Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor fiets heb jij?

Wat voor fiets heb jij?

E-Bike
24
32%
Fiets
36
47%
Bakfiets
1
1%
Elektrische bakfiets
8
11%
Vouwfiets
1
1%
Mtb
4
5%
Racefiets
2
3%
Geen
0
Geen stemmen
 
Aantal stemmen : 76
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 13 Mrt 2021 18:08

Re: Wat voor fiets heb jij?

Ik heb een e-Bike de Pegasus Siena. Nog steeds heel blij mee!
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 13 Mrt 2021 21:05

Re: Wat voor fiets heb jij?

Een e-bike van velo de ville. Erg blij mee, fiets prettig, kan er grote afstanden mee fietsen.
<<

Linvi

Bericht 13 Mrt 2021 22:34

Re: Wat voor fiets heb jij?

Een moederfiets, cortina roots. Inmiddels 7jaar oud. Nog elke dag blij mee, begonnen met 2 kinderzitjes van bobike, uiteindelijk voorzitje weg en een stangzadeltje, nu enkel nog een kussentje achterop.

Ik zou heel graag een elektrische fiets willen maar we gaan nu eerst een nieuwe elektrische fiets voor mijn man regelen en een rijbewijs voor mij.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers