Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw werkplek

<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 12 Mrt 2021 15:33

Re: Jouw werkplek

Wij hebben in een kamer een breed bureau (ruim 2m denk ik), daar kunnen vriend en ik beiden aan werken.
In de periode van de scholensluiting had ik er naast mn werklaptop, een groot scherm staan en gebruikte ik een los toetsenbord en muis. Nu alleen mn laptop omdat de rest weer op school ligt.

Bureau op school is onder schooltijd vaak een troep ondat ik alles er gedurende de lessen gewoon op kwak, maar aan het einde vd dag ruim ik het weer op.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Mrt 2021 18:46

Re: Jouw werkplek

Ik werk op zolder in de man cave van m'n vriend, vol met muziekapparatuur. Maar de werkplek an sich is top! Een zit-stabureau van Ikea, 1.60 m breed geloof ik, een héél fijne bureaustoel van m'n werk en een groot breedbeeld curved monitor met webcam erop. En een ergonomische muis. Nog nooit zo'n fijne werkplek gehad geloof ik! Maar toch werk ik liever op kantoor.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem307

Bericht 12 Mrt 2021 22:41

Re: Jouw werkplek

Ik heb een leuke werkkamer met bureau, stoel, kasten en ruimte. Ik zit alleen aan de eetkamertafel, want we hebben op de werkkamer amper tot geen internet.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Mrt 2021 23:03

Re: Jouw werkplek

Kun je niet (tijdelijk) met internetkabel werken dan? Hebben wij ook een tijdje gedaan omdat de wifi niet sterk genoeg was boven, prima oplossing.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 12 Mrt 2021 23:08

Re: Jouw werkplek

Ik werk aan de eettafel, mijn vriend heeft onze tweede slaapkamer ingepikt. Maar het is goed te doen hoor, heb een extra scherm staan en een laptopstandaard. En de koffie is dichtbij 😍
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 12 Mrt 2021 23:18

Re: Jouw werkplek

Ik heb een werkkamer met een bureau en een besta kastje. Ik heb een laptop in kookboekstandaard en losse muis en toetsenbord. Ik heb een schrijfblok en een agenda liggen. En heel veel nagellak, handcrème, bokkenpootje, haarelastiekjes en andere rommeltjes.

Het is een fijne plek. Wel is mijn behang blauw met witte sterretjes en dat is wel eens vervelend voor mijn collega's. Alleen een andere achtergrond lijk ik vaak kaal door, als ik een knot op mijn hoofd heb.

Mijn bureaustoel is de stoel van m'n werk, die heb ik ingeladen en meegenomen. Heerlijke stoel. Veel collega's hebben ook een curved scherm van het werk, ik vind dat niet fijn dus die heb ik lekker daar gelaten.
R. 2013
D. 2016
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 13 Mrt 2021 07:20

Re: Jouw werkplek

Wij hebben vorig jaar ons huis verbouwd en van de voormalige carport een werkkamer gemaakt. Dat was al pre Corona bedacht (voor af en toe thuiswerken), maar komt nu dus wel heeeel goed uit. Ik heb een heel tof bureau ontworpen en dat heeft de interieurbouwer voor ons gemaakt. Er is heel veel daglicht en er zitten stalen taatsdeuren in naar de keuken (lees: koffiemachine ;)).

Mn bureau is altijd opgeruimd. Heb mn laptop en een extra scherm en een notitieblok. Er staat een pentekening van ons gezin (zelf gemaakt 😊), klein plantje en wat stationery. Er staat ook nog een schommelstoel, dus sommige meetings doe ik lekker vanuit die stoel (camera dan wel uit ;)).

Hiervoor hadden we een werkplek op zolder, maar zaten we id praktijk eigenlijk altijd aan eettafel beneden. Ik ben nu heel blij dat die laptop zooi niet steeds permanent in de kamer staat. Na onze zolderverbouwing komt er alsnog wel een nieuwe werkplek op zolder ook, zodat we ook makkelijk allebei tegelijk thuis kunnen werken.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 13 Mrt 2021 07:21

Re: Jouw werkplek

Toffe foto van jouw werkplek lady! Gaaf om te zien
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 13 Mrt 2021 07:25

Re: Jouw werkplek

Wat leuk dat je zelf zo’n tekening kan maken Sophie!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 13 Mrt 2021 09:05

Re: Jouw werkplek

Ja ben ik ook wel beetje trots op haha.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 13 Mrt 2021 10:11

Re: Jouw werkplek

Sinds kort heb ik mijn werkkamer boven.
Op die kamer stonden al wel een bureautje en een stoel, maar die waren niet geschikt om een hele werkdag aan/op te zitten.

Ik werkte altijd aan de eettafel, ook niet ideaal natuurlijk, maar fijner dan dat bureau en die stoel.

De werkgever heeft onlangs een vergoeding gegeven voor het inrichten van een thuiswerkplek. Nu heb ik een zit-stabureau, een ergonomische bureaustoel, een extra scherm (naast mijn eigen laptop) en een bureaulamp. Een toetsenbord en muis had ik ook al.

Vind het echt heel fijn: geen werkzooi meer op de eettafel en daardoor veel meer het idee dat de werkdag voorbij is.

@Lady: gave werkplek!
@Sophie: ik ben jaloers. Zou willen dat ik kon tekenen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem303

Bericht 13 Mrt 2021 10:47

Re: Jouw werkplek

Mijn werkplek is vroeg in de ochtend altijd nog netjes, maar vaak duurt het niet lang voor er een orkaan doorheen gewaaid is, en er van alles op de grond ligt. Geeft niks want ik heb dan ook weer een wisselend aantal kleine opruim-kaboutertjes. Hoewel het er ook regelmatig in resulteert dat ik een groot deel zelf aan kant moet brengen, die kabouters weigeren nogal eens dienst. Ik heb geen bureau. Wel een lage kast waar ik aan sta als ik een deel van de administratie weg werk, en anders zijn er nog een eettafel, of een laag tafeltje waar ik -als een Japanse geisha tijdens een theeceremonie- ook nog wel enigszins aan kan werken.
Het loont overigens om een neusknijper mee te nemen naar mijn werkplek, zo af en toe komen de heerlijk warme geuren van een vers gedraaide Bruintje Beer je tegemoet.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 14 Mrt 2021 20:26

Re: Jouw werkplek

Op mijn werk heb ik een gedeeld kantoortje met een rommelig vakje met mijn spullen. Het bureau zelfs verder leeg.
Thuis ben ik ook in de kinderkamer gaan zitten, mijn vriend heeft daar een groot bureau gemaakt. Maar dan moest ik ook eerst de Duckies en de bobo’s wegleggen. Daarna bleef het aardig leeg op wat snoeppapiertjes na.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 14 Mrt 2021 20:44

Re: Jouw werkplek

Ik werk meestal op zolder.
Heb een oude computer staan, 2 beeldschermen die niet hetzelfde zijn en allemaal spul van het gamen van man.
Over het algemeen ruimen we het spul wel redelijk op zodat het bureau niet helemaal vol licht met spullen van de ander.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5673

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 17 Mrt 2021 21:39

Re: Jouw werkplek

Rixt schreef:Mijn werkplek is vroeg in de ochtend altijd nog netjes, maar vaak duurt het niet lang voor er een orkaan doorheen gewaaid is, en er van alles op de grond ligt. Geeft niks want ik heb dan ook weer een wisselend aantal kleine opruim-kaboutertjes. Hoewel het er ook regelmatig in resulteert dat ik een groot deel zelf aan kant moet brengen, die kabouters weigeren nogal eens dienst. Ik heb geen bureau. Wel een lage kast waar ik aan sta als ik een deel van de administratie weg werk, en anders zijn er nog een eettafel, of een laag tafeltje waar ik -als een Japanse geisha tijdens een theeceremonie- ook nog wel enigszins aan kan werken.
Het loont overigens om een neusknijper mee te nemen naar mijn werkplek, zo af en toe komen de heerlijk warme geuren van een vers gedraaide Bruintje Beer je tegemoet.


Ik heb deze beschrijving echt met een lach op mijn gezicht gelezen! Ik vind hem zo leuk omschreven!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5673

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 17 Mrt 2021 21:43

Re: Jouw werkplek

Mijn werkplek wisselt bijna iedere dag.
Het gebouw blijft het zelfde maar, op maandag kun je mij vooral op de AGF-afdeling vinden,
dinsdag in de balie
donderdag aan de balie
en vrijdag aan de kassa gecombineerd met de AGF-afdeling.
Maar je kunt me soms ook op de zuivel-afdeling vinden en in de middag op de vloer om de DKW te vullen.

De 1ste maanden zat ik veel aan de kassa, en ondanks dat ik zelden rijen heb staan hebben ze mij liever op de vloer zodat alles er sneller in zit.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 18 Mrt 2021 09:31

Re: Jouw werkplek

Dat klinkt leuk Sophie!
Jammer, foto van Lady gemist.

Ik zit thuis aan de eetkamertafel, tegenover mijn vriend. Ik heb een laptop, noise canceling headphone, mobiel, oortjes voor mijn mobiel, glas water en een kop koffie. Ik zit op een bureaustoel. Ik werk paperless dus geen pennen en papiertjes.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 18 Mrt 2021 18:44

Re: Jouw werkplek

Ik werk aan de eettafel die inmiddels eigenlijk geen eettafel meer te noemen is. Vorig jaar ruimde ik elke dag nog alles aan de kant, inmiddels heb ik geaccepteerd dat dat nu mijn werkplek is.
Ik heb steeds meer voorzieningen gekregen: laptop in standaard, apart scherm, toetsenbord en muis, bureaustoel met voetenbankje en vloerbeschermer. In de loop van de dag staat er altijd wel ergens een kopje, soms meer. En er liggen sowieso twee telefoons om mij heen. En dan nog wat boeken en papieren. Het is behoorlijk netjes, maar wel echt een werkplek.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 21 Apr 2021 08:55

Re: Jouw werkplek

Ik kan gelukkig 2 dagen per week naar kantoor (we wisselen af, zodat er altijd maar een maximaal aantal mensen op kantoor aanwezig is). Daar heb ik een bureau zonder ladeblok, waardoor het wel altijd erg rommelig is (ze willen geen ladeblokken wegens clean desk policy, maar daardoor is het juist overal een zooi).

Thuis heb ik een werkplek op zolder, maar niet genoeg wifi (en een kabel over 2 trappen trekken vind ik niks). DUs ik zit 1 dag per week beneden aan de eettafel. Ik vind het niet prettig, want de stoel is net te laag (ik heb er een kussen op gelegd) en de buurvrouw draait de hele dag keihard arabische muziek, dus rustig werken is lastig.

Ik ben aan het solliciteren en heb een tweede gesprek ergens, waar alle uren op kantoor gemaakt zullen worden. Ik ben thuis echt zo snel afgeleid (nu dus ook weer, ik ben aan het forummen en ga nu de was even doen).
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers