Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


H&M vraag

<<

Anoniem29

Bericht 06 Nov 2013 20:25

H&M vraag

Als ik online een artikel koop in bijvoorbeeld maat S met 25% korting en ik ruil deze in de winkel om voor een S/M/L/XL. Heb ik dan gewoon recht op die 25% korting, of doen ze daar in de winkel moeilijk over? Dat ik hem met korting moet ruilen via de webshop?

Iemand die dat weet?
<<

Anoniem23

Bericht 06 Nov 2013 20:27

Re: H&M vraag

Bij mij deden ze daar wel moeilijk over ja! Heel irritant.
<<

Anoniem29

Bericht 06 Nov 2013 20:29

Re: H&M vraag

Bleegh is het je wel gelukt of niet haha.

Ik heb ook altijd gezeur met dingen terugbrengen. Ook een rokje wat kapot was, moest ik perse terug sturen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Nov 2013 21:00

Re: H&M vraag

Ja, volgens mij doen ze daar idd moeilijk over, want "de webshop staat los van de winkels". Onzin, maar goed.
❤ 7 juni 2018
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 06 Nov 2013 22:11

Re: H&M vraag

Ja dat lukt niet. Ik had pas een jurkje die was in de aanbieding op de site, maar hij was te groot. Dus ik naar de winkel om te ruilen, maar dat kon dus niet, dan moest ik bij betalen:S
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem26

Bericht 07 Nov 2013 00:11

Re: H&M vraag

Ja klopt ik kreeg mijn korting ook niet verrekend. Dus kreeg minder op mijn tegoedkaart in de winkel toen ik wilde ruilen.
<<

Anoniem14

Bericht 07 Nov 2013 01:41

Re: H&M vraag

Puggle schreef:Ja klopt ik kreeg mijn korting ook niet verrekend. Dus kreeg minder op mijn tegoedkaart in de winkel toen ik wilde ruilen.

Dan zou je theoretisch gezien toch juist meer moeten krijgen? Als je dus het item inlevert voor een tegoedkaart.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 07 Nov 2013 08:23

Re: H&M vraag

Nee dan moet je hem gewoon terug sturen en de juiste maat bestellen met kortingscode.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers