Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau 1e verjaardag

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Mrt 2021 22:18

Re: Cadeau 1e verjaardag

Wel echt leuke dingen zitten er tussen zeg!

Inwe: ik probeer nu mijn vriend te overtuigen ook zoiets te maken 😂. Waar had jij al die spulletjes voor erop vandaan?
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 11 Mrt 2021 22:24

Re: Cadeau 1e verjaardag

Caro schreef:Wel echt leuke dingen zitten er tussen zeg!

Inwe: ik probeer nu mijn vriend te overtuigen ook zoiets te maken 😂. Waar had jij al die spulletjes voor erop vandaan?

Zeg tegen hem dat je denkt dat hij het niet kan.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 11 Mrt 2021 22:25

Re: Cadeau 1e verjaardag

June schreef:
Caro schreef:Wel echt leuke dingen zitten er tussen zeg!

Inwe: ik probeer nu mijn vriend te overtuigen ook zoiets te maken 😂. Waar had jij al die spulletjes voor erop vandaan?

Zeg tegen hem dat je denkt dat hij het niet kan.

Hahahhaa bij mij vriend zou dat werken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Mrt 2021 22:36

Re: Cadeau 1e verjaardag

Haha die truc werkt bij m'n dochter altijd perfect als ze iets niet wil doen.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Mrt 2021 22:39

Re: Cadeau 1e verjaardag

minoessepoes schreef:.

De jongste kreeg van ons de bus van Fisherprice https://www.bol.com/nl/p/fisher-price-l ... gJIm_D_BwE ( dikke hit) .


Oh dear, dat ding. Ik heb afgelopen tijd meerdere keren gezegd hier dat ik plastic speelgoed niet zo erg vind. Dit is niet het beste voorbeeld. 😂
Dit is echt één van de weinige dingen die ik echt niet kan uitstaan. Die irritante teksten. 😅

Maar idd dikke hit bij zoontje.
Let's discover the world together.
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 15:01

Bericht 11 Mrt 2021 22:57

Re: Cadeau 1e verjaardag

June schreef:
Caro schreef:Wel echt leuke dingen zitten er tussen zeg!

Inwe: ik probeer nu mijn vriend te overtuigen ook zoiets te maken 😂. Waar had jij al die spulletjes voor erop vandaan?

Zeg tegen hem dat je denkt dat hij het niet kan.


Hahah heerlijk :razz:

Caro: vooral wat dingen bij Xenos en Big bazar (baliebel,fietsbel,kastje,rekenmachine,kookwekker) Ikea (telraam doormidden gezaagd haha, lampje konijn)
En bij de bouwmarkt, lichtknopjes, slotjes,kettingen. Online een aantal slotjes.
Sleutel + sleutelgat geprint met 3d printer. En zo kun je natuurlijk nog veel meer verzinnen :).
Ik wilde er nog een telefoon met snoer aan , maar nog niet 2de hands gevonden.

15-11-2019
14-05-2023
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 11 Mrt 2021 23:44

Re: Cadeau 1e verjaardag

Onze oudste kreeg een houten speelkeukentje, de kerststal van little people, leesboeken met flapjes... En nog veel meer, maar ik weet het niet meer. De jongste kreeg de toet toet auto garage. En SmartMax. En nog veel meer 😅
december 2016
juli 2019
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 12 Mrt 2021 08:36

Re: Cadeau 1e verjaardag

Hier hadden de jongens toen ze 1.5 jaar oud waren ook een activity board. Was gewoon een houten plank met krijtbordverf en allemaal spullen van de Action er op in ons geval. Er zat een wieltje op, een rits, een haakje, een bakje wat open en dicht kon, zo’n hotel deur ketting, een slotje met sleutel ed. Hebben ze beide veel mee gespeeld ook wel.

Die liedjes van dus schoolbus zijn inderdaad om gek van te worden Marin! Ik heb hem dan ook niet uitgekozen 😅 maar het was en is wel echt een dikke hit!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Mrt 2021 08:44

Re: Cadeau 1e verjaardag

Hier kreeg hij
Een zandbak
Water/zandtafel
Wobbel
Activiteitenkubus met spiraalboog
Boekjes
Toet toet auto's

Loopwagentje had hij al, maar zeker ook leuk. En we hadden ook een ballenbak gekocht, maar dat vond hij niets, dus die is weer verkocht.
<<

Anoniem308

Bericht 12 Mrt 2021 11:03

Re: Cadeau 1e verjaardag

Vorig jaar heb ik al een hele berg toettoet auto's op de kop getikt met koningsdag, die krijgt hij nu voor zijn verjaardag (een deel heeft hij eerder al gehad).
Voor de rest van die smartmax magneetdieren, dikke kleurpotloden, een pukylino loopfiets en ik denk dat ik nog een zand en watertafel vraag.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 12 Mrt 2021 12:08

Re: Cadeau 1e verjaardag

Hier kochten we voor de eerste verjaardag een schommel. Ik weet niet hoe het precies heet, maar zo'n frame van houten palen, het eerst jaar hadden we dus daar schommels bij gekocht. En voor hun 2e verjaardag kregen ze een glijbaan die we daar ook aan vast konden maken. Jaren een groot succes geweest.
:heart: :heart: 2011
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 13 Mrt 2021 00:47

Re: Cadeau 1e verjaardag

Een Wobbel! Speelt hij nog steeds bijna iedere dag mee (nu bijna 2.5jr) dus wel een hit.

Mijn nichtje gaf ik voor haar 1e verjaardag een lekker fout cadeau maar dat vind ze ook zoooo leuk! Een theeservies van V-tech. Deze:
https://www.bol.com/nl/p/fisher-price-l ... F0EALw_wcB
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 13 Mrt 2021 08:41

Re: Cadeau 1e verjaardag

Oeh ja lot! Die kreeg onze dochter ook voor haar eerste verjaardag van haar tante. Is door beide meisjes veel mee gespeeld
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 13 Mrt 2021 10:19

Re: Cadeau 1e verjaardag

De Wobbel is hier ook een succes, ook neefje/nichtje (7/8jr) vinden het nog leuk. Qua loopfietsjes hadden we voor de oudste de houten van Bandits&Angels, vond ik niet super. Daarna hebben we de Pukylino gekocht, deze is veel meer gebruikt doordat ie fijner rijdt vanaf het begin. En die is nog prima voor een volgende ronde, terwijl de houten al snel wat mankementen had met loslatende wielen en wiebelende delen.

Ik ben een Fisher-Price fan, dus hier even een reclame praatje. Alles van Little People is hier veel mee gespeeld, het vliegtuig en de brandweer hadden wij. Verder een nep-Little People boerderij en tractor met diertjes op de aanhanger. Vooral die laatste, dikke hit.

Verder het dokterssetje van Fisher-Price:
Afbeelding

De kassa van Fisher-Price:
Afbeelding
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron