Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaringen daith piercing & migraine?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Mei 2022 21:22

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Hahahaha geniale woordgrap! Verder niks toe te voegen. Succes, hoop echt dat het iets gaat doen voor je!
❤ 7 juni 2018
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 04 Mei 2022 21:58

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Haha 😂 Ben benieuwd naar je ervaring ben gelijk de website gaan bekijken ook die in Engeland en ik zie dat ze ook iemand in Eindhoven hebben. Nu IJsselstein wel erg ver weg is heb ik daar net een mailtje naar gestuurd voor meer informatie.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2528

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 04 Mei 2022 21:59

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Ik ben hier voor de woordgrap: douze points.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 05 Mei 2022 08:32

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Teun schreef:Ik zal vrijdag wel een updaith (padoem-tsch ;-) ) geven!


Hahahaha 👌🏼💯
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Mei 2022 20:40

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Graag gedaan!

Nou hij zit hoor. Het was een heel bijzondere ervaring. Eerst onderzocht ze mijn spierspanning, beweging, gevoeligheid voor licht en bij het kijken naar gekke patronen. Daarna heeft ze de juiste punten uitgemeten in mijn oor met een apparaatje, en met acupunctuurnaaldjes getest welke kant het best reageerde. Links voelde ik me scheef. Ik was wel minder gevoelig voor licht, had meer bewegingsruimte in mijn nek, maar het voelde alsof ik links een centimeter was gezakt en rechts niet.

Toen ze rechts testte leek het eerst alsof het minder deed, totdat na een minuut opeens een soort totale ontspanning opkwam. Ik voelde me gewoon een soort van stoned! Spieren in mijn rug en nek waren veel soepeler en minder gevoelig. Ik voelde me heel rustig.

Uiteindelijk heeft ze dus rechts gepierced. Dat was wel even venijnig. Eerst een naald erdoor en daarna nog gevrot met die piercing.

Daarna was ik vooral heel moe en nog steeds relaxed. Ik ben zo benieuwd of het iets gaat doen met mijn migraines. Maar dat het iéts doet is me wel duidelijk, heel bizar!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Mei 2022 20:52

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Wow wat apart lijkt me dat zeg! Bijzonder dat je al zo veel voelde! Hoop echt dat het iets gaat doen voor je.
❤ 7 juni 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Mei 2022 21:15

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Beeldmateriaal:

Afbeelding

Dank je Bliss. Ik moet even wennen aan je nieuwe avatar, leuk!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Mei 2022 21:33

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Ja ik zelf ook haha. Maar ik dacht: weer eens wat anders na drie jaar ofzo. Maar Silly-One heeft ook een oog bedacht ik me net, dus hoop dat het niet te verwarrend is.
❤ 7 juni 2018
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 06 Mei 2022 21:37

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

O mooi Teun. De reden is minder, hopelijk gaat het je helpen!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 06 Mei 2022 21:45

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Superspannend Teun, en wat een ervaring sowieso. Duimen dat het wat doet!

Bliss, dit kan niet hoor. Idd te verwarrend en veel minder herkenbaar!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 06 Mei 2022 21:53

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Bijzonder Teun! Ik hoop enorm dat het een positieve werking voor je gaat hebben.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Mei 2022 22:21

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Zora schreef:Superspannend Teun, en wat een ervaring sowieso. Duimen dat het wat doet!

Bliss, dit kan niet hoor. Idd te verwarrend en veel minder herkenbaar!


Oké oké, ik dacht net zelf ook al dat SO had gereageerd terwijl ik het zelf was :smile: Maar ik heb de oude foto nu ergens op m'n FB opgeduikeld, maar krijg hem niet meer geüpload hier! Heb hem al erg verkleind, maar hij pakt 'm gewoon niet. Snap er niks van.
Edit: toch gelukt, hij moest nog iets kleiner. Haha, dit was een kort uitstapje. Ballenbak forever.
❤ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 07 Mei 2022 07:56

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Haha nou fijn dat dit ook weer klaar is 😆
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 10 Mei 2022 18:07

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Heel bijzonder Teun. Ik kan in juni terecht bij de locatie in Eindhoven. Zit ook in de Facebook groep en het is bijzonder om de verhalen te lezen.

Ben benieuwd of het gaat helpen!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 05 Jun 2022 18:09

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Hoe bevalt het Teun? Merk je verschil? Ik ga morgen ben erg benieuwd!
<<

LaLou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 27 Dec 2021 23:11

Bericht 05 Jun 2022 21:51

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Wat interessant is dit! Nog nooit van gehoord.

Trouwens. Ik lees hier het een en ander over hormonale klachten. Kijk ook eens naar oestrogeendominantie, is vaak een oorzaak.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 05 Jun 2022 22:17

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Spannend Siem! Ik ben benieuwd naar je ervaring. Ga je uiteindelijk naar NVS of VNS in Eindhoven? Vind je het spannend? Veel succes!

Ik merk nog steeds een enorme verbetering. Ik zit nu op 8 hoofdpijnvrije dagen achter elkaar, en de laatste keer dat ik dat had was in februari en daarvoor in juli. Nog steeds te vroeg voor grote conclusies maar sinds de daith (maand geleden) had ik 6 hoofdpijndagen (waarvan 4x beginnende migraine waarbij een triptan heel snel hielp) tov 15+ per maand veel zwaardere aanvallen in maart en april. Ook de bijverschijnselen zoals brain fog op de andere dagen zijn een stuk minder.

Ik ga gelijk Googlen LaLou, ben benieuwd.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Jun 2022 19:47

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Hoe is het gegaan Siem? Ik hoop zo dat het voor jou ook verlichting geeft!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 07 Jun 2022 07:46

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Wat fijn Teun! Ik ben heel benieuwd naar de langere termijn. Maar dit is al winst!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 07 Jun 2022 09:17

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Wat fijn dat het lijkt te helpen, Teun. En het staat prachtig!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 07 Jun 2022 19:03

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Wat fijn Teun dat je er baat bij hebt!

Ik ben bij vns geweest. Het was een bijzondere ervaring. Ik had op het moment van zetten geen migraine.

Maar wel last van een nekspier. Zodra de acupunctuur werd geplaatst was deze verdwenen. En ook met de plaatjes was er vooruitgang. Zetten is me ook enorm meegevallen even de tanden op elkaar en toen was het zo gedaan.

Hoop dat ik geen ontsteking krijg. En vooral benieuwd naar of het effect gaat hebben. Ze heeft me nog wat tips gegeven. Dus ben erg benieuwd!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 10 Jun 2022 12:35

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Ohh wat fijn Siem! Klinkt vergelijkbaar met mijn ervaring. Voelde je je na afloop ook zo ontspannen? En hoe gaat het nu?

En dankjewel Carra en Lady!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 12 Jun 2022 09:41

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Ik was vooral heel erg verbaasd dat die pijn in mijn nek ineens weg was en wegbleef. Hij zit er nu een week in het lastige is dat ik net uit een zware migraineperiode kom en ik dan meestal 2 weken vrij van aanvallen ben. Heb in ieder geval deze week maar 1 dag een beetje hoofdpijn gehad en dat kwam echt van de oververmoeidheid (momenteel wat andere gezondheidsproblemen) maar verder geen hoofdpijn gehad terwijl ik gewoon de hele week heb gewerkt en daar heb ik vaak last van hoofdpijn.

Blijf het lastig vinden omdat mijn verstand zegt het is niet mogelijk zo ben ik er ook eigenlijk ingegaan met dat idee. Ik ben benieuwd hoe het over een paar weken is want dan weet ik echt of het heeft geholpen
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1034

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 12 Jun 2022 10:23

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Bij mij helpt het helaas niet voldoende 😞 Ben ook bij NVS geweest, begin april.
Ik heb vooral hormonaal gerelateerde migraine en helaas vorige week weer een heftige aanval gehad. Ook m’n ‘gewone’ (meestal dagelijkse) hoofdpijn is nog hetzelfde als zonder piercing.

Ik laat de piercing wel gewoon zitten, vind ‘m heel mooi. Wel een beetje gedoe met verzorgen steeds. Ik had op vakantie oordoppen in om te kunnen slapen en toen ging de piercing een beetje ontsteken. Gelukkig is alles nu weer rustig. Ik gebruik zure oordruppels (voor honden, die kun je zonder recept halen namelijk 😂👌🏼).
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 12 Jun 2022 13:18

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Ik denk dat je pas over een periode van een half jaar echt kunt zeggen of het werkt. Ik heb ook wel gelezen dat er sprake kan zijn van een placebo effect als je iets nieuws probeert. Moeilijk voor te stellen met hoofdpijn, maar blijkbaar werkt dat toch zo.

Ginny, wat rot dat het bij jou niet veel doet. Dan maar voor de mooi.

Ik heb in het geheel geen oorbellen of piercings, maar deze overweeg ik wel. Daarom volg ik jullie met veel belangstelling.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers