Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vinted probleem

<<

Antonia

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 10 Mrt 2021 22:47

Bericht 10 Mrt 2021 22:53

Vinted probleem

Ik ben al tijdje aan t rondneuzen op Vinted. Wel eens wat verkocht en gekocht. Nu snap ik t niet meer wat ik verkeerd doe, maar als ik aankoop doe, kan ik niet meer zelf kiezen welke verzender ik kan kiezen.
En homerr is vaak goedkoper dan dpd of dhl, maar t wordt blijkbaar voor mij besloten???
Weet iemand hoe ik dat weer kan kiezen?
Alvast bedankt😃
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 10 Mrt 2021 23:01

Re: Vinted probleem

Dat ligt aan de verkoper als die maar 1 optie geselecteerd hebben waar ze mee verzenden heb jij geen keuze.
2015 💙
<<

Antonia

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 10 Mrt 2021 22:47

Bericht 11 Mrt 2021 15:10

Re: Vinted probleem

Gekke is dat verkoper zegt er meedere te hebben aangeklikt. Ik heb er zelf ook 4. Alleen bij alles wat ik bestel kan ik geen keus maken.
Als ik zeg kopen dan staat t verzendbedrag er al bij en wordt ik gelijk doorgestuurd naar betaling??
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3088

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 11 Mrt 2021 15:16

Re: Vinted probleem

Ik heb even voor je getest hoe het er bij mij uit ziet. Hij kiest idd zelf maar als je naar beneden scrolt zie ik nog andere opties van verzenden staan.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers