Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bestwig duitsland

<<

Anoniem312

Bericht 06 Apr 2021 09:36

Bestwig duitsland

Hoi meiden,
Is er iemand van jullie weleens in bestwig geweest in duitsland?
De omgeving ziet er mooi uit op internet maar ik ken het eigenlijk helemaal niet.
Sta wel op het punt om te boeken voor een natuurhuisje :-) heel erg basis verder.
Ik was op zoek naar huisjes in duitsland en zo kwam ik hier terecht eigenlijk zonder iets van de omgeving te weten.
Het is natuurhuisje: 38540
Zal dit al veilig zijn zo midden augustus? Ja weet natuurlijk niemand maar ik zit erg in twijfel. Hun hanteren geen annuleren maar alleen als de grenzen dicht zijn.
Ook nog eventjes bedenken hoeveel dagen we willen gaan want het is wel 3,5 uur rijden vanaf onze woonplaats.
We moeten er ook wel rekening mee houden dat er verder niks open is denk ik.
Groetjes emily
<<

Anoniem308

Bericht 06 Apr 2021 09:47

Re: Bestwig duitsland

Wij zijn daar afgelopen jaar geweest ook in die omgeving. Wij hebben half augustus er een fantastische vakantieweek gehad. En zouden er zo dit jaar nog een keertje naartoe gaan.
Of het veilig is is natuurlijk altijd de vraag, we kunnen niet in een glazen bol kijken hoe de maatregelen er tzt uitzien.
<<

Anoniem312

Bericht 06 Apr 2021 09:56

Re: Bestwig duitsland

Wat leuk om te horen! Veel wandelen denk ik he? In wat voor huisje zaten jullie?
Ik vind het een groot risico wel want als we dan niet kunnen gaan zijn we gewoon ons geld dus kwijt want volgens deze organisatie kun je altijd mits de grenzen open zijn.
<<

Anoniem308

Bericht 06 Apr 2021 10:03

Re: Bestwig duitsland

Wij zaten in een appartementencomplex, gevonden via Booking.com. Dat was echt goedkoop, ik geloof 400 euro voor een week. Mijn ervaring vorig jaar was dat er op het laatste moment nog veel te boeken was. Dus als je twijfelt zou je ook nog even kunnen wachten. Of je boekt iets via booking wat je nog kan annuleren?

Wij gingen met 2 kleine kindjes van 2,5 en 6 maanden. We hebben bijna elke dag uitstapjes gemaakt in de omgeving. Vooral de rodelbanen vonden wij fantastisch. Ik vond het gewoon een heerlijke omgeving. Totaal ander landschap op maar 3 uur rijden van huis.
<<

Anoniem312

Bericht 06 Apr 2021 10:06

Re: Bestwig duitsland

Edit : Ik heb geboekt voor 5 dagen !

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers