Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips Beekbergen

<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 19 Mrt 2021 17:47

Tips Beekbergen

Wij gaan een paar dagen naar een huisje in Beekbergen. Heeft iemand nog leuke tips in de omgeving? Mensen uit die regionen? Geen kinderen dus leuke speeltuintjes slaan we over. Take away, restaurantjes, mooie wandelroutes, architectuur, schattige dorpjes en stadjes? Ik sta overal voor open.
<<

Anoniem308

Bericht 19 Mrt 2021 18:47

Re: Tips Beekbergen

Ijsje van Ko in Hoenderloo. Bij mooi weer een rij van 20/30 minuten maar erg lekker ijs.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 19 Mrt 2021 20:06

Re: Tips Beekbergen

Loenense waterval.
Schaapskooi in Loenen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 19 Mrt 2021 20:13

Re: Tips Beekbergen

AMM schreef:Ijsje van Ko in Hoenderloo. Bij mooi weer een rij van 20/30 minuten maar erg lekker ijs.

Ja🥰
10.04.17
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 19 Mrt 2021 20:28

Re: Tips Beekbergen

Ijs van co is tijdelijk gesloten ivm meerdere besmettingen onder het personeel.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 19 Mrt 2021 21:50

Re: Tips Beekbergen

Zou zeker naar de veluwezoom gaan! Heerlijk wandelen daar gaan wij zelf ook regelmatig heen.. zo'n mooie natuur!
Verder vind ik t lastig want restaurants, musea en de apelheul zijn gesloten nu dus dat wordt lastig😬
Zitten jullie in huisje op Droompark?
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 20 Mrt 2021 01:38

Re: Tips Beekbergen

Topparken Beekbeergen zitten we. Veluwezoom ziet er mooi uit, daar ben ik niet eerder geweest geloof ik. En de schaapskooi lijkt me ook wel wat om te kijken! Dat is vlakbij ons park geloof ik. Bedankt voor de tips!
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 726

Geregistreerd: 16 Sep 2013 15:48

Bericht 29 Mrt 2021 14:37

Re: Tips Beekbergen

Veluwezoom was mooi! We hebben een knooppuntenroute uitgezet, lekker gefietst. Ook een aanrader, een boerderijwinkel in Beekbergen:https://deboerderijvanbertusenriek.com/

En Veluwsche appelcake halen bij bakker Zoet in Beekbergen, mmm.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers