Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aantal cadeautjes

Één of meer cadeaus

Één cadeau
14
33%
Meerdere cadeaus
28
67%
 
Aantal stemmen : 42
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1952

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 04 Mrt 2021 13:45

Re: Aantal cadeautjes

Hier krijgen ze vaak één groter cadeau en nog een aantal kleinere cadeautjes erbij. Broertjes en zusjes krijgen hier ook altijd een klein cadeautje, dat vinden ze helemaal geweldig.
2011 2012 2017
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 04 Mrt 2021 13:50

Re: Aantal cadeautjes

Bij ons verschilt dat erg. Het ene jaar is er echt een groot cadeau en dan iets kleins van zus. Andere keer zijn er meer cadeautjes omdat ze toevallig kleinere / goedkopere dingen wilden. We kijken wel wat naar budget, maar hebben er ook wel eens onder of boven gezeten. Het is wel zo dat als ze al een groot en duur cadeau krijgt, daar niet nog iets groots en duurs bij komt. Toen oudste een glijbaan kreeg voor in de tuin hebben we met het vervangen van haar fiets bewust gewacht tot een tijdje na haar verjaardag.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 04 Mrt 2021 15:52

Re: Aantal cadeautjes

Ligt eraan wat ze willen. Maar meestal 1 cadeau en dan klein cadeautje van broertje/zusje.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 04 Mrt 2021 16:15

Re: Aantal cadeautjes

Eén cadeau. Ze zijn hier allebei gek op Lego, dus krijgen de afgelopen jaren een mooie grote set.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 04 Mrt 2021 16:20

Re: Aantal cadeautjes

Zoon meestal 1 cadeau omdat die meer van de grote cadeaus is. Dochter meerdere cadeaus omdat die altijd kleine dingetjes vraagt.
2010 2012
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Mrt 2021 16:20

Re: Aantal cadeautjes

Net wat er op het verlanglijstje staat. Als ze een groot cadeau vragen (ik praat in meervoud omdat ik meer kinderen heb, maar de jongste twee maken zelf nog geen verlanglijstje uiteraard), dan krijgen ze één cadeau. Als ze een kleiner cadeau vragen dan krijgen ze vaak wat extra's erbij. Ook krijgen ze nog iets van hun broer/zusje(s). Zo kreeg zoon voor zijn vierde verjaardag van ons een step, van zus 1 een helm en van zus 2 knie- en elleboogbeschermers.

♥♥
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 04 Mrt 2021 16:35

Re: Aantal cadeautjes

Eigenlijk altijd wel meerdere cadeaus, behalve als ze echt iets heel groots krijgen, zoals een skelter oid. Maar dan nog krijgen ze er wel een kleinigheidje bij, meerdere cadeautjes uitpakken is natuurlijk erg leuk.
Maakt denk ik wel verschil dat wij niet aan Sinterklaas of kerstcadeaus doen, verjaardag is eigenlijk het enige moment in het jaar voor grote cadeaus.

En daarom geven we ook geen fietsen voor verjaardagen anders zouden ze haast nooit wat anders kunnen vragen. 😅
<<

Anoniem313

Bericht 10 Mrt 2021 16:24

Re: Aantal cadeautjes

Caulfield schreef:Eén cadeau. Mochten ze twee goedkopere dingen willen dan kan dat ook. Maar we hebben altijd 1 cadeau gedaan.


Meteen m’n eigen regel gebroken! Ik was vandaag in een leuke speelgoedwinkel en daar zag ik een bordspel dat mijn zoon denk ik heel erg gaat waarderen. Hij wordt volgende week 9 en het Grote Cadeau staat al lang in de schuur maar ik heb spontaan deze erbij gekocht.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 10 Mrt 2021 16:36

Re: Aantal cadeautjes

Wij doen altijd 1 groot cadeau en dan mag zuslief ook altijd nog 1 cadeautje geven. Dus twee cadeautjes uit het eigen gezin zeg maar. En ze krijgen ook altijd een nieuwe outfit om op hun verjaardag te dragen. Maar dat pakken we niet in verder dus tel ik niet mee als cadeau.

Welk bordspel heb je gekocht caulfield?
<<

Anoniem313

Bericht 10 Mrt 2021 17:26

Re: Aantal cadeautjes

Oh ja wij doen ook altijd een cadeau namens de broer idd!
Isabel, ik heb het bordspel van Dog Man gekocht! Die boeken vindt hij heel leuk.
<<

Anoniem301

Bericht 10 Mrt 2021 17:42

Re: Aantal cadeautjes

Wat veel mensen met 1 groot cadeau en dan nog kleine erbij! Wij kopen als ouders altijd ‘gewoon’ 1 groot cadeau.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 10 Mrt 2021 17:56

Re: Aantal cadeautjes

Caulfield schreef:Oh ja wij doen ook altijd een cadeau namens de broer idd!
Isabel, ik heb het bordspel van Dog Man gekocht! Die boeken vindt hij heel leuk.

Hee wat leuk. Dat vindt de mijne ook leuk. Hij heeft nu een ps5 op z’n lijssie staan maar dit van jou klinkt beter.
#teammaple🍁
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 10 Mrt 2021 20:08

Re: Aantal cadeautjes

Klinkt leuk dat spel!

Hier een cadeau namens ons als ouders en 1 van haar zus
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 14 Mrt 2021 21:32

Re: Aantal cadeautjes

Hier altijd een groter cadeau en wat kleine dingen. Vorig jaar kregen ze samen een trampoline. Ik vind het dan leuk dat ze ook nog wat kleine dingen kunnen uitpakken. Ze worden sowieso te veel verwend.

Dit jaar kan ik geen groot cadeau bedenken krijgen ze meerdere kleine cadeautjes. Ik vroeg aan mijn dochter wat ze het allerliefst wilde hebben en ze gaf als antwoord dat ze nieuwe stiften wil (ze wordt 8). Dat moet wel lukken ;)
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 15 Mrt 2021 11:58

Re: Aantal cadeautjes

Dit jaar kreeg V meerdere kleine cadeautjes. S krijgt van ons een groot cadeau en van alle opa's en oma's samen ook één groot cadeau.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 16 Mrt 2021 00:31

Re: Aantal cadeautjes

Meerdere dingen meestal, tenzij ze echt iets groots krijgen (skelter, trampoline etc).

R is donderdag jarig en krijgt een Barcelona voetbalpak met naam en een (vreselijke) jas van Z8 van ons en van z'n broertje een badjas met voetbalprint. Die jas is vrij aan de prijs maar ik weet dat hij hem fantastisch vindt dus dan maar voor z'n verjaardag 🤷
R. 2013
D. 2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron