Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vaak op controle vk/gyn?

<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 07 Nov 2013 15:24

Re: Hoe vaak op controle vk/gyn?

Ik sta ook onder controle bij de gynaecoloog en bij mij zijn de controles als volgt:
8-16-24-27-30-32-34-36-37-38-39-40-41

Daarbij komen dan nog de echo's met 12 en 20 weken en nu de extra groei echo's.
<<

Anoniem 82

Bericht 07 Nov 2013 18:08

Re: Hoe vaak op controle vk/gyn?

Isabel_ schreef:Ik sta ook onder controle bij de gynaecoloog en bij mij zijn de controles als volgt:
8-16-24-27-30-32-34-36-37-38-39-40-41

Daarbij komen dan nog de echo's met 12 en 20 weken en nu de extra groei echo's.

Dat is hier denk ik ook het schema. Wel weinig vergeleken met een hoop anderen, maar blijkbaar ook niet geheel ongewoon. En inderdaad tussendoor nog echo's, al heb ik officieel nog maar 1 echo te gaan als er verder geen reden is om iets extra in de gaten te houden zoals de groei. Al kijken ze soms tussendoor ook even snel bij een controle, altijd leuk :)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers