Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'Schoentje' zetten in winkel

<<

Anoniem20

Bericht 06 Nov 2013 23:56

'Schoentje' zetten in winkel

Zetten jullie kindjes ook een 'schoentje' (wat vaak een bouwplaat is die je in kunt kleuren) bij de supermarkt bijvoorbeeld?
Hier doen ze dat bij het kdv, dan lopen ze met een groepje kinderen naar de Jumbo en mogen ze de gevulde schoentjes weer meenemen.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 07 Nov 2013 00:43

Re: 'Schoentje' zetten in winkel

Er is hier bij ons een actie van de post. Als je een brief naar Sinterklaas stuurt, krijg je een cadeautje terug.

Ik denk dat ik namens Louise ga schrijven: "Lieve Sint, ik ben mijn oren kwijt. Kan ik er een stel nieuwe krijgen alsjeblieft? Liefs, Louise."
AfbeeldingAfbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Nov 2013 00:47

Re: 'Schoentje' zetten in winkel

Hahaha Slakje
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem73

Bericht 07 Nov 2013 02:07

Re: 'Schoentje' zetten in winkel

Hahahaha slakje! Let op jij krijgt een stel nieuwe oren terug!
<<

Anoniem123

Bericht 07 Nov 2013 09:23

Re: 'Schoentje' zetten in winkel

Wij doen daar nog niet aan mee. Pas als S zelf begrijpt waar hij voor kleurt en zelf een beetje dat ding in elkaar kan zetten.
<<

Anoniem106

Bericht 07 Nov 2013 10:25

Re: 'Schoentje' zetten in winkel

Mijn schoonouders hebben dit 2 keer gedaan met I. Alleen het eerste jaar niks gekregen, omdat de jeugd zo grappig was geweest om alle schoentjes leeg te halen.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 07 Nov 2013 12:53

Re: 'Schoentje' zetten in winkel

Hier bij de AH meegedaan toen M. 6 maanden was. Het jaar daarna deden ze het niet.
M:21072011
J :08012014

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron