Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aankleden

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 06 Nov 2013 21:32

Aankleden

Als Ravi kleding aan moet schreeuwt hij alsof ik hem een schuurwollen pak aan trek. Echt kei en kei hard. Ik moet hem inmiddels in een houdgreep houden om het nog een beetje snel te doen. Afleiden met een speeltje lukt niet, want dat wil hij in twee handen houden en in zijn mond doen en dan krijg ik natuurlijk zijn kleding niet aan.

Hoe lang duurt deze fase en hoe houd ik de band met mijn buren goed?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem186

Bericht 06 Nov 2013 21:34

Re: Aankleden

Tot een jaar of 2 ongeveer. :nerd:
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 06 Nov 2013 21:35

Re: Aankleden

of langer :yes: Hier is het regelmatig nog steeds een drama. Vooral nu hij zelf wil beslissen wat hij aan wil :laughcry:
Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 06 Nov 2013 21:35

Re: Aankleden

Nou, dat geeft de burger hoop zeg :)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem186

Bericht 06 Nov 2013 21:36

Re: Aankleden

Haha nou hè. :laughcry:
<<

Anoniem186

Bericht 06 Nov 2013 21:37

Re: Aankleden

Ik had vandaag nog ruzie met m'n dochter omdat ze écht haar regenpak niet aan wilde (terwijl we op de fiets door de regen moesten)
<<

Anoniem162

Bericht 06 Nov 2013 21:37

Re: Aankleden

hier duurde het tot ongeveer 1.5 jaar en hij is nu bijna 2 en begint weer opnieuw :thumbdown:
<<

Anoniem73

Bericht 06 Nov 2013 21:38

Re: Aankleden

Ojaaaa die fase...*zucht*
<<

Anoniem16

Bericht 06 Nov 2013 21:40

Re: Aankleden

hahaha laat ik je gerust stellen dan;)

Mijn beide kinderen hebben hier nog nooit last van gehad. N probeert soms wel weg te kruipen maar mijn mobiel in haar vingertjes doet wonderen ;)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 06 Nov 2013 21:44

Re: Aankleden

Ik kwam vanmorgen thuis uit mijn werk, zit Ravi nog in pyjama. Ja zegt mijn vriend, hij wil niet omkleden.

Grapjas, mocht ik het weer doen. Het is dat we nog weg moesten anders had ik hem lekker in zijn pyjama gelaten. Het is echt een oorverdovend gekrijs.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem57

Bericht 06 Nov 2013 21:47

Re: Aankleden

Ze is bijna 2, hier is het nog steeds.
Nog leuker wordt het als ze ook weg kunnen rennen :laughcry:
<<

Anoniem 42

Bericht 06 Nov 2013 21:48

Re: Aankleden

Jans schreef:Ik had vandaag nog ruzie met m'n dochter omdat ze écht haar regenpak niet aan wilde (terwijl we op de fiets door de regen moesten)


Oh, met de mijne gaan de discussies altijd de andere kant op: die wil het liefst met tropische hitte nog in haar regenjas en regenlaarzen de straat op.
<<

Anoniem73

Bericht 06 Nov 2013 22:05

Re: Aankleden

Oo die discussies om moe van te worden. Ligt het aan het weer ofzo? Vandaag drama in de apotheek, mevrouw had dr regenlaarzen uitgedaan en deed ze echt niet aan! Schoenen, kleding altijd drama!
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 06 Nov 2013 22:08

Re: Aankleden

Ruben die pakt dan gauw zijn tractor en racet dan weg. Dan hou ik m echt niet bij totdat ik m klem heb in de keuken.. en een schik dat hij dan heeft. Gelukkig komt het niet vaak meer voor! Want als hij de pet verkeerd heeft staan is het echt een verschrikkelijke draak. Uiteindelijk lukt het, maar dan ben ik wel 20 a 25 min verder..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 06 Nov 2013 22:09

Re: Aankleden

Wat een heerlijk vooruitzicht. Ik voorzie heel veel pyjama dagen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem16

Bericht 06 Nov 2013 22:10

Re: Aankleden

hahaha Caroow. Geef de hoop niet op, niet alle kinderen zijn zo ;)
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 06 Nov 2013 22:11

Re: Aankleden

Hier nog nooit problemen mee gehad.
Enige waar ik altijd mee worstel, is het verschonen. Dan blijft hij gewoon NIET stil liggen... Behalve als ik hem op zijn eigen verschoonkussen verschoon. Dan blijft hij 9 van de 10x netjes liggen. Maar beneden op de bank/tafel/grond is drama... Ergens anders ligt het aan zijn bui. Ene keer blijft hij gewoon liggen, andere keer gaat hij draaien, schoppen en duwen.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 06 Nov 2013 22:12

Re: Aankleden

Ik verschoon hem inmiddels maar op zijn buik. Hij wil echt niet op zijn rug blijven liggen. En dan leg ik hem met aankleedkussen in zijn bed, als hij dan te wild doet stuitert hij iig niet op de grond.
R. 2013
D. 2016
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 06 Nov 2013 22:13

Re: Aankleden

:lol:

Y. loopt hier sowieso altijd in pyama en/of iig een joggingbroek met shirt. Alleen als we naar buiten gaan krijgt hij andere kleding aan óf niet en dat gaat hij dus in zijn pyama mee naar de albert heijn :laughcry:
Soms heb ik gewoon geen zin in die strijd, dus huppa, dan maar in pyama mee.
Hij heeft snel last van eczeem in zijn knieholtes dus een zachte broek is dan fijner dan een stuggere.
Afbeelding
<<

Anoniem166

Bericht 06 Nov 2013 22:21

Re: Aankleden

Hier is het over sinds H. zelf echt kan meehelpen. Ze mag bijvoorbeeld zelf haar broek aandoen en dan doe ik haar trui. En als ze dan treuzelt met haar broek, vindt ze het ook niet erg meer als ik haar help. Af en toe is het nog wel drama, maar meestal gaat het goed nu. Ze is 1,5 geweest.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 06 Nov 2013 22:43

Re: Aankleden

Oh, dit is niet iets wat later nog komt he? Lucas draait zich wel in allerlei bochten bij het verschonen en aankleden, maar dat is vooral omdat hij dan iets wil pakken waar hij niet bij kan of iets ziet wat hij wil hebben hebben hebben. Ik lijd hem af met een speeltje, maar dat is meer omdat ik geen zin heb in poep all over the place en het best moeilijk vind een broek of sokken aan te doen als hij de hele tijd rondjes draait... Maar verder vind hij het altijd wel leuk, ik doe ook altijd spelletjes en dan gaat hij lachen en als hij aan het huilen is wordt hij meestal op het aankleedkussen tijdens het verschonen weer rustig.

Zeg me dat dit niet maar tijdelijk is en dat hij binnenkort veranderd in een monster?! :laughcry:
<<

Anoniem123

Bericht 07 Nov 2013 09:32

Re: Aankleden

S heeft dat krijsen nooit gehad. Wel omdraaien, omrollen, luier weer lospeuteren etc. hij heeft in het begin wel zo gehuild maar toen zat er wat vast in zijn nekje. Kind had toen gewoon pijn. Maar hij heeft toen dat behandeld was niet meer zo gehuild. (alleen als we hem uit bad halen dan is het jammeren, maar meer omdat hij het erg leuk heeft in bad en er dan nog niet uit wil)

Ik kleed hem ook nog steeds aan op de commode. Wil prima.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 07 Nov 2013 09:34

Re: Aankleden

R. blijft NOG keurig liggen, pakt zelfs haar eigen voetjes vast.
<<

Anoniem272

Bericht 07 Nov 2013 09:37

Re: Aankleden

Om 7 uur gaat de wekker van mijn zoon. Dan kleedt hij zichzelf aan en komt hij naar beneden voor het ontbijt :cheering: It gets better!
<<

ChiQ

Bericht 07 Nov 2013 09:44

Re: Aankleden

Filoria schreef:Om 7 uur gaat de wekker van mijn zoon. Dan kleedt hij zichzelf aan en komt hij naar beneden voor het ontbijt :cheering: It gets better!


Maar dat duurt nog 4 jaar!!

Caroow: Julian stelt zich ook onwijs aan maar hij werkt nu wel mee. Onder het krijsen en miepen door geeft hij een voor een zijn armpjes aan. Ik kan 't nu ook heel snel. Ik moet wel want hij kruipt er vandoor. Ik weet ook niet wat het is. Van mini baby af aan doet hij dat.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers