Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is jouw ideale date met je partner?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 11 Mrt 2021 17:25

Re: Wat is jouw ideale date met je partner?

Burn schreef:
Charles schreef:Als ik het zo lees is een date perfect als er alcohol, goed eten en winkelen in zit 😄.

En sowieso zonder kids haha

En zonder winkelen 😇
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 11 Mrt 2021 17:26

Re: Wat is jouw ideale date met je partner?

Haha ja zonder winkelen. Kind mag best mee van mij, staat alleen een beetje raar om 1.00 uur 's nachts in de kroeg.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Mrt 2021 17:34

Re: Wat is jouw ideale date met je partner?

Winkelen hoeft van mij ook niet en van m'n vriend al helemaal niet!
❤ 7 juni 2018
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 11 Mrt 2021 18:22

Re: Wat is jouw ideale date met je partner?

Een festival: biertje, zonnetje, lekker hangen in het gras, bandje kijken, naar het hotel zwalken.

Onze eerste 'date' als ouders was naar Londen naar het BST-hydepark, goede herinneringen, wil ik weer. Lekker met z'n 2en naar een festival waar we echt geen bekende tegenkomen.
30-04-2017
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 11 Mrt 2021 18:28

Re: Wat is jouw ideale date met je partner?

Oh ja, naar een festival/concert. Biertje erbij en ergens slapen zonder de kinderen.
Naar een mooie oude stad ergens anders en een wandeling maken, terrasje, ergens eten, vind ik ook leuk trouwens.
Zonderen kinderen overigens, anders is het niet echt een date, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 12 Mrt 2021 05:17

Re: Wat is jouw ideale date met je partner?

We hebben gisteren een virtual reality escape room gedaan samen, die staat toch wel in de top 5 nu haha. En daarna drankje gedaan.
Maar meestal is het uit eten of de film.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem307

Bericht 12 Mrt 2021 22:03

Re: Wat is jouw ideale date met je partner?

Ik alleen en met zijn portemonnee.

Nee, gekheid. Met mijn man winkelen, terrasjes pakken, pizza eten bij favoriete Italiaan en een filmpje pakken.
<<

ChiQ

Bericht 12 Mrt 2021 23:02

Re: Wat is jouw ideale date met je partner?

Wij hadden dat van de zomer.. toen het bloedverziekendheet was. We zijn toen vrijdagavond (17:00) weggereden, hij kwam me halen van mijn werk, naar Maastricht waar het savonds nog 29 graden was, leuk jurkje aan en bij Gio's gegeten, waar we per toeval nog konden eten, dat restaurant is authentiek Italiaans waar geen menu is maar het menu is al jaren hetzelfde, ons hotel was midden van het centrum, echt zo'n boetiekhotel en onder ons hotel een bar waar we allemaal cocktails deden en de volgende ochtend in alle vroegte ontbijten en echt heerlijk shoppen. Was echt heel leuk!
<<

Anoniem335

Bericht 13 Mrt 2021 09:08

Re: Wat is jouw ideale date met je partner?

Op de scooter richting Amsterdam en daar heerlijk op het terrasje zitten en uit eten.

Hoop echt dat dit van de zomer weer kan.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 13 Mrt 2021 12:38

Re: Wat is jouw ideale date met je partner?

Een avondje theater, in de buurt overnachten, de volgende ochtend uitgebreid ontbijten en nog even een rondje lopen.

Winkelen valt absoluut niet onder mijn ideale date, dat eindigt vaak in ongeduld vanuit hem over mijn twijfel en frustratie bij mij om zijn passieve houding. Ik ga liever met vriendinnen winkelen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers