Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Herfst 2021 mama's

<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 01 Okt 2021 19:46

Re: Herfst 2021 mama's

Dat klinkt heftig, Liadan! Moeten jullie nog een tijdje in het ziekenhuis blijven? Mooi dat jullie wel kunnen genieten, blijf dat vooral doen! En natuurlijk gefeliciteerd met jullie dochter! Wil je haar naam delen?
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 01 Okt 2021 19:51

Re: Herfst 2021 mama's

Oh wat is dat spannend geweest! Fijn dat ze goed hersteld is. Gefeliciteerd met jullie dochter 🥰
⁠♡♡♡
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 01 Okt 2021 19:51

Re: Herfst 2021 mama's

Gefeliciteerd Liadan!
Wat een enorm spannende en heftige bevalling heb je gehad. Veel sterkte met het herstel, zowel fysiek als mentaal.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 01 Okt 2021 19:56

Re: Herfst 2021 mama's

Gefeliciteerd Liadan! Heftige bevalling joh, hopelijk komt het allemaal goed. ❤️
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Okt 2021 20:06

Re: Herfst 2021 mama's

wat heftig Liadan , gefeliciteerd met jullie dochter
Afbeelding
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 01 Okt 2021 20:45

Re: Herfst 2021 mama's

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje, Liadan! Fijn dat jullie ondanks de heftige start toch kunnen genieten.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 01 Okt 2021 21:33

Re: Herfst 2021 mama's

Oef, wat heftig Liadan.
Gefeliciteerd met jullie kleine dame en veel geluk samen!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 28 Sep 2020 11:49

Bericht 01 Okt 2021 22:41

Re: Herfst 2021 mama's

Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een heftige ervaring moet dat zijn geweest. Ik hoop dat alles goed gaat en jullie allemaal wegkomen met de schrik. Geniet van je kleine meidje!
11.21
10.23
<<

Snowflakes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 184

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:04

Bericht 01 Okt 2021 23:17

Re: Herfst 2021 mama's

Oeps, ik heb ook alweer ee
tijdje niet geschreven. Wat je zegt, wat gaat de tijd snel! Oktober... nog 4 dagen tot mijn uitgerekende datum!

Gefeliciteerd met jullie lieve meisje, Liadan! Wat een heftige bevalling, hoe voel jij je nu?

Archie, ik kan me goed voorstellen dat je hoofd niet meer naar werken staat maar je lekker wilt cocoonen. Nog een paar weekjes, fijn dat je wel die vrijdag voorafgaand hebt opgenomen!

Ik ben zo benieuwd wanneer de bevalling begint! Ik had vandaag nog een check bij de verloskundige, de volgende afspraak is volgende week donderdag maar of ik die haal... afwachten!

Lieve meiden, zet hem op allemaal met de laatste loodjes!
Afbeelding
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 02 Okt 2021 15:41

Re: Herfst 2021 mama's

Allereerst gefeliciteerd Liadan met jullie dochter! Wat fijn dat ze er is 🥰 Maar ook zorgen die er bij zo’n start komen kijken, hopelijk snel rust en ruimte voor je ‘nieuwe’ gezin! Zijn jullie al thuis? En ben benieuwd naar haar naam.

Spannend Snowflake! Echt de allerlaatste dagen. Gek idee dat je van plannen niet meer weet of ze doorgaan, omdat ze elk moment kan komen. Wanneer kwam je zoon?

Archie, vreselijk hè die laatste weken werken! Ik was er ook echt niet meer bij met mijn hoofd en vond veel maar gezeur. Blij dat de meeste teamleden me ook niet zwanger kennen, want de collega die drie weken voor mijn verlof is begonnen heeft niet mijn beste variant gezien 🙈

Belle, wie weet is jullie kleine man er al! Leuk om even van je te horen.

Tabbie, yeah, verlof! Kun je een beetje ontspannen? Klinkt alsof je nog druk bent met allerlei to-do-lijstjes. Herkenbaar wel!

Wij zijn een weekendje weg. Vanochtend gezwommen. In het diepere water was het heel fijn om de jongens weer te kunnen ‘tillen’ en knuffelen, zonder gelijk last te hebben. Nu zit ik in de Jungle Dome koffie te doen, terwijl de mannen spelen. Ik word er een beetje sentimenteel van, de vorige keer was zes jaar geleden met twee neefjes die toen de leeftijd van onze jongens nu hadden. Ik wilde zo graag met mijn eigen kinderen dit soort uitjes doen en nu zijn we hier ♥️

Qua lijstje ben ik goed op weg. Als we terug zijn gaan we de box en wieg opzetten, dat zijn echt de laatste dingen die moeten. Oh, en ik moet nog alles wassen, heb ik een hekel aan, zelfs babywasjes 😅
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 28 Sep 2020 11:49

Bericht 02 Okt 2021 16:29

Re: Herfst 2021 mama's

Haha ik heb as we speak, het eerste babywasje in de machine zitten. Echt een miniwasje, lekker milieuvriendelijk.. Maar heb alles op kleur gesorteerd en durf nog niks bij elkaar te gooien whaha.

Wil volgende week aan m'n vluchtkoffer beginnen, dus dacht ineens, hmm dan heb ik wel wat kleertjes nodig die gewassen zijn.

Wat fijn dat jullie nog even weg zijn. En een mooie gedachte ook. Nummer 3 gewoon onderweg! Ik word ook elke keer wel een beetje melodramatisch als ik denk aan een jaar geleden, toen was ik aan het swipen voor de liefde, Tinderde wat af. En nu ben ik zo blij met mijn vriend en hoe we het samen doen. En over een paar weken gewoon een dochter, echt. Wat kan het leven veranderen in een jaar tijd.
11.21
10.23
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Okt 2021 20:49

Re: Herfst 2021 mama's

Gefeliciteerd Liadan!
Let's discover the world together.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Okt 2021 07:12

Re: Herfst 2021 mama's

Wow, Liadan! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat een bevalling heb jij achter de rug zeg. Hopelijk nu volop rust. Zorg goed voor jezelf ook, het is allemaal niet niets. Hier ook heel nieuwsgierig naar de naam.

Wellicht leuk om een kleine app groep aan te maken om wat info te kunnen delen ;)

Belle, hoe gaat het met jou? Loop je nog zwanger rond? Ben benieuwd!

Snowflakes, echt de laatste loodjes voor jou zeg. Ben ook benieuwd wanneer jouw kindje komt. Spannend! Ben je er helemaal klaar voor?

Taeda, wat heerlijk zeg nog samen weg met je mannen. Ik kijk daar stiekem dus ook enorm naar uit om volgend jaar als gezin ergens te zijn en te genieten. Vorig jaar rond oud en nieuw waren we in Center Parcs met mijn ouders en dat was al zo nostalgisch :) En ik snap je helemaal met die wasjes hoor! Ik ga dus ook echt niets strijken haha. Moet je veel wassen?

Die wieg lijkt me echter wel slim om in elkaar te zetten, maar zoals vriendlief zei: in de middeleeuwen werden ook kindjes geboren.

Kexter, hoe staat het met de babykamer?

Archie, jemig wat is er dan veel veranderd in een jaar voor jou! Maar wel super leuk natuurlijk hoe dat kan gaan. Ik heb het idee dat jij het meest voorloop op alle to-do's, word er zelf gewoon rustig van. En snap helemaal dat je hoofd niet meer bij je werk ligt hoor. Zelf ben ik ook doorgegaan tot 36 weken, maar afgelopen week was ik meer bezig met de baby dan het afsluiten van mijn werk. Succes nog even! Oh en die milieuvriendelijke wasjes... die worden hier ook gedraaid as we spreak.


En jaaaaaaaa! Hier eindelijk mijn verlof ingegaan. Of tenminste maandag gaat het officieel pas in, maar heb mijn laatste in elk geval werkdag achter de rug. Taeda, ik kan dus echt totaal niet ontspannen. Dat is ook iets waaraan ik moet werken van mijn therapeut. Maar ik heb gewoon nog een mega drukke planning komende week. En daarbij inderdaad nog een to-do lijst van jewelste. Ik probeer daar deze week wel even wat in te schipperen en te bekijken wat echt moet en wat ook nog over een paar maanden kan.

Vandaag echter verjaardag van mijn lieve neefje, dan blijven we slapen bij mijn ouders, morgen naar mijn schoonzus en pasgeboren nichtje aan de andere kant van het land (ik ga hun Newborn shoot doen), dinsdag heel de dag afspraken staan met o.a. fysio, verloskundige en echo, en dan hoop ik woensdag de commode te sorteren en een plan te maken wat ik nog af moet hebben voor die week. Komt allemaal wel goed, maar heb echt zin om wat af te kunnen strepen straks.

De co-sleeper staat in elk geval nu in elkaar als 'box' in de woonkamer en het bedje is deels opgemaakt (ik heb dus nog geen wiegdeken, staat nog op het lijstje haha).

En het eerste concept voor het geboortekaartje is binnen, dus hopelijk kan ik die ook deze week gaan afvinken.

Heb wel al een borduursetje liggen, voor als ik straks echt achterover kan leunen. Maar bij zoon was ik ook net twee dagen klaar met de babykamer toen hij geboren werd. Dus we zullen zien!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 03 Okt 2021 07:35

Re: Herfst 2021 mama's

Gefeliciteerd Liadan! Wat een heftige bevalling en start. Hoe gaat het nu net jullie?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Belle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 58

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:28

Bericht 03 Okt 2021 16:17

Re: Herfst 2021 mama's

Gefeliciteerd met jullie dochter Liadan!

Ik ben afgelopen woensdag bevallen van onze zoon Jason. Bevalling ging niet helemaal als gepland, thuis begonnen maar in ziekenhuis geëindigd. Gaat verder nu heel goed met ons, en heerlijk knuffelen de hele dag met zo'n kleintje💙
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 03 Okt 2021 16:51

Re: Herfst 2021 mama's

Belle, gefeliciteerd! Wat fijn dat hij er eindelijk is, ook al was de start anders dan gehoopt. Heel fijne kraamtijd gewenst!

Dat is ook een gekke gewaarwording Archie! Enorme veranderingen, dat had je vorig jaar nooit verwacht! Ik moet nog steeds aan de vluchttas van onze tweede beginnen 🤪 Grote kans dat die er helemaal niet komt dus…

Tabbie, ik vind dat leuk een app groepje! Je bent al lekker wat dingen aan het afstrepen links en recht, deze week wat afronden, dan is het echt klaar en dat geeft natuurlijk de meeste rust. Hopelijk kun je dan letterlijk en figuurlijk rustiger aandoen. Zo leuk het geboortekaartje trouwens! Wij hebben akkoord gegeven op een stempel voor de naam, ook gek om te doen, al staat ie al jaren vast.

De spullen voor het wiegje staan al wel klaar, dus is in een klein uurtje gebeurd. We proberen zulke zichtbare dingen voor de jongens wat uit te stellen, zodat het wachten niet te lang duurt. En als ze nu komt, mag het toch nog niet thuis. Dan regel ik wel iemand die het in de tussentijd thuis klaarzet 😇

Ik zit even relaxed op de bank, mijn man is er met de jongens op uit. Morgen gaan we weer naar huis en dan begint het echte wachten voor mijn gevoel (woensdag 37 weken). Er staan nog wel wat leuke afspraken, dus genoeg om me te vermaken. En met twee kids in huis is er sowieso wel iets te doen natuurlijk.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 03 Okt 2021 17:24

Re: Herfst 2021 mama's

Gefeliciteerd Liaden en Belle!

En Taeda: wat heb je een mooie prachtige buik! En 3 leuke mannen!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 04 Okt 2021 08:56

Re: Herfst 2021 mama's

Gefeliciteerd Belle met de geboorte van jullie zoon. En wat een mooie naam.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 04 Okt 2021 17:29

Re: Herfst 2021 mama's

Lief HH! Leuk om je een keer in het echt te zien 😊

Wij waren op tijd terug en het uitpakken was snel gebeurd, dus:
Afbeelding
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 04 Okt 2021 17:34

Re: Herfst 2021 mama's

🥰
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 04 Okt 2021 18:17

Re: Herfst 2021 mama's

Zo lief!!!
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 04 Okt 2021 18:18

Re: Herfst 2021 mama's

Gefeliciteerd Belle, gelukkig zijn jullie aan het genieten ondanks dat het niet zo gegaan is als gehoopt. Maar van harte gefeliciteerd, wat een wonder is het hè.

Taeda, zo’n mooi plaatje. En dat pakje heeft mijn dochter nu aan, dat is zo mooi.

Bedankt iedereen voor de felicitaties!
Wij zijn thuis sinds zaterdag, daar kwam pas echt binnen wat we meegemaakt hebben. Dus dat waren veel tranen zaterdag.
Maar met onze dochter gaat het heel goed en mijn herstel gaat ook wel goed. Ik ben wel nog boven en veel op bed, ben 1,5 liter bloed verloren en nog energieloos en wat licht in m’n hoofd regelmatig.

Een appgroepje lijkt me erg leuk trouwens😊
<<

Snowflakes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 184

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:04

Bericht 04 Okt 2021 19:30

Re: Herfst 2021 mama's

Belle, wat een leuke naam! Hoe gaat het met jullie?

Taeda, wat een heerlijk plekje voor je kleine meisje. Dat pakje hebben wij ook, zo schattig. Ons zoontje had toen hij geboren werd de groene variant aan, de kleine meid krijgt straks de roze aan. We hebben van Jip haar eerste pakje gekregen, zo leuk en handgemaakt :).

Zo gek dat ik nu de volgende ben! Morgen ben ik uitgerekend, ons zoontje kwam precies op de uitgerekende datum dus wie weet...

Ik vind een appgroep ook heel erg leuk! Heb alleen de puf even niet om het aan te maken, zullen we allemaal ons nummer naar een van ons sturen via PB zodat er een groep aangemaakt kan worden?
Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 04 Okt 2021 20:05

Re: Herfst 2021 mama's

Ik stel me beschikbaar om de app groep aan te maken! Mochten jullie allemaal je nummer naar mij sturen (en je echte naam hihi).
<<

Snowflakes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 184

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:04

Bericht 04 Okt 2021 20:32

Re: Herfst 2021 mama's

Wat fijn Tabbie, je hebt PB :)
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kaat