Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw werkplek

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 12 Mrt 2021 09:48

Jouw werkplek

Hoe ziet jouw werkplek er uit?

Wat staat er op je bureau als je deze hebt?

Heb je een opgeruimde werkplek of is het een rommel?
2015 💙
<<

Anoniem313

Bericht 12 Mrt 2021 10:03

Re: Jouw werkplek

Ik werk aan een bureau. Naast m'n device en een koffiekop liggen er mijn werk- en privé telefoon en heel veel Pokémon kaarten en Duckies. Ik werk namelijk op de kamer van mijn zoon.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 12 Mrt 2021 10:07

Re: Jouw werkplek

Die duckies zouden mijn afleiding worden.

Ik zit nu op kantoor en heb mijn laptop, muis, docking, extra beeldscherm, telefoon, mobiele telefoon, mok met pennen en een calculator om me heen. En zes mondkapjes.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Mrt 2021 10:10

Re: Jouw werkplek

Ik werk thuis aan een stabureau met een laptop als scherm 1 en externe monitor erbij. En een los toetsenbord en muis, en 2 sets oordopjes (voor m’n laptop en voor m’n tel). Ik heb een schrijfblok en tientallen post its die op voor mij logische plekken liggen op basis van urgentie 😇 leuk lampje erbij, een plantje, en nagellak om te lakken tijdens lange meetings 🙃
Laatst gewijzigd door Zora op 12 Mrt 2021 10:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem308

Bericht 12 Mrt 2021 10:10

Re: Jouw werkplek

Mijn werkplek is op zolder. Ik heb een sfeerkacheltje die de ruimte verwarmd, want we hebben hier geen centrale verwarming.
Op mijn bureau een dockingstation met 2 beeldschermen, een SONOS lamp van de ikea, wat foto's, boeken, werktelefoon en prive telefoon, etui met pennen, twee thermoskannen met koffie en thee.
Fijne werkplek wel moet ik zeggen, alleen nu dus een beetje een rommeltje om mij heen.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 12 Mrt 2021 10:14

Re: Jouw werkplek

Op kantoor: 2 beeldschermen, keyboard, muis, dockingstation, telefoon, bakje met paperclips, beeldje (geen idee waarom, stond er al), notitieblok en rekenmachine en mijn mobiel voor muziek. Notitieblok en rekenmachine gaan in de la na afloop van de werkdag.

Thuis: laptop, ministation, groot beeldscherm, ledlamp, keyboard en muis
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 12 Mrt 2021 10:16

Re: Jouw werkplek

Laptop, koffie, normaliter draaiboeken en offertes, markeerstiften, notitieboek. M’n werkplek is altijd redelijk opgeruimd. Ik zit overal en nergens (op kantoor ook geen vaste werkplek)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 12 Mrt 2021 10:20

Re: Jouw werkplek

Mijn werkplekken zijn altijd zo leeg mogelijk.
Op mijn werk:
2 beeldschermen, toetsenbord, muis, vaste telefoon die ik nog ff moet lozen want die gebruik ik toch niet meer, een foto van J en dat is het.

Thuis staat er iets meer, 2 documenthouders voor oa mijn studieboeken. Een ikea lustigt waar ik alle losse kabels ed in heb, 2 beeldschermen. Toetsenbord en muis, al neemt mijn superplatte toetsenbord minder ruimte in. En een Ikea lamp waar ik mijn telefoons ook mee op kan laden draadloos.

Ik werk over het algemeen met zo min mogelijk spullen om me heen. Dan kan ik me het beste focussen.
2015 💙
<<

Anoniem313

Bericht 12 Mrt 2021 10:23

Re: Jouw werkplek

Zora schreef:en nagellak om te lakken tijdens lange meetings 🙃


Haha dat doe ik ook weleens! Mijn ene collega (Lilianne) weet dat en stuurt me berichtjes via de backchat als ze het door heeft.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 12 Mrt 2021 10:37

Re: Jouw werkplek

Ploumen? Waarom die naam?
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 12 Mrt 2021 10:38

Re: Jouw werkplek

Urban Naked schreef:Ploumen? Waarom die naam?

Ah ik lees nu het tweedekamertopic en nu snap ik het pas.
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 12 Mrt 2021 10:55

Re: Jouw werkplek

Haha Caulfield :smile: Ik doe dat ook!

Ik heb de oude babykamer ingericht als werkplek. Er staat een sta-zitbureau van Ikea, een bureaustoel en een grote monitor. Ik neem altijd mijn lampje mee voor de sfeer:

Afbeelding

En mijn Bose speakertje voor de muziek
Afbeelding

Oh ik vond een filmpje en heb daar even een print screen van gemaakt
Afbeelding

Thuis is mijn werkplek opgeruimd. Ik werk 2 dagen thuis, de andere 3 dagen zit ik op kantoor (alleen) en daar maak ik er altijd een chaos en rommel van met alles wat ik moet doen. Als ik bijna naar huis ga flikker ik alles in de kast en mijn ladeblokje en dan is het weer netjes :angel:
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 12 Mrt 2021 11:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Mrt 2021 11:07

Re: Jouw werkplek

*
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 18 Mrt 2021 22:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 12 Mrt 2021 11:13

Re: Jouw werkplek

Mijn werkplek is op de vide boven de speelkamer. Ik heb een bureau, een bureaustoel, een laptop en een extern scherm en toetsenbord. Verder staat er een lamp op mijn bureau en meestal liggen er wat pennen, papiertjes en boeken.
Afbeelding

♥♥
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 12 Mrt 2021 12:35

Re: Jouw werkplek

Leuk om die werkplekken zo te zien :). Ik heb mijn werkplek inmiddels ook al een stuk prettiger gemaakt dan het was, het is voor nu het maximaal haalbare.

Carry heb je geen last van het kleed?
2015 💙
<<

Anoniem301

Bericht 12 Mrt 2021 12:54

Re: Jouw werkplek

Minx schreef:Leuk om die werkplekken zo te zien :). Ik heb mijn werkplek inmiddels ook al een stuk prettiger gemaakt dan het was, het is voor nu het maximaal haalbare.

Carrie heb je geen last van het kleed?


Nee, last op welke manier?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 12 Mrt 2021 13:17

Re: Jouw werkplek

Carrie schreef:
Minx schreef:Leuk om die werkplekken zo te zien :). Ik heb mijn werkplek inmiddels ook al een stuk prettiger gemaakt dan het was, het is voor nu het maximaal haalbare.

Carrie heb je geen last van het kleed?


Nee, last op welke manier?


Dat de stoel niet lekker rolt
2015 💙
<<

Anoniem301

Bericht 12 Mrt 2021 13:25

Re: Jouw werkplek

Minx schreef:
Carrie schreef:
Nee, last op welke manier?


Dat de stoel niet lekker rolt

Nee dat kleed heb ik expres om die reden gekocht, anders gleed ik alle kanten op, ging veel te soepel :smile:
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 12 Mrt 2021 13:26

Re: Jouw werkplek

Ik heb hetzelfde bureau als Elliot met een wit blad. Normaal gesproken heb ik naast mijn laptop nog 3 telefoons liggen (soms 4), een lampje, een kalender en dingen die ik nog moet maken of batterijen van moet vervangen. Als ik klaar ben met werken gaan mijn werkspullen weer in mijn la. Op dit moment staat mijn bureau alleen vol met een knutselproject en zit ik aan de eettafel :palm:
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Mrt 2021 14:04

Re: Jouw werkplek

Caulfield schreef:
Zora schreef:en nagellak om te lakken tijdens lange meetings 🙃


Haha dat doe ik ook weleens! Mijn ene collega (Lilianne) weet dat en stuurt me berichtjes via de backchat als ze het door heeft.


Haha Ja een collega van mij doet het ook en dat hebben we van elkaar door. Schept toch net zo’n band als hetzelfde in je lunch bakje hebben op kantoor ofzo he 🤪
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 12 Mrt 2021 14:08

Re: Jouw werkplek

Lijkt me toch bijzonder, om een hele werkplek te moeten inrichten voor thuis.

Mijn werkplek is nogal mobiel. En best klein eigenlijk. Het is in principe een nette en goed georganiseerde ruimte. Alles heeft zijn vaste plek zodat je nooit hoeft te zoeken wanneer je iets (acuut) nodig hebt. Bij heftige inzetten kan het echter zomaar veranderen in een grote chaos maar nadien wordt alles direct opgeruimd, schoongemaakt en bijgevuld.

[img]

Niet quoten!
Laatst gewijzigd door Lady op 13 Mrt 2021 21:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Mrt 2021 14:46

Re: Jouw werkplek

Nu de zolderverbouwing grotendeels af is, is daar ook onze werkplek. Omdat ik verlof heb heb ik er nog niet gewerkt. Maar normaal ligt op mijn bureau mijn laptop, etui, schrijfblok, agenda, telefoons, headset en dopper/kopje thee. Soms een map met papieren. Eind van de werkdag ruim ik alles weer op in mijn tas. Mijn man is nu de enige die er werkt dus die kan alles nu gewoon laten liggen.
Op het werk hebben we flexibele werkplekken dus dan ligt er alleen wat ik op dat moment nodig heb.
<<

Geel

Bericht 12 Mrt 2021 14:48

Re: Jouw werkplek

Ik werk altijd aan bureaus van anderen, want ik heb geen eigen lokaal.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Mrt 2021 15:12

Re: Jouw werkplek

*
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 18 Mrt 2021 22:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 12 Mrt 2021 15:16

Re: Jouw werkplek

Haha leuk en interessant Lady!
Volgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers