Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mannelijke vrienden

<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 20:28

Bericht 06 Mrt 2021 19:17

Re: Mannelijke vrienden

Wat goed om te horen! Fijn voor jullie 😊
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 07 Mrt 2021 19:24

Re: Mannelijke vrienden

Ik heb altijd veel mannelijke vrienden gehad maar een goede vriend al jaren die ik vaak zag en ook collega mee ben.

We hebben ooit een fwb dingetje gehad toen we allebei vrijgezel waren maar dat was raar dus dat is snel gestopt. Daarna hele goede vrienden gebleven en wel bijna elke dag ff appen enzo (ook over werk).

Mjjn man had een goede vriendin en dat was tevens zijn ex. Nouja had ik verder ook niet echt moeite mee al viel me wel op dat ze zichzelf soms belangrijker maakte dan ze was. Dat merkte ik soms tussen de regels door, alsof mijn man nog ‘van haar’ was haha.

Mijn beste vriend en zijn vriendin hebben trouwens allebei een lange relatie.

Anyway. Toen we gingen trouwen hebben we ze uiteraard allebei (met partner) uitgenodigd en hoe raar ze zijn allebei niet komen opdagen. Allebei een smoes. Ik vond dat zo raar! Was er dan toch vanuit hun meer dan vriendschap? Ik vind het oprecht jammer maar sindsdien is het ook een beetje aan het uitdoven die jarenlange vriendschappen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 07 Mrt 2021 21:16

Re: Mannelijke vrienden

Of ze konden echt niet. Ik heb een goede vriend, toen hij ging trouwen zouden we gewoon naar het feest gaan, maar toen kwam er iets tussen waardoor we niet konden, had geen diepere betekenis verder.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 07 Mrt 2021 21:59

Re: Mannelijke vrienden

Nee als het zo simpel was geweest had ik er nooit iets achter gezocht hoor. Was een beetje een raar verhaal en verder ook niet boeiend. Vooral heel jammer.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 08 Mrt 2021 09:44

Re: Mannelijke vrienden

Wat fijn Jip!

Wat jammer Charles, heb je het nog wel eens met hem besproken?
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 08 Mrt 2021 23:30

Re: Mannelijke vrienden

Ja, dat wel. Het is ook weer ‘goed’ maar de toon is toch wel gezet zeg maar en sindsdien is het toch anders. Maar het zij zo. We zien/spreken elkaar nu ook niet meer elke dag maar 1x per 2 weken ofzo. Misschien is dat voor alle partijen ook wel wat normaler.
<<

Anoniem331

Bericht 09 Mrt 2021 08:11

Re: Mannelijke vrienden

Oh dat lijkt me echt zeer doen, wanneer je beste vriend om welke reden dan ook niet gaat komen.

Fijn Jip dat er verbetering in lijkt te zitten.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 09 Mrt 2021 08:29

Re: Mannelijke vrienden

Jeetje wat naar Charles! Het zou mij ook wel pijn doen wanneer je beste vriend niet op je bruiloft is.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 09 Mrt 2021 10:27

Re: Mannelijke vrienden

Ik vond dat ook echt zooo kut. Heb de hele avond zitten kijken waar hij en zn vrouw nou bleven. We hadden maar heel weinig dag gasten en een uitgebreid avondfeest maar hij werd echt gemist.

Bleek daarna dat zijn vrouw moeilijk deed, ze ruzie kregen en hij heeft ervan gemaakt dat ze de kaart kwijt waren en in zn hoofd had dat het een dag later was 🥴. Echt te dom.
<<

Anoniem331

Bericht 09 Mrt 2021 13:06

Re: Mannelijke vrienden

Oh wat een sneu excuus eigenlijk.
Zijn vrouw wou dan niet dat hij ging ofzo? Zou me doodschamen toch.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 09 Mrt 2021 14:22

Re: Mannelijke vrienden

Popcorn schreef:Oh wat een sneu excuus eigenlijk.
Zijn vrouw wou dan niet dat hij ging ofzo? Zou me doodschamen toch.



Het was echt niet tof. Ze hadden gewoon toegezegd en we hadden eten voor ze besteld en alles en gewoon...niet gekomen. Zo niks voor hem! Hij schaamt zich nog steeds dood maarja dan moet je maar niet zo’n sukkel zijn. Dat zal wel een flinke ruzie zijn geweest. We zijn trouwens wel op hun bruiloft geweest 😂.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 09 Mrt 2021 14:34

Re: Mannelijke vrienden

Vreemde situatie zo Charles! Je zou toch zeggen dat wat er ook heeft gespeeld, hij voor 1 avond wel kan zeggen dat hij naar de bruiloft van zijn beste vriendin gaat want dat kun je nooit meer overdoen.

Doet me denken aan een van mijn man zijn toenmalige beste vrienden. Hij zou op het vrijgezellenfeest komen en is niet geweest. Mijn man heeft toen met hem gepraat en gezegd dat als hij niet naar de bruiloft wilde komen hij dat gewoon kon zeggen want dat vonden we fijner ivm rekening houden met het diner etc. Nee hij kwam dit keer echt... Nooit meer wat gehoord. Mijn man heeft daar echt wel last van gehad. Ze hebben sinds een tijdje wel weer wat contact en elkaar ook weer af en toe gezien. Maar wat er toen, bijna 8 jaar geleden gebeurd is is nog steeds niet helemaal duidelijk.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers