trouwen in 2022

Echt zo balen Kreeft! Ik heb mijn jurk bij mijn ouders gehangen omdat ik niet wil dat mijn vriend hem ziet. Pak van mijn vriend hangt bij schoonouders. Heb mijn jurk al een jaar niet gepast, binnenkort maar eens doen 😅
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 19 Jul 2021 22:07

Re: Trouwen in 2022

Marin schreef:Ach shit Kreeft! Ik zou je jurk thuis hangen of als je dat niet wil omdat je bang bent dat je vriend 'm al ziet bij een familielid ofzo.
Stel dat de bruidszaak (door corona) failliet gaat dan ben je je jurk misschien wel kwijt. Zeker omdat ie al op maat is gemaakt zou ik 'm meenemen en dan eventueel volgend jaar zes weken voor de bruiloft nog een laatste pas afspraak inplannen ofzo. Mocht er dan toch nog wat moeten gebeuren is er dan nog tijd voor.


Ja dat is wel een goeie Marin! Ik denk dat ik het zo ga doen idd. Jurk kan vast wel ergens hangen, en anders gewoon hier thuis. Geloof niet dat m’n vriend gaat kijken.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 19 Jul 2021 22:09

Re: Trouwen in 2022

Scandic schreef:Echt zo balen Kreeft! Ik heb mijn jurk bij mijn ouders gehangen omdat ik niet wil dat mijn vriend hem ziet. Pak van mijn vriend hangt bij schoonouders. Heb mijn jurk al een jaar niet gepast, binnenkort maar eens doen 😅


Goed idee 😉! Pak van m’n vriend hangt wel gewoon hier. Maar die heb ik zelf mee uitgezocht 😅
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Aug 2021 10:16

Re: Trouwen in 2022

Ik ben vorige week geslaagd voor mijn jurk bij Wed2Be in Rotterdam. Ik had er 5 gepast en 2 waren mijn absolute favoriet. Ik kon echt niet kiezen. Maar mijn dochter vond de ene jurk niet zo mooi en de jurk die ik nu gekozen heb wel, dus de keuze was gemaakt.
Heb hem gelijk meegekregen, hij moet iets vermaakt, dus in maart ongeveer ga ik er mee naar een kleermaker.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 23 Aug 2021 00:53

Re: Trouwen in 2022

Leuk Lejow! En wat lief dat je uiteindelijk je dochter hebt laten beslissen.

Ohhh ik baalde toch wel een klein beetje vorige week op onze eigenlijke trouwdatum, het weer was gewoon perfect geweest. Maar helaas, over 10 maandag is dat het hopelijk ook!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers