Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag aan de jongens mama's

<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 06 Nov 2013 19:14

Vraag aan de jongens mama's

Mijn zoontje heeft sinds een paar dagen pijn aan zijn plasser. Hij is aan de achterkant wat rood en geïrriteerd. Hij zegt dat het plassen zelf geen pijn doet. Hij ziet er ook wat anders uit, wat het precies is kan ik niet zeggen maar het lijkt wel of het uiteinde wat platter en langer is geworden, bij zijn voorhuid zeg maar. Ik ga morgen de huisarts bellen als hij er nog steeds last van heeft, maar komt dit een van jullie misschien bekend voor?
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem75

Bericht 06 Nov 2013 19:31

Re: Vraag aan de jongens mama's

S. heeft ook een tijdje last van z'n plasser gehad. Hij zei dan dat zijn plasser pijn deed en wees dan het topje aan zeg maar. Ik heb het idee dat het met het losraken van de voorhuid is. Ik heb een keer goed gekeken en echt alleen het velletje was rood. Op z'n eikeltje niet (wat ik voor een halve cm kon zien). Ik zorg iedere keer na het douchen dat het goed na gespoeld wordt en dat er geen zeeprestjes ofzo achter blijven en heb er een aantal keer Sudocrem opgesmeerd. Na een paar keer smeren was het een stuk minder rood en nu doet het geen pijn meer.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 06 Nov 2013 19:45

Re: Vraag aan de jongens mama's

Ik smeer er dan altijd een beetje sudocreme op en meestal is het na een dag of 2 dagen over.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem8

Bericht 06 Nov 2013 20:20

Re: Vraag aan de jongens mama's

Onze zoon heeft weleens een ontsteking gehad aan zijn piemeltje. Zijn voorhuidje is schijnbaar wat krap en daardoor ontstond die ontsteking. Hij had toen wel echt pijn aan zijn piemeltje en het was wat dikker allemaal. We hebben er toen een zalfje voor gekregen waarmee het zo weg was.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 06 Nov 2013 20:23

Re: Vraag aan de jongens mama's

Ik kan bij Ruben zijn voorhuidje helemaal naar beneden trekken, behalve dat stukje waar het vast zit natuurlijk. Maar soms is het ook rood. Hij geeft niet aan dat hij pijn heeft dus ik hou het meestal in de gaten. Heb er nog nooit iets opgesmeerd.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]