Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wennen aan nieuwe bank (rugpijn)

<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 28 Mrt 2021 00:03

Wennen aan nieuwe bank (rugpijn)

We hebben een nieuwe bank, hij is prachtig, man vindt 'm lekker zitten... en ik de eerste paar minuten ook. Uiteindelijk krijg ik pijn in mijn rug. Met een kussen achter mijn rug is het wel beter, maar toch nog steeds oncomfortabel/pijnlijk.

Heeft er iemand ooit ook eerst pijn gehad van een nieuwe bank, maar dat je er na verloop van tijd geen last meer van had?

Ik hoop (misschien tegen beter weten in) dat het gewoon een kwestie van wennen is. Alle ervaringen zijn welkom.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 28 Mrt 2021 08:44

Re: Wennen aan nieuwe bank (rugpijn)

Het lijkt alsof je te klein bent voor de bank?
Omdat je een kussen achter je rug moet doen?
2016
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 28 Mrt 2021 09:06

Re: Wennen aan nieuwe bank (rugpijn)

De leuning is steviger en lager dan van onze vorige bank, daarom helpt een kussen enigszins denk ik. Ik baal er echt van, nu na twee avonden erop te hebben gezeten heb ik inmiddels ook ‘s morgens nog last van mijn rug. :thumbdown:
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 28 Mrt 2021 11:47

Re: Wennen aan nieuwe bank (rugpijn)

Toevallig had mijn schoonvader dit ook bij zijn nieuwe bank. Na twee weken was het over.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 28 Mrt 2021 11:49

Re: Wennen aan nieuwe bank (rugpijn)

Een bank is met als een matras, je moet die even inzitten, hij moet even breken. Vervelend is het wel.
30-04-2017
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 28 Mrt 2021 13:54

Re: Wennen aan nieuwe bank (rugpijn)

Kijk, dat stemt hoopvol. :)
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 28 Mrt 2021 16:19

Re: Wennen aan nieuwe bank (rugpijn)

Ja mij is eens verteld dat een bank pas na een maand of 4 zit zoals zou moeten. Hopelijk wordt 't nog beter voor je!
Wat 't miss ook kan zijn, tegenwoordig zijn de meeste banken niet meer echt om te zitten maar meer om te liggen. Misschien dat eens proberen?
Juli 2015
Maart 2017
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 28 Mrt 2021 16:41

Re: Wennen aan nieuwe bank (rugpijn)

Pure* schreef:Ja mij is eens verteld dat een bank pas na een maand of 4 zit zoals zou moeten. Hopelijk wordt 't nog beter voor je!
Wat 't miss ook kan zijn, tegenwoordig zijn de meeste banken niet meer echt om te zitten maar meer om te liggen. Misschien dat eens proberen?
Ik hoop toch dat het iets sneller gaat, binnen 30 dagen kan ie nog terug. :laughcry:
Laatst gewijzigd door Lonely Goatherd op 28 Mrt 2021 20:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 28 Mrt 2021 18:54

Re: Wennen aan nieuwe bank (rugpijn)

Ik geen problemen met onze bank, maar bij onze bank werd wel aangegeven dat t ongeveer 6 maanden duurt om de kussens hun uiteindelijke zachtheid te laten krijgen. Dus het kan wel echt veranderen nog. Maar snap dat je die gok wellicht niet durft te nemen als je er echt zoveel rugpijn van krijgt. Miss in de winkel even uitproberen hoe ie uiteindelijk wordt? (Daar staat ie wellicht al langer).
<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 21:28

Bericht 29 Mrt 2021 20:13

Re: Wennen aan nieuwe bank (rugpijn)

Herkenbaar! Ik heb een paar weken last gehad toen ik een nieuwe bank had. Pijn in m'n rug en heupen. Nu zit hij heerlijk!
Even doorzitten/zetten ;)
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Radler