Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Beste luiers?

<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Mrt 2021 21:36

Re: Beste luiers?

Mijn dochtertje is nu ruim 2 jaar. Ik gebruik de pampers premium protection of baby dry pants in maat 4. De gewone luiers maat 4+ koop ik bij AH of jumbo.
Kruidvat vind ik niet fijn.
Pampers koop ik online, zoek ik naar een goede aanbieding en koop ik flink in.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 16 Mrt 2021 22:41

Re: Beste luiers?

Ik had altijd Jumbo luiers en was daar zeer tevreden over. Maar sinds ze vernieuwd zijn vind ik ze echt drama, zelfs overdag regelmatig nat. Ik heb nu wat Pampers ingeslagen met goede korting via werk omdat ze uit het assortiment gingen en daar ben ik gewoon tevreden over. Maar als ik hier doorheen ben wil ik wel op zoek naar een goedkoper alternatief, want ik weiger de volle mep te betalen voor Pampers.
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 17 Mrt 2021 17:35

Re: Beste luiers?

Wij gebruiken Etos luiers voor overdag en pampers premium voor s’nachts.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 17 Mrt 2021 21:14

Re: Beste luiers?

Wij hebben altijd pampers premium protect gekocht. Idd prijzig als je ze niet in de aanbieding koopt. De keren dat ik ze niet in de aanbieding heb gekocht zijn op 1 hand te tellen (7 jaar in de luiers gezeten).
Ze zijn vaak met 1+1 in de aanbieding (via website luierinfo kan je zien waar ze in de aanbieding zijn). En dan groots inslaan. Bol heeft ze ook met enige regelmaat als maandbox goed in de aanbieding.
Make happy memories
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 17 Mrt 2021 22:32

Re: Beste luiers?

Wij gebruiken de Etos en Kruidvat luiers en zijn hier tevreden over.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 17 Mrt 2021 23:03

Re: Beste luiers?

Mijn dochter lekt in de nacht door Pampers heen. Wij gebruiken Etos en zijn daar erg tevreden over. In de maten hiervoor heeft ze ook Kruidvat gehad. Maar die zit nu niet meer fijn bij haar (iets te smal).
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Mrt 2021 00:18

Re: Beste luiers?

Pampers! Ken toch verschillende personen die Kruidvat hebben gebruikt en nu weer terug zijn bij Pampers omdat de kids daar minder last hebben van luieruitslag. Nu heeft mijn zoontje dat gelukkig nooit heel erg gehad. Mijn kleine nichtje heeft snel luieruitslag en geen Pampers, zou er een verband in zitten 🤔. Of ligt dat (ook) aan de huid? Iemand ervaring? Vind dat zo zielig altijd.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 18 Mrt 2021 00:28

Re: Beste luiers?

Mijn dochter heeft zonder pampers ook nooit luieruitslag ;-). Pampers nemen wel beter op dan de meesten dus ik denk dat dat zeker kan schelen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Mrt 2021 08:04

Re: Beste luiers?

Eerst had ik altijd Etos en nu al zeker een jaar de berenluiers van AH. Bevallen prima! Ik vind ze helemaal niet plastic aanvoelen. Dik tevreden! Gebruik nu ook de broekjes daarvan.
❤ 7 juni 2018
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 18 Mrt 2021 08:11

Re: Beste luiers?

Bliss schreef:Eerst had ik altijd Etos en nu al zeker een jaar de berenluiers van AH. Bevallen prima! Ik vind ze helemaal niet plastic aanvoelen. Dik tevreden! Gebruik nu ook de broekjes daarvan.

Nee ik ook niet. Wij gebruiken ook met tevredenheid de berenluiers.
Overdag dan. Voor 's nachts nog steeds niet de perfecte luier gevonden. Hij lekt overal doorheen.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem304

Bericht 18 Mrt 2021 08:15

Re: Beste luiers?

Ik heb Etos nu op 1 staan trouwens. A heeft al twee weken dunne poep en op de opvang lekte ze steeds door, thuis niet. Maar nu thuis ook, in Kruidvat luiers. En bedacht ik me dat ik thuis eerder steeds Etos gebruikte en nu Kruidvat. Op de opvang ging het de afgelopen dagen juist goed en ze had Etos mee.

Voor echt idioot veel plas vind ik Kruidvat droog&vertrouwd echt wel de beste, maar die dunne poep kunnen ze dus niet handelen.

Vanmiddag snel naar Etos 😶
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 18 Mrt 2021 08:41

Re: Beste luiers?

Savi, lekt ze aan de achterkant door? Je zou dan de achterkant van de luier een klein reepje om kunnen vouwen naar binnen. Misschien houdt dat het tegen.
Met m’n dochter hadden we trouwens ook een periode dat ze altijd met Etos luiers doorlekte bij ontlasting en uiteindelijk zijn we toen even overgegaan op een ander merk en dat was toen de oplossing.
03/2019
11/2020
<<

Anoniem304

Bericht 18 Mrt 2021 08:58

Re: Beste luiers?

Nee bij de billen/benen naar beneden. Het loopt helemaal in de randjes van de luier zeg maar. En bij Etos op 1 of andere manier niet. 🤗
Heb meteen maar besteld haha.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Apr 2021 14:35

Re: Beste luiers?

Iemand misschien een tip?

Kruidvat droog & vertrouwd is er dus uit. Nummer 6 (met veel geluk) en 6+ waren tot nu toe de enige luiers die G droog houden 's nachts. Etos woezel en pip redt het ook redelijk, maar deze luier begint na een aantal uren VRESELIJK te stinken. Jullie willen niet weten hoe ze 's ochtends ruikt, alles moet in de was, echt te goor gewoon. En ze vallen zo smal dat de luier ook niet echt goed zit.
Jumbo en Lupilu luiers vallen dus iig af want daar loopt het overdag na een uur al doorheen. Kruidvat luiers de nieuwe zijn horror. De Kruidvat luierbroekjes 6+ zijn voor overdag wel ok, maar die durf ik 's nachts nog niet aan te doen, kan ik wel proberen eventueel.
Trekpleister heeft geen maat 6.
AH beregoed nog nooit geprobeerd en die luxere ook niet (of zijn dat dezelfde als Etos?)
Pampers wil ik ook best wel proberen ondanks dat ik de Premium Protection bij kleine baby's echt vind stinken, maar welke zijn dan volgens jullie de beste?

Ik geef al zo weinig mogelijk te drinken laat op de middag en aan het begin van de avond, maar alsnog heeft ze best wel een volle luier 's ochtends.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 05 Apr 2021 14:42

Re: Beste luiers?

Voor m’n dochter zijn we nu bij pampers uitgekomen en is het enige waar ze ‘s nachts mee droog blijft. Uit m’n hoofd zijn het de premium protection die we hebben. En we laten haar ‘s avonds voor het slapen gaan nog op het potje plassen.
03/2019
11/2020
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Apr 2021 16:02

Re: Beste luiers?

FYI Savi, die nieuwe jumbo luiers werken hier ook niet meer! Zo dom dat ze die hebben veranderd.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem304

Bericht 05 Apr 2021 16:04

Re: Beste luiers?

Zora schreef:FYI Savi, die nieuwe jumbo luiers werken hier ook niet meer! Zo dom dat ze die hebben veranderd.

Het lijken wel gewoon een paar laagjes papier he?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Apr 2021 17:28

Re: Beste luiers?

Snap er niks van! Ze waren zo fijn! Nu wel zachter ja Maarja...
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 05 Apr 2021 19:45

Re: Beste luiers?

Zora schreef:
Savi schreef:De Kruidvat luiers, maar alleen droog&vertrouwd. Die andere zijn regelrechte horror. Maar d&v is er nu helemaal uit heb ik begrepen, dus dat wordt nog leuk. Maar gauw zindelijk worden.
Twee weken geleden hebben we Jumbo luiers getest, die zijn vernieuwd. G. had na een klein uur de urine op haar enkels zitten, ze plaste er gewoon dwars doorheen. Alles was nat, lag gewoon een plas op de vloer, alsof ze geen luier aan had. Was best sneu.
Etos ben ik heel tevreden over, die hebben we voor G. al een tijdje geprobeerd toen Kruidvat 2 jaar (??) geleden ineens de droog&vertrouwd er ook uit gegooid had.
Lupilu van de Lidl houdt het bij G ook nog geen 1.5 uur uit.

A blijkt net zo'n megaplasser als haar zus, dus wij blijven bij Etos nu denk ik.


Wat vaag die ervaring met de jumbo! De nieuwe bevallen ons juist wel goed!
.

Ik was altijd heel tevreden over jumbo en na de vernieuwing niet meer. Ze lekken heel snel door! Ah en etos vind ik heel fijn!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Apr 2021 19:48

Re: Beste luiers?

Ja zie hierboven idd Olíve!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 06 Apr 2021 10:21

Re: Beste luiers?

Wat is er mis met die luierfabrikanten dat ze goede luiers opeens moeten vernieuwen of gewoon helemaal mee stoppen?! Zijn zeker geen ouders die mensen daar :P.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 06 Apr 2021 10:53

Re: Beste luiers?

Dat fascineert me ook wel haha! Voordat de zo’n luier aanpassen neem je toch aan dat ze dat op een baby testen?!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 06 Apr 2021 13:19

Re: Beste luiers?

Oh ik zie het nu zora🙃
Ja, het gekke is ook dat het altijd zo is. Na de verandering zijn de luiers waardeloos. Kruitvat had dat, toen Lidl, nu jumbo en ik had ooit bumblies en die waren na vernieuwing ook slecht. Heel jammer.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Apr 2021 16:23

Re: Beste luiers?

G is al 2 ochtenden droog en stinkvrij met Pampers baby dry broekjes in maat 6. En in een fatsoenlijke aanbieding zijn die nog goedkoper als Kruidvat luierbroekjes ook!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Apr 2021 16:25

Re: Beste luiers?

Zeg ik al jaren Savi ;)
Fijn dat ze droog is en grappig dat je ze nu niet vindt stinken.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers