Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Amsterdamse Bos

<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 25 Mrt 2021 10:03

Amsterdamse Bos

Over twee weken namen wij een paar keer in kleine aantallen afscheid van een collega. We hebben het Amsterdamse Bos als locatie uitgekozen. Wat is een handige en leuke plek om daar af te spreken? Er komen collega's met de auto, maar ook met de fiets. Een to-go in de buurt zou ook leuk zijn.

Hebben jullie suggesties?
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3088

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 25 Mrt 2021 10:12

Re: Amsterdamse Bos

Ik weet dat de geitenboerderij open is voor to go. Daar kun je ook in de buurt parkeren.
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 12 Dec 2020 12:31

Bericht 25 Mrt 2021 10:13

Re: Amsterdamse Bos

Ik parkeer altijd bij De Duizendmeterweg (tenzij we naar de geitenboerderij gaan), daar zit ook Chez Favié die het hele jaar open is. Volgens mij zijn de kiosken verder alleen van 1 mei tot 1 oktober open.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Mrt 2021 10:18

Re: Amsterdamse Bos

Signature schreef:Ik parkeer altijd bij De Duizendmeterweg (tenzij we naar de geitenboerderij gaan), daar zit ook Chez Favié die het hele jaar open is. Volgens mij zijn de kiosken verder alleen van 1 mei tot 1 oktober open.

Ja, alleen daar kun je niet pinnen. Tenminste, dat kon eerder nooit. Misschien nu door Corona inmiddels wel.

Bij de bosbaan zit ook een pannenkoekenboerderij die togo heeft en daar kun je ook parkeren, met fiets en auto.

♥♥
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 25 Mrt 2021 12:10

Re: Amsterdamse Bos

Thanks!

De geitenboerderij is elke dag open behalve de dinsdag :nopompom:

De pannenkoekenboerderij is open van woensdag t/m zondag.

Laat ik nou net ook een dinsdag hebben gepland.

Ik denk dat ik voor de geitenboerderij ga.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 25 Mrt 2021 14:58

Re: Amsterdamse Bos

Ik vind het bij de geitenboerderij ook wat leuker dan bij de bosbaan dus als het toch allebei dicht is zou ik daar ook heen gaan.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Mrt 2021 15:00

Re: Amsterdamse Bos

Het bloesempark is nu ook mooi! Maar daar zijn verder geen voorzieningen.

♥♥

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers